Текс. Мовна тема "Дослідження та конструювання речень"

Про матеріал

Мовна тема включає в себе тестування, різні завдання для діагностики знань, умінь і навичок учнів з теми "Речення" (за підручником Кравцова Н.М., Романова В.М., Савчук А.С . Типова освітня програма розроблена під керівництвом Савченко О.Я.). Передбачений самоконтроль учнів та оцінювання форму

Перегляд файлу

Діагностична робота

Мовна тема з теми «Речення. Дослідження та конструювання речень»

з   української мови

 

1. Речення виражає?

    А) Закінчену думку

    Б) Почуття людини

    В) Незадоволення

2. Познач рядок, у якому групу слів можна назвати реченням.

    А) Сонечко лагідно    

    Б) Сонечко лагідно пригріває землю.

    В) Лагідно землю

3. Який розділовий знак потрібно поставити в кінці даного речення?

Коли повертаються з вирію перелітні птахи

      А)  крапку

      Б)    знак питання

      В)    знак оклику

4. Спиши речення, вставляючи потрібне за змістом слово.

У моєму садочку ніжно ... соловейко.

5. З поданих слів склади і запиши речення.

На, самотня, росла, краю, села, верба.

6. Прочитай запис. Умовно поділи його на завершені частини. Спиши. В кінці кожного речення постав потрібний знак.

У своєму ліжечку лежала мишка вона мріяла про смачний сир небо щомиті темнішало настала ніч солодко заснула маленька мишка

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( VV  має значні успіхи;  V   демонструє помітний прогрес ;

?   досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

  

 

 

docx
Додано
25 квітня 2020
Переглядів
1414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку