Тема: Інформація. Текст і медіатекст
Цілі: навчати учнів роботи з інформацією, її ознаками і властивостями ; формувати вміння працювати з медіатекстом; розвивати ключові компетентності; виховувати загальнолюдські цінності.
Тип уроку: пояснення нового матеріалу.
Обладнання: роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Емоційне налаштування на роботу «Загадка в мішечку» (АПЕЛЬСИН)
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Робота зі схемою-опорою « Отримання інформації» (АПЕЛЬСИН – ГЕРОЙ)
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація начальної діяльності.
ІV. Сприйняття і засвоєння нового матеріалу.
Інформація має сенс, коли є той, хто її сприймає
(споживач). Доведення інформації до споживача в будь-який спосіб — це поширення інформації.
Зверніть увагу, що повідомлення інформації лише тій особі, якої вона стосується, не є її поширенням. Також не є поширенням інформації листи, заяви, скарги до правоохоронних органів. Поширення інформації може відбуватися у двох формах — фактичного твердження (фактів) або оціночного судження. Оціночними судженнями є висловлювання, які не містять фактичних даних, критика, оцінка дій, а також висловлювання із вживанням порівнянь, перебільшень тощо. До оціночних суджень не належить наклеп — свідоме поширення неправдивої інформації
ІV. Закріплення набутих знань
«Злови помилку»
V. Підсумок уроку
Чек-лист «Лист сам оцінювання» (Частина «Наприкінці уроку»)
VІ. Оцінювання (рівневе).
VІІ. Домашнє завдання.
Розгадати криптограму та виконати завдання