Текст. Інформація. Види інформації

Про матеріал
Розробка уроку для 5 класу НУШ на тему "Текст. Інформація". Матеріал спрямований на розвиток навичок медіаграмотності та вміння працювати з медіатекстом
Перегляд файлу

 

Тема: Інформація. Текст і медіатекст

 

Цілі: навчати учнів роботи з інформацією, її ознаками і властивостями ; формувати вміння працювати з медіатекстом; розвивати ключові компетентності; виховувати загальнолюдські цінності.

Тип уроку: пояснення нового матеріалу.

Обладнання: роздатковий матеріал.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Емоційне налаштування на роботу «Загадка в мішечку» (АПЕЛЬСИН)

  • Діти, не заглядаючи до мішечка, повинні здогадатися на дотик, що перед ними.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Робота зі схемою-опорою « Отримання інформації» (АПЕЛЬСИН – ГЕРОЙ)

  • Апельсин – герой уроку, якому варто надати подобу людини. Додаємо ті частини, якими людина сприймає навколишній світ: руки, ніс, очі, рот, вуха

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація начальної діяльності.

  1. Ребус «Інформація. Текст. Медіатекст»

 

 

 

 

 

 

  1. Чек-лист «Лист сам оцінювання» (Частина «На початку уроку»)

D:\НУШ\Формувальне оцінювання\Картка самооцінювання.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Сприйняття і засвоєння нового матеріалу.

  1. Робота в зошитах. Термін «Інформація».

 

  1. Складання схеми-опори «Властивості інформації» (ЕВРИСТИЧНА БЕСІДА)+ Робота з підручником.

 

  1.  Слово вчителя. Шляхи поширення інформації.

 

Інформація має сенс, коли є той, хто її сприймає
(споживач). Доведення інформації до споживача в будь-­який спосіб — це поширення інформації.

Зверніть увагу, що повідомлення інформації лише тій особі, якої вона стосується, не є її поширенням. Також не є поширенням інформації листи, заяви, скарги до правоохоронних органів. Поширення інформації може відбуватися у двох формах — фактичного твердження (фактів) або оціночного судження. Оціночними судженнями є висловлювання, які не містять фактичних даних, критика, оцінка дій, а також висловлювання із вживанням порівнянь, перебільшень тощо. До оціночних суджень не належить наклеп — свідоме поширення неправдивої інформації

 

  1. Руханка «Малюнок на спині». Робота в групах

 

  1. Робота з медіа текстами. Робота з таблицею
  • Робота в зошитах. Поняття «Текст», «Медіатекст»
  • D:\Історія Право\5 клас НУШ\a4_5ce292a53243b.jpgПорівняльний аналіз афіш

D:\Історія Право\5 клас НУШ\dityacha-vistava-vsi-mishi-lyublyat-sir.jpg

 

 

ІV. Закріплення набутих знань

«Злови помилку»

  1. Інформація — це новини, факти, знання, почуті з ТБ.
  2. Ми сприймаємо інформацію через вуха і рот
  3. інформація має бути достовірною, повною, своєчасною, корисною, зрозумілою.
  4. Текст і медіа текст це одне і теж саме
  5. Судження бувають фактичні і оціночні
  6. Доведення інформації до споживача в будьякий спосіб — це поширення інформації.

 

V. Підсумок уроку

Чек-лист «Лист сам оцінювання» (Частина «Наприкінці уроку»)

 

VІ. Оцінювання (рівневе).

 

VІІ. Домашнє завдання.

Розгадати криптограму та виконати завдання

  • 20,21,19,28,11,23,1,23,11     20,1,21,1,4,21,1,25  Ж;

 

  • 10,1,3,6,1,18,18,33            №Г       18,1   22,23,19,21,12,18,27,12           ҐҐ     3,11,15,19,18,1,23,11     20,11,22,31,17,19,3,19.

 

docx
Додав(-ла)
Кугай Віктор
Додано
27 березня 2023
Переглядів
278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку