ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ДОСЛІДНИКА
В Зошиті з практичних робіт з загальної географії для учнів 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів /В.І. Кудирко, А.В. Скоробогатов.- Дніпро: ТОВ «Інновація», 2018р. ознайомся із завданням дослідження на стор. 39-40.
Підготовчий етап
Обери форму реалізації проекту (підкресли): індивідуальна, групова.
Візьміть участь у вхідному аудиті (кожний представник групи окремо). Працюючи індивідуально, відповідай на запитання, роблячи олівцем необхідні позначки. Обирай відповіді «так» чи «ні», а там , де стоять цифри, познач одну з них (значення цифр:1-ніколи, 2-ніколи, 3-часто, 4-майже завжди, 5- завжди). Обговоріть результати аудиту в загальному колі.
№ з/п |
Твердження |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Так |
Ні |
1. |
Що я і моя родина робимо з відходами? |
|||||||
|
Я знаю, які відходи можуть бути перероблені в моєму районі |
|
|
|
|
|
|
|
Ми сортуємо сміття до переробки |
||||||||
2. |
Як економити папір? |
|||||||
|
Я збираю використаний папір |
|
|
|
|
|
|
|
Я використовую його ще раз з іншого боку |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Що я роблю з органічними відходами? |
|||||||
|
Я знаю, що таке компост |
|
|
|
|
|
|
|
Я знаю правила компостування |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ми компостуємо наші органічні відходи |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Куди я складаю свої покупки? |
|||||||
|
Я складаю свої покупки в пакети, які дає мені продавець |
|
|
|
|
|
|
|
Я ношу з собою сумку для покупок |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Що я і моя родина робимо зі старими речами? |
|||||||
|
Ми переглядаємо дома речі, які потребують ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
У мене є план щодо того як полагодити та використати ще раз |
|
|
|
|
|
|
|
|
Я використовую кілька разів пакети, пляшки для зберігання та переносу чогось |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Що я і моя родина робимо, щоб у нашій оселі не нагромаджувалося сміття? |
|||||||
|
Я зупиняюся й добре обмірковую, перш ніж купити що-небудь |
|
|
|
|
|
|
|
Я обираю собі подарунки на день народження й інші свята так, щоб не накопичувати речі, які потім будуть викинуті як непотрібні |
|
|
|
|
|
|
|
|
Я думаю про навколишнє середовище, коли шукаю подарунки для друзів |
|
|
|
|
|
|
|
Сортування сміття для подальшої переробки.
Вторинне використання паперу.
Компостування.
Друге життя старих речей.
Власний варіант теми дослідження ________________________________________________________________
(власний варіант теми дослідження)
Учні з інших класів.
Члени НТУ «ШАНС».
Вчителі – предметними _______________________________________________________
____________________________________________________________________________
(навчальні предмети)
Лідер групи (оголошує тему дослідження, про-понує учасникам групи висловитися почергово, заохочує групу до роботи, обговорює з вчителями – предметниками, учнями старших класів, соціальними партнерами спільні дії, підбиває підсумки дослідження) _________________________________
______________________________________________________________________________________________________
Секретар-аналітик (веде короткі розбірливі записи резуль-татів дослідження, бере участь в обговоренні, обробляє та аналізує отриману від групи інформацію, допомагає доповідачам своїми записами)__________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Доповідач (чітко представляє висновки групи, якщо були особливі думки окремих учнів, повідомляє про них, якщо є питання, відповідає на них тощо) ________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Консультант (вчителі - предметники, соціальні партнери, члени НТУ «ШАНС» тощо, надають консультативну допомогу групі, які можуть представляти інтереси групи під час презентації результатів дослідження)________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
Дослідник (проводить досліджування та опитування за планом, виявляє розбіжність або закономірність результатів, встановлює контакти із соціальними партнерами, виявляє нові можливості, здатний реагувати на виникаючі важкі завдання )________________________________
______________________________________________________________________________________
Учасники команди (приймають активну участь в заходах групи, виконують рольові функції оформлювачів, дизайнерів при підведенні підсумків дослідження )____________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
Етап дослідження
Шляхи вирішення проблеми (покрокові дії команди)
Тема: |
|
Чому діяти
|
|
Як діяти
|
|
Що потрібно
|
|
Скільки часу знадобиться
|
|
Які ресурси ти економиш
|
|
Повідомлення
Міні-фільм (малюнки)
Соціальна листівка-колаж
Лист другу «Майбутнє природи – наше майбутнє»
Презентація
Ролік
Власний варіант ___________________________________________
Етап реалізації дослідження
Етап презентації дослідження
Перша група -
Друга група -
Третя група -
Четверта група -
Аналітичний та експертний етап дослідження