Технологічна картка за системою ОКН з української літератури у 10 класі. Тема " І. Карпенко-Карий. Комедія "Сто тисяч"

Про матеріал
Технологічна карка за системою ОКН. Мета :продовжити роботу над темою «Трагікомедія І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»; з’ясувати рівень сформованості учнівських знань та вмінь; рівень засвоєння ними теми; розвивати комунікативні навички школярів, артистичні здібності; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати почуття прекрасного.
Перегляд файлу

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА ЗА ТЕХНОЛОГІЄЮ ОСОБИСТІСНО-КОНЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ

    із        української  літератури       у  9  класі       Дата: _________ № уроку____       

Вермінської Світлани Іванівни     Тема:    УВЧ. Читання в ролях ключових елементів драми

              «Сто тисяч» І. Карпенка-Карого.

              ЛРК.  Драматичні твори Поділля.

Мета:  продовжити роботу над темою «Трагікомедія І. Карпенка-Карого «Сто                                                                                                                                                                                               тисяч»; з’ясувати рівень сформованості учнівських знань та вмінь; рівень засвоєння ними теми; розвивати комунікативні навички школярів, артистичні здібності; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати почуття прекрасного.

Очікувані результати: учні спробують свої сили в інсценівці драматичного твору;  зможуть аналізувати драматичний твір, використовуючи цитати з нього; з’ясують, якими засобами досягається ефект комічного; продовжать   характеризувати головних та другорядних персонажів драми.

Етапи

Зміст роботи

Діяльність учнів

Ключові та предметні компетентності

І

Подача нового матеріалу

І. Організаційний момент.

ІІ. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів заняття.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

План

1. Драматичні твори М. Магери – подільського письменника.

2. Ключові епізоди трагікомедії «Сто тисяч».

3. Показ підготованих інсценівок.

4. Текстуальний розгляд та аналіз п’єси «Сто тисяч» (хар-ка героїв, мова героїв, їх життєва позиція; засоби комічного, трагізм твору).

Колективна робота

  • Бесіда;
  • Інструктаж вчителя

Загальнокультурна

Мотиваційна

Інформаційна

Комунікативна

ІІ

Само-

заглибленння

Завдання: усне повідомлення учнів про М. Магеру (про автора, тематика та особливості творів).

   Микола Магера . Їх щастя попереду    Хмельницький, 2003.

-Учнівські повідомлення;

- конспектування або запис  тезами

Практична

Навчально-пізнавальна


 

 

 

Перевірка д/з

- Завдання на випередження:

        Рецензія  (завдання для всіх груп)

- що сподобалося (не сподобалося)?

- що ви б змінили (додали)?

- хто грав найкраще?

Індивідуальна

робота учнів

Практична

ІІІ

 Практичний етап

1. Інсценування групами учнів ключових моментів твору:

   А) «Сто тисяч» дія ІІ, ява VІІІ;

   Б) «Сто тисяч» дія ІІІ, ява V;

   В) «Марійка», дія І (М. Магера);

   Г) «Качанчик», дія І (М. Магера).

2. Зробити таблицю «Засоби комічного», використовуючи цитати з вивчених творів. 

 

 

Групова творча

 робота учнів

- інсценування, акторська гра

Практична

Творча

Навчальна

ІV Контрол.-

діагностичний

етап

1. Визначення кращого актора (колективне оцінювання).

2. Завдання із друкованого зошита (стр.59, впр. «Порадник»)

         Мацьоха Н., Головатюк Л. Українська література. 8 клас. Робочий зошит. – К, 2018.

- Оцінювання роботи учня під час уроку

-Підведення підсумків, оголошення д/з

Колективна робота учнів

- оцінювання робіт однокласників

- робота у зошитах

Практична

Уміння вчитись протягом життя

             

                 Домашнє завдання: 1. У друк.зош. – стр. 60

           

 

docx
До підручника
Українська література 10 клас (Міщенко О.І.)
Додано
21 листопада 2021
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку