Технологічна карта уроку трудового навчання на тему: "Підставка під гаряче"

Про матеріал
Мета уроку: навчальна: ознайомити учнів із послідовністю виготовлення підставки та основними швами в ході виготовлення; удосконалити навички учнів при виконанні ручних швів; дотримуватись правил безпеки праці та санітарно – гігієнічних вимог під час виконання роботи; розвивальна: розвивати творче мислення, естетичні нахили учнів; виховна: виховувати охайність під час виконання роботи; виховувати любов до праці.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку

ПІБ вчителя:  Макорта Людмила Олексіївна

Предмет: Трудове навчання                                     Дата: 25.11.2020

Клас: 7

Тема уроку: Підставка під гаряче

Мета уроку:

Навчальна: ознайомити учнів із послідовністю виготовлення підставки та основними швами в ході виготовлення; удосконалити навички учнів при виконанні ручних швів; дотримуватись правил безпеки праці та санітарно – гігієнічних вимог під час виконання роботи;

Розвивальна: розвивати творче мислення, естетичні нахили учнів;

Виховна: виховувати охайність під час виконання роботи; виховувати любов до праці.

Реалізувати наскрізні змістовні лінії: змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» націлена на на усвідомлення важливості безвідходного виробництва; розуміння шкідливого впливу штучних матеріалів на навколишнє середовище; змістова лінія «Громадянська відповідальність» націлена на на здатність обґрунтовувати власну позицію щодо галузей застосування конструкційних матеріалів, технології їх обробки; уміння оцінювати результати власної діяльності; усвідомлювати власний вибір майбутньої професії, змістова лінія «Здоров'я і безпека» орієнтує на: дотримання правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій; розуміння шкідливого впливу фарбових матеріалів на здоров'я людини та способи запобігання від їхньої дії; змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність» орієнтує на: формування уміння економно використовувати природні матеріали під час їх обробки; визначати необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу; визначати призначення та функціональність виробу та відповідно розробляти його конструкцію; визначення орієнтовної вартості виробу як готового продукту; добір інструментів та пристосувань відповідно до визначених завдань.

Обладнання уроку: голка, шпильки, ножиці, лекала, крейда, олівець, кольоровий фетр, нитки «муліне», клей, наповнювач (синтепон), фурнітура (штучні очі).

Тип уроку: комбінований

Компетенції учнів на уроці:

 уміння вчитися впродовж життя: формулювати власну потребу в навчанні, шукати та застосовувати потрібну інформацію для реалізації проекту; організовувати власний навчальний процес , зокрема шляхом ефективного керування ресурсами та інформаційними потоками;

інформаційно-цифрова компетентність: робота з цифровими пристроями під час вибору моделей-аналогів, пошуку технологій виготовлення та оздоблення виробів;

ініціативність і підприємливість: уміння проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей, переваг і недоліків, мислити творчо;

соціальна та громадянська компетентності: уміння безпечно поводитися з інструментами та обладнанням;

екологічна грамотність і здорове життя: уміння розрізняти штучні матеріали як шкідливі та володіти прийомами їх безпечного застосування.

 

Етап уроку

Час

Зміст етапу

Методи і прийоми

Форма організації навчальної діяльності

Діяльність учителя

Діяльність учня

1.Організа-ційна частина

1 хв.

взаємне вітання вчителя й учнів; перевірка присутності учнів на занятті

словесний (бесіда)

фронтальна

застосовує ЕОР (платформа «Освіта без меж»)

вітають-ся

2.Актуалі-зація опорних знань та життєвого досвіду учнів

5 хв.

 сприяє усвідомленню, поглибленню, систематизації та закріпленню навчального матеріалу

словесний наочний

фронтальна

застосовує ЕОР (платформа «Освіта без меж»)

знайом-ляться з презентацією

3.Мотива-ція навчально-трудової діяльності учнів
 

5 хв.

мотивування вчителем навчально-пізнавальної діяльності учнів має відбуватися протягом всього уроку, воно спрямоване на формування і розвиток в учнів широких інтересів, потреб в різноманітних знаннях, чітких життєвих перспектив, професійної орієнтації та самовдосконалення

словеснийнаочний

фронтальна

застосовує ЕОР (платформа «Освіта без меж»)

знайом-ляться з презентацією

4.Повідом-лення теми, мети та завдань уроку

3 хв.

важливо чітко її сформулювати, визначити завдання уроку й основні питання, які учні мають засвоїти

наочні методи (показ, демон-страція)

фронтальна

застосовує ЕОР (платформа «Освіта без меж»)

Знайом-ляться з презентацією

5.Вивчення нового матеріалу

10 хв.

 цей етап повинен відповідати таким вимогам: учитель повинен говорити голосно і чітко; темп розповіді має бути розміреним; мова доступною; при цьому важливо спиратися на попередній досвід учнів; виділяти істотне й головне в навчальному матеріалі; послідовно викладати тему;

наочні методи (показ, демон-страція)

фронтальна

застосовує ЕОР (платформа «Освіта без меж»)

використовують інструкційні карти

6.Практич-на робота
 

15 хв.

формування навичок і вмінь; разом із засвоєнням навчального матеріалу учні засвоюють різноманітні навички та вміння, що формуються на основі знань; вдосконалення й автоматизація навичок; закріплення досягнутого рівня навичок та використання їх на практиці

практич-ний метод (практич-на робота, вправи)

індивіду-альна

учитель спостерігає за роботою учнів, при необхідності допомагає, спрямовує їх діяльність у необхідне русло з урахуванням їх індивідуаль-них особливос-тей, застосовує ЕОР

(платформа «Освіта без меж»)

самостійна робота, використовують інструкційні карти

7.Підбиття підсумків

2 хв.

підбиваючи підсумки уроку, вчитель коротко повідомляє мету уроку і визначає, чи досягнуті вони, оцінює дисципліну як окремих учнів, так і всього класу

метод контролю і самокон-тролю

фронтальна

рефлексія, застосовує ЕОР

(платформа «Освіта без меж»)

самооцінка

8.Повідомлення домашнього завдання

4 хв.

визначення і конкретизація окремого домашнього завдання; визначення часу на ознайомлення з ним учнів; дохідливість домашнього завдання; інструктаж про його виконання

словеснийнаочний

фронтальна

дає рекомендації щодо виконання домашнього завдання,  застосовує ЕОР

(платформа «Освіта без меж»)

самостійна робота

 

docx
Додано
24 січня 2021
Переглядів
4205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку