Текст. Портфоліо учня учня (учениці) Краснолуцької філії Лановецької ЗОШ І – ІІІ ст. №2. Класний керівник: Сидорук Людмила Василівна

Про матеріал

У широкому розумінні портфоліо – це спосіб фіксування, накопичення індивідуальних досягнень школяра протягом певного періоду навчання. Сутність портфоліо означає показати все, на що здібний школяр. Портфоліо передбачає акцентуацію вчителя на індивідуальні досягнення учнів, їх активну участь у накопиченні різних видів робіт, які засвідчують результати в індивідуальному розвитку; підвищення ролі самооцінки.

Укладання портфоліо допомагає вчителю:

– розкрити індивідуальні можливості дитини;

– стежити за динамікою досягнень учня за певний проміжок часу;

– стежити за розвитком соціалізації та формуванням особистості учня;

– здійснювати зворотний зв'язок між дитиною, батьками, учителем.

Перегляд файлу

 

 

 

 

             учня (учениці)  

Краснолуцької філії Лановецької  ЗОШ І – ІІІ ст. №2

 

 

Класний керівник:

         Сидорук Людмила Василівна

 

 

 

 

Дитино!

Тебе від рідної хати

Веде у широкий світ

Ота єдина стежка,

Що дарує красу і цвіт.

Іди по тій стежці, дитино,

Даруй любов і тепло,

І пам’ятай, ТИ – ЛЮДИНА!

Вчись, думай, твори ДОБРО.

 

J:\1 клас  Сидорук.Л.В\фото 1 клас\фотографія1077.jpg

 

school-bg03 - копия - копия (2)

[wallcoo]_vector_illustration_of_summer_0Untitled-aa - копия - копия

Children_art_illustration_of_cartoonland_1002 - копия - копия

J:\1 клас  Сидорук.Л.В\IMG_3624.JPG[wallcoo]_vector_illustration_of_summer_0Untitled-9 - копия

                                                           Ти і твоє ім’я

Я стою на п’єдесталі,

Про ім’я розповідаю.

Хай із друзів кожен знає,

Що воно означає.

                                                                                       Любий друже!

Розкажи нам історію твого імені. Назви своє ім’я, як тобі найбільше подобається, щоб тебе називали.

Проспівай своє ім’я,

а клас відгукнеться,

бо кожному його ім’я

найкращим над усім здається.

 

Слухаємо тебе, друже!

Скажу по секрету:

Мама називає мене… ___________________________________________

Тато називає мене… ____________________________________________

Дідусь називає мене… __________________________________________

Бабуся називає мене… __________________________________________

Брат називає мене… ____________________________________________

Сестра називає мене… __________________________________________

Друзі називають мене… _________________________________________

Я хочу, щоб вчителька називала мене… _____________________________

Я хочу, щоб однокласники називали мене… __________________________

___________________________________________________________________

 

Дидактична гра "Люстерко"

 

Як у дзеркальце дивлюся,

Сам собі я похвалюся,

Бачте, випадок який.

Послухайте, я такий (а)…

 

Напиши на промінчиках, який(а) ти є?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моя улюблена пора року.

 

Моя улюблена тварина.

 

Місце, де я люблю бувати понад усе на світі.

 

Мій найкращий друг.

 

Мій улюблений вид спорту.

 

Моя улюблена книга.

 

Моє улюблене заняття.

 

Мій улюблений фільм.

 

Моя улюблена телепередача.

 

Мій улюблений одяг.

 

Моя улюблена музика.

 

Мій улюблений музичний інструмент.

 

Моя улюблена пісенька.

 

Моя улюблена гра.

 

Я дуже люблю …

                                Прислухайся до порад мудрих людей:

  • Ніколи не забувай, що поруч із тобою думки й почуття інших людей.

                                                                                                               В. Сухомлинський

  • Допоможи тому, хто несе тягар, а не тому, хто покладе його поруч.

                                                                                    Сенека

  • Мудрець шукає все в самому собі, а нерозумна людина – в іншому.

                                                                                        Конфуцій

  • Поведінка – це дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя.

                                                                                                                                   В. Гете

                                                 «Моя думка така…»

Бути гарною людиною – це… _______________________________

_______________________________________________________

Не можна прожити без… ___________________________________

_______________________________________________________

Головне у житті… ________________________________________

______________________________________________________

Погано жити без… _______________________________________

______________________________________________________

Якби я був чарівником… __________________________________

______________________________________________________

Мені шкода, коли… ________________________________________

______________________________________________________

Друг – це той… _________________________________________

________________________________________________________

Якби я мав право… ________________________________________

______________________________________________________

Якби я став дорослим… __________________________________

______________________________________________________

Якби я був татом (мамою)… _______________________________

______________________________________________________

school-bg03 - копия - копия (3)

1290676779_daisywoodlands10-copy - копия

                                                  Мої успіхи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •  дуже подобається
  • подобається
  • не дуже подобається
  • зовсім не подобається

Children_art_illustration_of_cartoonland_1009 - копия - копия

Children_Day_vector_wallpaper_167975 - копия (2) - копия - копия

Children_Day_vector_wallpaper_167975 - копия (3) - копия - копия

Children_Day_vector_wallpaper_167975 - копия (2) - копия

 

 

Вибрати з 18 думок лише три найважливіших, які мають для тебе найбільше значення.

1.Я розумію, що учень повинен| добре вчитися.

2.Я прагну завжди виконувати вимоги вчителя|учителя|.

3.Я   розумію   свою   відповідальність  за  навчання|вчення|   перед батьками.

4.Я хочу закінчити школу і вчитися далі.

5.Я хочу мати хорошу|добру| роботу.

6.Я хочу отримувати|одержувати| хороші|добрі| та відмінні оцінки.

7.Я хочу діставати схвалення батьків і вчителів|учителів|.

8.Я хочу, аби|щоб| всі про мене думали добре.

9.Я хочу бути кращим учнем нашого класу.

10.Я хочу відповідати на уроках краще за всіх.

11.Я хочу, аби|щоб| вчителька мене хвалила за мою поведінку|.

12.Я хочу, аби|щоб| мене не сварили за поведінку в школі мої  батьки.

13.Я не хочу отримувати|одержувати| погані оцінки.

14.Я не хочу, аби|щоб| мене карали за навчання вдома|доми|.

15.Мені подобається вчитися.

16.Мені подобається робити|чинити| домашні|хатні| завдання|задавання|.

17.Мені подобається міркувати на уроці.

18.Мені подобається вирішувати|рішати| важкі|скрутні| завдання|задачі|.

                   Думки

1 - 3 - мотиви боргу|обов'язку|

4 - 6 - мотиви удосконалення.|

7 - 9 - мотиви благополуччя.

10 - 11 - мотиви престижності.

12 - 14- мотиви уникнення.

15- 16 - мотивація змістом|змістом|.

17- 18 - мотиви пізнання

                МОЇ ДУМКИ ПРО НАВЧАННЯ  

  • Я – чемний і люб’язний завжди і у будь-яких ситуаціях.
  • Не ставлю себе і свої інтереси на перше місце.
  • Рахуюся з бажаннями і настроєм інших людей: дорослих, одноліток, менших.
  • Завжди пам’ятаю про свої учнівські обов’язки.
  • Люблю свою школу, клас, вчительку.
  • Бережу свої та шкільні речі, майно.

             Поради мудрого школярика:

 

Як багато ти вже вмієш, а чи знайомий ти з правилами ввічливого школяра?    

                        Пригадаймо їх, любий школярику.

  • Зайшов до класу – привітайся з усіма, хто прийшов.
  • Якщо зустрів у коридорі чи на вулиці свою вчительку, і та йде не сама – привітайся з усіма.
  • Якщо випадково когось штовхнув – вибачся.
  • Хлопчик пропустить уперед не тільки вчительку, а й дівчинку, допоможе сісти, піднесе портфель.

 

     Зараз ти – школяр. Основна твоя праця – навчання. Воно вимагає вміння жити в колективі, довіряючи один одному; організованості, дисципліни, відповідальності за свої вчинки. Саме у школі ти вчишся підпорядковувати свої інтереси інтересам класу, шанобливості до старших, довіри й поваги до товаришів.

Якби люди були неуважні один до одного, не раділи успіхам своїх товаришів, не співчували їм у невдачах, життя стало б нестерпно важким і сумним.

Вам ще довго доведеться крокувати з класу в клас пліч-о-пліч. Перед вами буде виникати безліч проблем, але сподіваюсь, що ви пронесете у своїх серцях віру до людей, добро, вміння дорожити дружбою.

 

Запам’ятай ці правила спілкування

 

  • Подивись навколо – хто потребує поради, доброго слова, співчуття, допомоги.
  • Постав себе на місце іншого.
  • Зрозумій та виконай його бажання.
  • Принеси радість іншому… І тоді ти станеш добрим чарівником!
  • Розумій бажання іншого і, в міру можливості, виконувати його.
  • Завжди і з усіма будь чесним, чемним, поважай іншу людину.
  • Розумій і відгукуйся на стан іншої людини.
  • Завжди даруй людям радість спілкування з тобою.

 

J:\1 клас  Сидорук.Л.В\фото 1 клас\фотографія1110.jpg

school-bg03 - копия - копия (4)

school-bg03 - копия - копия (5)

 

J:\2 клас\фотографія1848.jpgJ:\2 клас\фотографія1821.jpgJ:\2 клас\фотографія1846.jpgJ:\2 клас\фотографія1847.jpg

 

J:\2 клас\фотографія1841.jpgJ:\2 клас\фотографія1849.jpg

school-bg03 - копия

 

Ви, діти – дивні квіти,

Зросли у світлу днину.

Як же серцем не радіти:

З’єднались ви в одну родину.

У класі творимо шкільну сім’ю,

З якою вам 12 років крокувати.

Вчимося разом "біди" лікувати

І добре слово вчасно проказати.

І говорити другу:

Ти – хороший!

Ти – мій товариш, друг…

І я тебе люблю!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Закони шкільної родини

для української дитини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Як зробити день веселим?

Треба слову радощів додати,

Щоб уміло душу звеселяти.

Треба слову мудрості додати,

Щоб уміло друзів пригортати.

Треба ясним сонечком стати,

Щоби друзям життя зігрівати.

 

Розкажи мені люба дитино,

Чим ти можеш зігріти людину?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А від кого залежить, щоб у школі було весело, цікаво, щоби те, що відбувається у школі, ніколи-ніколи не забувалося?

Так, від нас з вами: від учнів і вчителів, від тебе і мене…

МИ – яке це чудове слово! Тільки тоді, коли ми разом, коли ми вболіваємо один за одного, тоді кожному затишно і легко в класі, в школі. Я знаю, що ти вмієш говорити гарні слова, красиво, широко усміхатися, вмієш будь-якій людині зробити приємне, піднести невеличкий сюрпризи.

Пам’ятаєш?

«Ти – ще маленька людина, але сонце у тобі може жити дуже велике!». Сонце – це символ добра, життя. Сонечко – це яскрава усмішка радісного дня. Хто, на твій погляд, вміє зробити наш день радісним? Кого б ти нагородив за це «Орденом усмішки»?

Напиши і намалюй! Орден вручи достойному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      РЕКОМЕНДАЦІЇ

                                      Наповнення розділів може бути наступним|слідуючим|:

  • ТИТУЛЬНИЙ АРКУШ.
  • РОЗДІЛ  «ВІЗИТКА»

 Тут можна помістити будь-яку інформацію, яка цікава і важлива для дитини.  

  • РОЗДІЛ «СХОДИНКИ ЗРОСТАННЯ»
  • У цьому розділі заголовки листів присвячені|посвячені| конкретному шкільному предмету. Учень наповнює цей роздал вдало написаними контрольними роботами, цікавими проектами, відгуками|відкликаннями| про прочитані книги, графіками зростання|зросту| швидкості читання, творчими роботами. А почати розділ треба першими найкращими роботами з письма і математики з палочками, хвильками, елементами літер і цифр.
  • РОЗДІЛ "МОЯ ТВОРЧІСТЬ". У цей розділ дитина|дитина| розміщує свої творчі роботи:  малюнки, казки, вірші. Якщо виконана об'ємна робота (виріб), потрібно помістити її фотографію. Батькам необхідно надати повну|цілковиту| свободу дитині|дитині| при наповненні цього розділу! Якщо робота брала участь у виставці або брала участь у конкурсі, також необхідно надати інформацію про цей захід: назва, коли, де і ким|КТО| проводилося. Добре доповнити це повідомлення|сполучення| фотографією. Якщо подія освітлювалася в ЗМІ або Інтернеті - треба знайти цю інформацію. Якщо проводилася інтернет-порталом, зробити роздрук|роздруківку|  тематичної сторіночки.
  • РОЗДІЛ "МОЇ ДОСЯГНЕННЯ" . Тут розміщуються грамоти, сертифікати, дипломи, подячні листи, а також підсумкові атестаційні відомості. Причому в початковій школі не слід розділяти за важливістю успіхи в навчанні (похвальний аркуш|лист|) і успіхи, наприклад, в спорті (диплом). Краще вибрати у порядку значущості для дитини|дитини| або, наприклад, в хронологічному порядку|ладі|. Велику роль у цій номінації має відігравати робота в класі під керівництвом учителя. Адже діти можуть отримувати винагороди навіть за  незвичні конкурси та номінації: «Риторик», «Апетит», «Фабрика зірок», «Каліграф Каліграфович», «ОчУмілі ручки», «Правильна постава», «Посмішка друзям», «Читайлик», «Пунктуальність», «Трансляція знань» та інші.
  • РОЗДІЛ «ВІДГУКИ І ПОБАЖАННЯ» До портфоліо| учня початкової школи цей розділ включають не часто. А шкода|жаль|! Ніщо так не підвищує самооцінку дитини|дитини|, як позитивна оцінка педагогом його старань. На жаль, щоденники школярів «радують»|ряблять| або  зауваженнями типу "Не готовий до уроку!", або  похвалою|типу|, що не відображає суті|відбиває| - "Молодець!". А що,  коли замість того ж "Молодець!" дати невеликий відгук|відкликання| у портфоліо? Наприклад: "Узяв активну участь у підготовці до позакласного заходу "Ціна Перемоги". Вивчив і прекрасно розповів вірш. Самостійно підготував стінгазету, при цьому залучив до оформлення своїх товаришів." Вважаю важливим додати аркуш відгуків, а також бланк, де вчителі можуть висловити свої рекомендації і побажання, наприклад, за підсумками навчального року.  Можна включити  відгуки батьків, однокласників..
  •  «ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ» - це остання крапка у формуванні портфоліо, коли випускник  початкової школи залишає свої думки  про шкільне життя, враження від своїх успіхів, аналізує недоліки та окреслює плани на майбутнє. Саме цей розділ має стати підсумком, відкрити дверцята до внутрішнього світу дитини як близьким людям так і новому класному керівникові у 5 класі. Хіба це не найкращій крок щодо подолання проблем наступності між початковою і середньою школою!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Романенко Людмила Миколаївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
9061
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку