ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ
ТЕМА: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС СКЛАДАННЯ ДЕТАЛЕЙ ПІДСТАВКИ ПІД ВИПАЛЮВАЧ У ГОТОВИЙ ВИРІБ
6 КЛАС
Люлько Олександр Олексійович – вчитель трудового навчання НВК 9, м. Хмельницького
|
Предмет |
Трудове навчання |
|
Клас |
6кл. |
|
Базовий підручник (назва, автор) |
Трудове навчання Мадзігон В. М., Терещук Б.М. |
|
Тема урока |
Технологічний процес складання деталей підстаки під випалювач у готовий виріб |
|
Тип урока |
комбінований |
|
Мета уроку у відповідності з очікуваними результатами |
Ознайомити із видами розмітки, свердління отворів у тонколистовому металі, ДСП, та видами з’єднань деталей виробу, при цьому виховувати точність, охайність у роботі з дотриманням ТБ |
|
Завдання: |
1. Розмітити отвори для свердління у основі підставки та упорах підстаки. 2. Свердління отворів. 3. З’єднуємо елементи підставки у готовий виріб при допомозі болтів та гайок М4. |
|
Міжпредметні зв’язки |
Креслення, фізика, математика. |
|
Змістові лінії, які будуть реалізовуватися |
Здоровя і безпека, підприємливість, екологічна безпека |
|
Ключові компетентності |
Математична, компетентність в галузі техніки й технологій |
|
ВидивикористанихІКТ, Інтернет-ресурси (вказати джерела) |
Компютер, інтернет-мережа.
|
|
Матеріали і обладнання |
Зразок підставки під випалювач, тонколистовий метал, картон, олівець, лінійка, ножиці по металу, НС – 12, свердло d 4, плоскогубці, викрутка. |
СТРУКТУРА І ХІД УРОКУ
№ |
Етап уроку |
Діяльність учителя |
Діяльність здобувачів освіти |
Очікувані результати |
1 |
Актуалізація знань здобувачів освіти
Пригадати технологію виконання розміточних робіт, свердління отворів у різних матеріалах, правила БП |
Мозковий штурм |
-
Відповідь на питання |
Знати технологію виконання розміточних робіт, правила БП |
2 |
Вивчення нового матеріалу
Технологічний процес виготовлення підставки під випалювач: розмітка отворів для свердління. Свердління отворів по розмітці. Складання деталей у готовий виріб. |
Вивчення нового матеріалу: розповідь, еврестична бесіда із практичним закріпленням |
Прийом виготовлення підставки для випалювача |
Вміють виконувати розмітку, свердління та з’єднання деталей у виріб |
3 |
Рефлексія Закріплення нової теми: виконання розмітки, свердління та складання виробу |
Перевірка якості виконаних робіт |
Усунення недоліків |
Оцінки |
4 |
Домашнє завдання Підготуватись до захисту проекту «Підставка під випалювач» |
Запропонувати варіанти презентації виробу |
Виконання дом.. завдання |
Оцінки |