Технологічна картка до уроку "Складання речень за зображеннями"

Про матеріал
Технологічна картка до уроку з української мови для учнів 3-4 класів з теми "Складання речень за зображеннями".
Перегляд файлу

Даний урок розроблено для учнів 4 класу засобами дистанційного навчання, що є досить актуальним для організації безперервної освіти, коли в реальних умовах неможливо проводити і відвідувати традиційні заняття в очному режимі, коли взаємодія вчителя і учня відбувається на відстані, інтерактивно в онлайн-режимі з використанням мережних технологій і цифрових освітніх  медіа ресурсів.

 

Технологічна карта уроку розвитку зв’язного мовлення

Матеріально-технічне забезпечення уроку:

  1. Комплект комп’ютерного обладнання (ноутбук), обладнання для відеозв'язку (веб-камера).
  2. Програмне забезпечення: платформа ZOOM (для спілкування вчителя з учнями в режимі реального часу засобами відеоконференції)

Тип уроку: формування вмінь і навичок.

Форма проведення уроку: онлайн-режим, дистанційний урок

 

Урок №57

ПІБ учителя: Борисенко Анна Олегівна

Клас: 4-А

Тема уроку: Складання правил роботи в мережі Інтернет

Мета уроку:

навчальна: формування в учнів практичних умінь і навичок складати правила користування, уміння переконливо і стисло висловлювати думку, здатність впливати на людей добором фактів; уміння класифікувати небезпеки під час користування інтернетом;

розвивальна: розвивати зв’язне мовлення, навички критичного мислення, уміння давати оцінку набутим знанням, висловлювати власні судження;

виховна: виховувати в учнів культури мислення під час спілкування,  пізнавальний інтерес, організованість і відповідальність  за виконану роботу.

Методи навчальної взаємодії: фронтальні, індивідуальні, парні, групові.

Обладнання: ПК з виходом в мережу Інтернет.

Наочні посібники: комп’ютерна презентація, відефрагменти мультфільмів. 

Предметні компетенції на уроці:

Основні знання: правила безпечної роботи в мережі інтернет, висловлені в них ідеї.

Основні вміння: висловлювати власне судження; визначати власні цілі вивчення теми.

Ключові компетентності:

спілкування державною  мовою: формування умінь складати правила державною мовою;

інформаційно-цифрова компетентність: формування умінь працювати в сервісі ZOOM;

уміння вчитися: формування умінь користуватися різними джерелами інформації; постійно поповнювати власний словниковий запас;

ініціативність і підприємливість: формування умінь презентувати власні ідеї та ініціативи чітко, грамотно, використовуючи доцільні мовні засоби;

обізнаність та самовираження у сфері культури: формування умінь висловлювати власні судження.

екологічна компетентність: уміння визначити чинники, що впливають на благополуччя людини, дотримання правил безпечної поведінки в інформаційному середовищі.

уміння вчитися впродовж життя: уміння визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість.

 

 

 

 

Технологічна карта уроку

з/п

Етапи уроку

Зміст етапу

Завдання для учнів

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Час

1.

Організаційний етап

Привітання вчителя.

Організація навчального простору учнів і вчителя. Налаштування обладнання та приєднання учнів до Zoom.

Підготувати робоче місце, налаштуватися на роботу, приєднатися до Zoom за наданим кодом доступу.

 

 

 

Привітання до учнів, перевірка готовності до уроку. Перевірка підключення учнів до відео конференції Zoom, перевірка камер та мікрофонів.

Вітаються до вчителя, готують своє робоче місце, перевіряють роботу веб-камери та мікрофону.

1хв.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуалізація опорних знань

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу, актуалізація опорних знань.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель: Вступне слово. Перегляньте будь ласка фрагмент мультфільму «Ральф».

 

 

Організовує актуалізацію опорних знань. Мотивує учнів до подальшої навчальної діяльності з формування практичних вмінь і навичок складати правила.

Переглядають фрагменту мультфільму «Ральф».

 

 

Відповідають на питання вчителя.

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання:

Зайдіть в свою сесійну залу в Zoom і виконайте завдання.

 ВПРАВА1.  Дібрати слово на запропоновану букву.

Переглядає виконані учнями завдання та коментує їх.

Виконують завдання.

Обговорюють виконання завдань.

3.

Творче застосування й добування знань

 

 

 

Створення умов для виконання учнями  учбових дій;  формування вмінь і навичок та творче використання набутих знань під час роботи.

 

Учитель:

  1.      ВПРАВА 2 у Zoom.                

 Прийом «Асоціативний кущ «Інтернет».

 

Організовує групову  роботу учнів над інтерактивною  вправою в сесійних залах.

Виконують завдання, «заповнюють» кущ.

 

 

3хв.

  1.    ВПРАВА 3        

Робота в парах «Займи позицію».

 

 

Відстежує та контролює правильність виконання вправ в реальному режимі часу.

Беруть участь в обговоренні результатів навчальних дій.

 

5хв.

 

 

 

 

  1.       ВПРАВА 4     

Фронтальна робота «Відтвори речення»  

 

Коментує дії учнів, за необхідності виправляє помилки та надає рекомендації.

Перевіряють правильність виконання та виправляють власні помилки.

 

3хв.

  1.       ВПРАВА 5

Складання правил роботи в інтернеті.

Створює ситуацію успіху для кожного учня

Складають правила, презентують свою роботу.

8хв.

4.

Підсумок уроку

Перевірка сформованості практичних вмінь і навичок розв'язання коду за допомогою ПОПС формули.

Учитель:А зараз я пропоную вам розшифру-вати ПОПС формулу.

Інструктаж до розшифрування коду.

П - позиція

О – обґрунтування

П - приклад

С - судження

Організовує виконання учнями завдань коду. Аналізує відповіді учнів фіксує оцінювання.

Виконують завдання самостійно.

3хв.

5.

Рефлексія навчальної діяльності

Підведення підсумків уроку.

Рефлексія і самооцінка учнями власної навчально-пізнавальної діяльності та емоційного стану.

Учитель: А зараз я пропоную оцінити інформацію, яку здобули на уроці.

Поставте лайк або дизлайк біля малюнків.

 

 

Покажіть будь ласка ваші відповіді. Дякую.

Організовує зворотній зв'язок з учнями з метою оцінки ефективності роботи на уроці та емоційного стану учнів.

Самооцінка результатів діяльності, засвоєння знань та відпрацювання вмінь і навичок.

 

 

1хв.

6.

Домашнє завдання

 

Інструктаж до виконання домашнього завдання

Учитель: Наш онлайн-урок добігає кінця. Посилання на домашнє завдання в на платформі  HUMAN

Заключне слово вчителя.

До побачення! Успіхів вам!

 

Дає інструктаж до виконання домашнього завдання.

За необхідності задають питання по змісту домашнього завдання.

1 хв.

 

docx
Додав(-ла)
Борисенко Анна
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку