Технологічна картка уроку "Квітковий натюрморт (образотворче мистецтво 6 кл.)

Про матеріал
Технологічна картка уроку образотворчого мистецтва з теми "Квітковий натюрморт". (6 клас)
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку образотворчого мистецтва

Клас: 6

Тема: «Квітковий натюрморт»

Мета: продовжувати знайомити учнів з таким жанром мистецтва, як натюрморт та його різновиди, навчити виконувати ліричний квітковий натюрморт, правильно розміщувати його на форматі, розвивати вміння створювати  роботу за допомогою акварелі, аналізувати природні форми; виховувати прагнення до особистої творчості.                                                    

Обладнання: презентація, проектор, дошка, зразок вчителя

Матеріали та інструменти: альбом для малювання, простий олівець, гумка., акварель, пензлі, стакан з водою

Тип уроку: комбінований урок.

 

 

Етап/тривалість

Діяльність учителя

Діяльність учня

Результат

І.Організація.

Привітання. Перевірка присутніх. Перевірка готовності до уроку

(3 хв)

Перевіряє присутніх. Перевіряє готовність учнів до уроку.

Налаштовує учнів на роботу на уроці.

Учні вітаються, черговий оголошує відсутніх. Учні сприймають повідомлення від вчителя та налаштовуються на роботу.

Створення сприятливого позитивного настрою на уроці. Налаштування на урок.

II.Актуалізація опорних знань

Мотивація навчальної діяльності

(6 хв)

Пропонує учням виконати вправу «Знайди пару» - до кожного виду натюрморту підібрати репродукцію.

Проводить вправу «Асоціативний кущ»- запитує в учнів, з яким одним словом у них асоціюється натюрморт

Діти

встановлюють

відповідність між

назвою та

зображенням

різних видів

натюрморту. Відповідають на поставлені вчителем питання.

Повторення вже вивченої раніше інформації про види натюрмортів. Розширення уявлень про об’єкти, які можуть бути присутніми на натюрмортах.

III.Повідомлення

теми і мети

уроку (1 хв)

Визначити тему, мету та очікувані результати уроку.

Сприймають тему, мети, завдання уроку.

Усвідомлення теми, мети та завдань уроку.

IV. Вивчення нового матеріалу

Перегляд мультимедійної презентації.

Послідовність виконання роботи

 (7 хв)

 

Вчитель розповідає, демонструє наочність – репродукції картин художників, фото квіткових натюрмортів.

Вчитель демонструє зразок роботи. Пояснює послідовність виконання вправи.

Сприймають повідомлення вчителя та завдання уроку.

Сприймають та

засвоюють

послідовність дій.

Сприйняття інформації, її аналіз та особисте розуміння учнями. Знають, як намалювати натюрморт.

V. Пактична діяльність учнів Творче завдання       (20 хв)

 

Оголошує практичне творче завдання – створення квіткового натюрморту. Демонструє послідовність виконання роботи. Контролює роботу учнів, надає учням індивідуальну допомогу.

Організовує слухання музики.

Виконують роботу у супроводі музики.

Діти застосовують отримані знання під час виконання роботи

VІ. Підсумок

уроку.

Виставка готових робіт учнів.

Рефлексія (3 хв)

Вчитель пропонує виконати взаємо- та самоаналіз робіт.

Пропонує учням

придумати назву

своїй роботі.

Метод «Мікрофон»

Коментують  та оцінюють роботи один одного. Придумують назву своїй авторській роботі.

Відповідають на поставлені вчителем запитання.

Здійснення самоаналізу та взаємоаналізу робіт.

Закріплення набутих знать з теми.

 

doc
Додано
24 березня 2023
Переглядів
484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку