ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА ЗА ТЕХНОЛОГІЄЮ ОСОБИСТІСНО-КОНЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ
із української літератури у 9 класі Дата: _________ № уроку____
Вермінської Світлани Іванівни Тема: УВЧ. Читання в ролях ключових елементів драми
«Сто тисяч» І. Карпенка-Карого.
ЛРК. Драматичні твори Поділля.
Мета: продовжити роботу над темою «Трагікомедія І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»; з’ясувати рівень сформованості учнівських знань та вмінь; рівень засвоєння ними теми; розвивати комунікативні навички школярів, артистичні здібності; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати почуття прекрасного.
Очікувані результати: учні спробують свої сили в інсценівці драматичного твору; зможуть аналізувати драматичний твір, використовуючи цитати з нього; з’ясують, якими засобами досягається ефект комічного; продовжать характеризувати головних та другорядних персонажів драми.
Етапи |
Зміст роботи |
Діяльність учнів |
Ключові та предметні компетентності |
І Подача нового матеріалу |
І. Організаційний момент. ІІ. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів заняття. ІІІ. Актуалізація опорних знань. План 1. Драматичні твори М. Магери – подільського письменника. 2. Ключові епізоди трагікомедії «Сто тисяч». 3. Показ підготованих інсценівок. 4. Текстуальний розгляд та аналіз п’єси «Сто тисяч» (хар-ка героїв, мова героїв, їх життєва позиція; засоби комічного, трагізм твору). |
Колективна робота
|
Загальнокультурна Мотиваційна Інформаційна Комунікативна |
ІІ Само- заглибленння |
Завдання: усне повідомлення учнів про М. Магеру (про автора, тематика та особливості творів). Микола Магера . Їх щастя попереду – Хмельницький, 2003. |
-Учнівські повідомлення; - конспектування або запис тезами |
Практична Навчально-пізнавальна |
|
Перевірка д/з - Завдання на випередження: Рецензія (завдання для всіх груп) - що сподобалося (не сподобалося)? - що ви б змінили (додали)? - хто грав найкраще? |
Індивідуальна робота учнів |
Практична |
ІІІ Практичний етап |
1. Інсценування групами учнів ключових моментів твору: А) «Сто тисяч» дія ІІ, ява VІІІ; Б) «Сто тисяч» дія ІІІ, ява V; В) «Марійка», дія І (М. Магера); Г) «Качанчик», дія І (М. Магера). 2. Зробити таблицю «Засоби комічного», використовуючи цитати з вивчених творів.
|
Групова творча робота учнів - інсценування, акторська гра |
Практична Творча Навчальна |
ІV Контрол.- діагностичний етап |
1. Визначення кращого актора (колективне оцінювання). 2. Завдання із друкованого зошита (стр.59, впр. «Порадник») Мацьоха Н., Головатюк Л. Українська література. 8 клас. Робочий зошит. – К, 2018. - Оцінювання роботи учня під час уроку -Підведення підсумків, оголошення д/з |
Колективна робота учнів - оцінювання робіт однокласників - робота у зошитах |
Практична Уміння вчитись протягом життя |
Домашнє завдання: 1. У друк.зош. – стр. 60