Даний урок розроблено для учнів 4 класу засобами дистанційного навчання, що є досить актуальним для організації безперервної освіти, коли в реальних умовах неможливо проводити і відвідувати традиційні заняття в очному режимі, коли взаємодія вчителя і учня відбувається на відстані, інтерактивно в онлайн-режимі з використанням мережних технологій і цифрових освітніх медіа ресурсів.
Технологічна карта уроку розвитку зв’язного мовлення Матеріально-технічне забезпечення уроку:
Тип уроку: формування вмінь і навичок. Форма проведення уроку: онлайн-режим, дистанційний урок
Урок №57 ПІБ учителя: Борисенко Анна Олегівна Клас: 4-А Тема уроку: Складання правил роботи в мережі Інтернет Мета уроку: навчальна: формування в учнів практичних умінь і навичок складати правила користування, уміння переконливо і стисло висловлювати думку, здатність впливати на людей добором фактів; уміння класифікувати небезпеки під час користування інтернетом; розвивальна: розвивати зв’язне мовлення, навички критичного мислення, уміння давати оцінку набутим знанням, висловлювати власні судження; виховна: виховувати в учнів культури мислення під час спілкування, пізнавальний інтерес, організованість і відповідальність за виконану роботу. Методи навчальної взаємодії: фронтальні, індивідуальні, парні, групові. Обладнання: ПК з виходом в мережу Інтернет. Наочні посібники: комп’ютерна презентація, відефрагменти мультфільмів. Предметні компетенції на уроці: Основні знання: правила безпечної роботи в мережі інтернет, висловлені в них ідеї. Основні вміння: висловлювати власне судження; визначати власні цілі вивчення теми. Ключові компетентності: спілкування державною мовою: формування умінь складати правила державною мовою; інформаційно-цифрова компетентність: формування умінь працювати в сервісі ZOOM; уміння вчитися: формування умінь користуватися різними джерелами інформації; постійно поповнювати власний словниковий запас; ініціативність і підприємливість: формування умінь презентувати власні ідеї та ініціативи чітко, грамотно, використовуючи доцільні мовні засоби; обізнаність та самовираження у сфері культури: формування умінь висловлювати власні судження. екологічна компетентність: уміння визначити чинники, що впливають на благополуччя людини, дотримання правил безпечної поведінки в інформаційному середовищі. уміння вчитися впродовж життя: уміння визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість.
|
Технологічна карта уроку
№ з/п |
Етапи уроку |
Зміст етапу |
Завдання для учнів |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Час |
1. |
Організаційний етап |
Привітання вчителя. Організація навчального простору учнів і вчителя. Налаштування обладнання та приєднання учнів до Zoom. |
Підготувати робоче місце, налаштуватися на роботу, приєднатися до Zoom за наданим кодом доступу.
|
Привітання до учнів, перевірка готовності до уроку. Перевірка підключення учнів до відео конференції Zoom, перевірка камер та мікрофонів. |
Вітаються до вчителя, готують своє робоче місце, перевіряють роботу веб-камери та мікрофону. |
1хв. |
2.
|
Актуалізація опорних знань
|
Повторення вивченого матеріалу, актуалізація опорних знань.
|
Учитель: Вступне слово. Перегляньте будь ласка фрагмент мультфільму «Ральф».
|
Організовує актуалізацію опорних знань. Мотивує учнів до подальшої навчальної діяльності з формування практичних вмінь і навичок складати правила. |
Переглядають фрагменту мультфільму «Ральф».
Відповідають на питання вчителя.
|
5 хв.
|
Завдання: Зайдіть в свою сесійну залу в Zoom і виконайте завдання. ВПРАВА1. Дібрати слово на запропоновану букву. |
Переглядає виконані учнями завдання та коментує їх. |
Виконують завдання. Обговорюють виконання завдань. |
||||
3. |
Творче застосування й добування знань
|
Створення умов для виконання учнями учбових дій; формування вмінь і навичок та творче використання набутих знань під час роботи.
|
Учитель:
Прийом «Асоціативний кущ «Інтернет».
|
Організовує групову роботу учнів над інтерактивною вправою в сесійних залах. |
Виконують завдання, «заповнюють» кущ.
|
3хв. |
Робота в парах «Займи позицію».
|
Відстежує та контролює правильність виконання вправ в реальному режимі часу. |
Беруть участь в обговоренні результатів навчальних дій.
|
5хв.
|
|||
Фронтальна робота «Відтвори речення»
|
Коментує дії учнів, за необхідності виправляє помилки та надає рекомендації. |
Перевіряють правильність виконання та виправляють власні помилки. |
3хв. |
|||
Складання правил роботи в інтернеті. |
Створює ситуацію успіху для кожного учня |
Складають правила, презентують свою роботу. |
8хв. |
|||
4. |
Підсумок уроку |
Перевірка сформованості практичних вмінь і навичок розв'язання коду за допомогою ПОПС формули. |
Учитель:А зараз я пропоную вам розшифру-вати ПОПС формулу. Інструктаж до розшифрування коду. П - позиція О – обґрунтування П - приклад С - судження |
Організовує виконання учнями завдань коду. Аналізує відповіді учнів фіксує оцінювання. |
Виконують завдання самостійно. |
3хв. |
5. |
Рефлексія навчальної діяльності |
Підведення підсумків уроку. Рефлексія і самооцінка учнями власної навчально-пізнавальної діяльності та емоційного стану. |
Учитель: А зараз я пропоную оцінити інформацію, яку здобули на уроці. Поставте лайк або дизлайк біля малюнків.
Покажіть будь ласка ваші відповіді. Дякую. |
Організовує зворотній зв'язок з учнями з метою оцінки ефективності роботи на уроці та емоційного стану учнів. |
Самооцінка результатів діяльності, засвоєння знань та відпрацювання вмінь і навичок.
|
1хв. |
6. |
Домашнє завдання
|
Інструктаж до виконання домашнього завдання |
Учитель: Наш онлайн-урок добігає кінця. Посилання на домашнє завдання в на платформі HUMAN Заключне слово вчителя. До побачення! Успіхів вам!
|
Дає інструктаж до виконання домашнього завдання. |
За необхідності задають питання по змісту домашнього завдання. |
1 хв. |