Діагностувальна робота з української мови. Робота з мовними одиницями "Іменник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з Бланком оцінювання розроблена відповідно до перевірки компетентностей згідно свідоцтва досягнень.
Перегляд файлу

Прізвище та імʼя_________________________ Дата___________Клас_____

Діагностувальна робота з української мови № 6

Робота з мовними одиницями з теми «Іменник»

1 варіант

Пригадуємо відомості про іменник з Мовкою та Суржиком.

1. Початковою  формою іменника є…

а) форма Н.в.  множини;               б) форма Кл.в. однини;                                                        в) форма Н.в. однини.

 

 2. Познач групу іменників записаних у початковій формі.

а) голуб, дахом, Миколі;          б) столяр, магазин, олівець;                                     в) олівця, правдою, на машині.

 

3. Познач групу іменників з абстрактним значенням.

а) голуб, щастя, думки;           б) доброта, книга,  здоров’я;                                                   в) кохання,  тиша,   знання.

 

4. Запиши подані іменники в Д.в. і М.в., познач закінчення.

          Д.в.                                                                 М.в.

доріжка    ________________                         __________________

урок          ________________                        __________________

піч            ________________                        __________________

 

5. Запиши подані іменники в О.в.

   форсаж    _______________                       Маша _________________

   надія       _______________                       стіл    _________________

радість      ________________                     паморозь ________________

 

6. Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви. Визнач рід та число іменників що в дужках.

 

 Дрімає з..мовий (лісом). Холод скував д..рева і запорошив їх (сніг). Застигли білі (береза) і могутні (дуб). Повисли до (з..мля) тоненькі (гілочка) верби. Вони стали схожі на металеві (дріт). Мовчки дрімають зелені (сосна). Тільки іноді пролунає дрібне стукотіння (дятел).

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінка

 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№____________________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №________________________________
  5.  Мені було дуже важко. № ____________________________________________________________

 

              Цікавими для тебе виявилися завдання

                   № ______________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище та імʼя_________________________ Дата___________Клас_____

Діагностувальна робота з української мови № 6

Робота з мовними одиницями з теми «Іменник»

ІІ варіант

Пригадуємо відомості про іменник з Мовкою та Суржиком.

1. Початковою  формою іменника є…

а) форма Н.в.  множини;               б) форма Кл.в. однини;                                                        в) форма Н.в. однини.

 

2. Познач групу іменників записаних у початковій формі.

а) школа , ідея,  молоко;                              б) столяром , магазин, олівця;     

                                                 в) олівці , кривда , на руці.

 

3. Познач групу іменників з абстрактним значенням.

а) телефон , щастя, думки;           б) доброта, книга,  здоров’я;        в) мрія ,  тиша,   привіт.

 

4. Запиши подані іменники в Д.в. і М.в., познач закінчення.

          Д.в.                                                                 М.в.

книжка    ________________                         __________________

школа        ________________                        __________________

сіль          ________________                        __________________

 

5. Запиши подані іменники в О.в.

   гараж    _______________                       каша _________________

   край      _______________                       закон    _________________

совість      ________________                   вуаль ________________

 

  1. Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви.

 

 Білокоса чарівна з..ма примчала на білім (кінь) у сади і парки. Торкнулася чарівною (паличка) верхівок д..рев. І заіскрились на них кришталеві шати. У в..сокому холодному (небо) повільно пливуть хмари, ніби великі білі (корабель).

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінка

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№____________________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №________________________________
  5.  Мені було дуже важко. № ____________________________________________________________

 

             Цікавими для тебе виявилися завдання

                        № ______________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностувальної роботи з української мови № 6

Вид перевірки

                 РОБОТА З МОВНИМИ ОДИНИЦЯМИ            «ІМЕННИК»

Дата:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище та імʼя учня

Очікувані результати навчання/ № завдання

Характеристика результатів навчання у свідоцтві досягнень

визначає початкову форму іменника (називний відмінок однини); [4 МОВ 4.1] / № 1, 2

 

розпізнає іменники з абстрактним значенням; [4 МОВ 4.1]/ № 3

використовує в мовленні пара-лельні форми іменників чолові-чого роду – назв істот у давально-му й місцевому відмін-ках однини; [4 МОВ 4.1] / № 4

правильно вживає в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення –ом, –ем (–єм), в іменниках жіночого роду закінчення –ою, –ею (–єю); [4 МОВ 4.1]/ № 5

визначає рід і число іменників; /

[4 МОВ 4.1]/ № 6

пише розбірливо[4 МОВ 3.1] / № 6

робить охайні виправлення;

[4 МОВ 3.3]  / № 6

удосконалює письмовий текст

[4 МОВ 3.3] / № 6

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

Пише розбірливо, дот- римується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

Рівень результату навчання (П,С, Д, В)

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
1691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку