Технологічна карта уроку образотворчого мистецтва
Клас: 6
Тема: «Квітковий натюрморт»
Мета: продовжувати знайомити учнів з таким жанром мистецтва, як натюрморт та його різновиди, навчити виконувати ліричний квітковий натюрморт, правильно розміщувати його на форматі, розвивати вміння створювати роботу за допомогою акварелі, аналізувати природні форми; виховувати прагнення до особистої творчості.
Обладнання: презентація, проектор, дошка, зразок вчителя
Матеріали та інструменти: альбом для малювання, простий олівець, гумка., акварель, пензлі, стакан з водою
Тип уроку: комбінований урок.
Етап/тривалість |
Діяльність учителя |
Діяльність учня |
Результат |
І.Організація. Привітання. Перевірка присутніх. Перевірка готовності до уроку (3 хв) |
Перевіряє присутніх. Перевіряє готовність учнів до уроку. Налаштовує учнів на роботу на уроці. |
Учні вітаються, черговий оголошує відсутніх. Учні сприймають повідомлення від вчителя та налаштовуються на роботу. |
Створення сприятливого позитивного настрою на уроці. Налаштування на урок. |
II.Актуалізація опорних знань Мотивація навчальної діяльності (6 хв) |
Пропонує учням виконати вправу «Знайди пару» - до кожного виду натюрморту підібрати репродукцію. Проводить вправу «Асоціативний кущ»- запитує в учнів, з яким одним словом у них асоціюється натюрморт |
Діти встановлюють відповідність між назвою та зображенням різних видів натюрморту. Відповідають на поставлені вчителем питання. |
Повторення вже вивченої раніше інформації про види натюрмортів. Розширення уявлень про об’єкти, які можуть бути присутніми на натюрмортах. |
III.Повідомлення теми і мети уроку (1 хв) |
Визначити тему, мету та очікувані результати уроку. |
Сприймають тему, мети, завдання уроку. |
Усвідомлення теми, мети та завдань уроку. |
IV. Вивчення нового матеріалу Перегляд мультимедійної презентації. Послідовність виконання роботи (7 хв)
|
Вчитель розповідає, демонструє наочність – репродукції картин художників, фото квіткових натюрмортів. Вчитель демонструє зразок роботи. Пояснює послідовність виконання вправи. |
Сприймають повідомлення вчителя та завдання уроку. Сприймають та засвоюють послідовність дій. |
Сприйняття інформації, її аналіз та особисте розуміння учнями. Знають, як намалювати натюрморт. |
V. Пактична діяльність учнів Творче завдання (20 хв)
|
Оголошує практичне творче завдання – створення квіткового натюрморту. Демонструє послідовність виконання роботи. Контролює роботу учнів, надає учням індивідуальну допомогу. Організовує слухання музики. |
Виконують роботу у супроводі музики. |
Діти застосовують отримані знання під час виконання роботи |
VІ. Підсумок уроку. Виставка готових робіт учнів. Рефлексія (3 хв) |
Вчитель пропонує виконати взаємо- та самоаналіз робіт. Пропонує учням придумати назву своїй роботі. Метод «Мікрофон» |
Коментують та оцінюють роботи один одного. Придумують назву своїй авторській роботі. Відповідають на поставлені вчителем запитання. |
Здійснення самоаналізу та взаємоаналізу робіт. Закріплення набутих знать з теми. |