Мовна тема включає в себе тестування, різні завдання для діагностики знань, умінь і навичок учнів з теми "Речення" (за підручником Кравцова Н.М., Романова В.М., Савчук А.С . Типова освітня програма розроблена під керівництвом Савченко О.Я.). Передбачений самоконтроль учнів та оцінювання форму
Діагностична робота
Мовна тема з теми «Речення. Дослідження та конструювання речень»
з української мови
1. Речення виражає?
А) Закінчену думку
Б) Почуття людини
В) Незадоволення
2. Познач рядок, у якому групу слів можна назвати реченням.
А) Сонечко лагідно
Б) Сонечко лагідно пригріває землю.
В) Лагідно землю
3. Який розділовий знак потрібно поставити в кінці даного речення?
Коли повертаються з вирію перелітні птахи
А) крапку
Б) знак питання
В) знак оклику
4. Спиши речення, вставляючи потрібне за змістом слово.
У моєму садочку ніжно ... соловейко.
5. З поданих слів склади і запиши речення.
На, самотня, росла, краю, села, верба.
6. Прочитай запис. Умовно поділи його на завершені частини. Спиши. В кінці кожного речення постав потрібний знак.
У своєму ліжечку лежала мишка вона мріяла про смачний сир небо щомиті темнішало настала ніч солодко заснула маленька мишка
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( VV має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||