Технологічна карта уроку
Учитель трудового навчання
Клас |
9 |
Тема |
Вироби виготовлені в етнічному стилі. |
Мета |
Розширити й систематизувати знання про етнічний стиль, ознайомити з властивостями матеріалів для виготовлення виробів в етнічному стилі; розвивати творчу уяву, спостережливість, творчі здібності, увагу, розвивати пізнавальну самостійність;формувати вміння працювати з інструкційними картами; навчити учнів правильно добирати матеріали й інструменти для виконання аплікації. |
Обладнання |
комп’ютер, веб-камера. |
Тип уроку |
Викладання нової теми |
Етапи уроку |
|
Діяльність вчителя та учнів на кожному етапі уроку |
Діяльність учителя
Діяльність учня
|
Електронні освітні ресурси |
|
Методи та прийоми |
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Знаннєвий компонент
Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Розуміє необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця Діяльнісний компонент Розрізняє етапи проектної діяльності. Застосовує методи: «фантазування», «метод зразків». Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей. Визначає послідовність виконання проектного виробу. Розрізняє технологічні операції. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів поширені в регіоні проживання за характерними ознаками. Виготовляє виріб. Оздоблює виріб за готовою композицією Ціннісний компонент Обговорює та висловлює судження щодо цінності конструкційних матеріалів природного походження. Обґрунтовує взаємозв’язок між дотриманням технології виготовлення та якістю виробу. Усвідомлює значення деталі, як частини виробу. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. |
Перелік завдань для опрацювання учнями. |
Підведення підсумків. Фронтальне опитування Д/з
|