У широкому розумінні портфоліо – це спосіб фіксування, накопичення індивідуальних досягнень школяра протягом певного періоду навчання. Сутність портфоліо означає показати все, на що здібний школяр. Портфоліо передбачає акцентуацію вчителя на індивідуальні досягнення учнів, їх активну участь у накопиченні різних видів робіт, які засвідчують результати в індивідуальному розвитку; підвищення ролі самооцінки.
Укладання портфоліо допомагає вчителю:
– розкрити індивідуальні можливості дитини;
– стежити за динамікою досягнень учня за певний проміжок часу;
– стежити за розвитком соціалізації та формуванням особистості учня;
– здійснювати зворотний зв'язок між дитиною, батьками, учителем.
учня (учениці)
Краснолуцької філії Лановецької ЗОШ І – ІІІ ст. №2
Класний керівник:
Сидорук Людмила Василівна
Дитино!
Тебе від рідної хати
Веде у широкий світ
Ота єдина стежка,
Що дарує красу і цвіт.
Іди по тій стежці, дитино,
Даруй любов і тепло,
І пам’ятай, ТИ – ЛЮДИНА!
Вчись, думай, твори ДОБРО.
Ти і твоє ім’я
Я стою на п’єдесталі,
Про ім’я розповідаю.
Хай із друзів кожен знає,
Що воно означає.
Любий друже!
Розкажи нам історію твого імені. Назви своє ім’я, як тобі найбільше подобається, щоб тебе називали.
Проспівай своє ім’я, а клас відгукнеться, бо кожному його ім’я найкращим над усім здається. |
|
Слухаємо тебе, друже!
Скажу по секрету:
Мама називає мене… ___________________________________________
Тато називає мене… ____________________________________________
Дідусь називає мене… __________________________________________
Бабуся називає мене… __________________________________________
Брат називає мене… ____________________________________________
Сестра називає мене… __________________________________________
Друзі називають мене… _________________________________________
Я хочу, щоб вчителька називала мене… _____________________________
Я хочу, щоб однокласники називали мене… __________________________
___________________________________________________________________
Дидактична гра "Люстерко"
Як у дзеркальце дивлюся,
Сам собі я похвалюся,
Бачте, випадок який.
Послухайте, я такий (а)…
Напиши на промінчиках, який(а) ти є?
Моя улюблена пора року. |
|
Моя улюблена тварина. |
|
Місце, де я люблю бувати понад усе на світі. |
|
Мій найкращий друг. |
|
Мій улюблений вид спорту. |
|
Моя улюблена книга. |
|
Моє улюблене заняття. |
|
Мій улюблений фільм. |
|
Моя улюблена телепередача. |
|
Мій улюблений одяг. |
|
Моя улюблена музика. |
|
Мій улюблений музичний інструмент. |
|
Моя улюблена пісенька. |
|
Моя улюблена гра. |
|
Я дуже люблю …
Прислухайся до порад мудрих людей:
В. Сухомлинський
Сенека
Конфуцій
В. Гете
«Моя думка така…»
Бути гарною людиною – це… _______________________________
_______________________________________________________
Не можна прожити без… ___________________________________
_______________________________________________________
Головне у житті… ________________________________________
______________________________________________________
Погано жити без… _______________________________________
______________________________________________________
Якби я був чарівником… __________________________________
______________________________________________________
Мені шкода, коли… ________________________________________
______________________________________________________
Друг – це той… _________________________________________
________________________________________________________
Якби я мав право… ________________________________________
______________________________________________________
Якби я став дорослим… __________________________________
______________________________________________________
Якби я був татом (мамою)… _______________________________
______________________________________________________
Мої успіхи
Вибрати з 18 думок лише три найважливіших, які мають для тебе найбільше значення.
1.Я розумію, що учень повинен добре вчитися.
2.Я прагну завжди виконувати вимоги вчителя.
3.Я розумію свою відповідальність за навчання перед батьками.
4.Я хочу закінчити школу і вчитися далі.
5.Я хочу мати хорошу роботу.
6.Я хочу отримувати хороші та відмінні оцінки.
7.Я хочу діставати схвалення батьків і вчителів.
8.Я хочу, аби всі про мене думали добре.
9.Я хочу бути кращим учнем нашого класу.
10.Я хочу відповідати на уроках краще за всіх.
11.Я хочу, аби вчителька мене хвалила за мою поведінку.
12.Я хочу, аби мене не сварили за поведінку в школі мої батьки.
13.Я не хочу отримувати погані оцінки.
14.Я не хочу, аби мене карали за навчання вдома.
15.Мені подобається вчитися.
16.Мені подобається робити домашні завдання.
17.Мені подобається міркувати на уроці.
18.Мені подобається вирішувати важкі завдання.
Думки
1 - 3 - мотиви боргу
4 - 6 - мотиви удосконалення.
7 - 9 - мотиви благополуччя.
10 - 11 - мотиви престижності.
12 - 14- мотиви уникнення.
15- 16 - мотивація змістом.
17- 18 - мотиви пізнання
МОЇ ДУМКИ ПРО НАВЧАННЯ
|
Поради мудрого школярика:
Як багато ти вже вмієш, а чи знайомий ти з правилами ввічливого школяра?
Пригадаймо їх, любий школярику.
|
Зараз ти – школяр. Основна твоя праця – навчання. Воно вимагає вміння жити в колективі, довіряючи один одному; організованості, дисципліни, відповідальності за свої вчинки. Саме у школі ти вчишся підпорядковувати свої інтереси інтересам класу, шанобливості до старших, довіри й поваги до товаришів.
Якби люди були неуважні один до одного, не раділи успіхам своїх товаришів, не співчували їм у невдачах, життя стало б нестерпно важким і сумним.
Вам ще довго доведеться крокувати з класу в клас пліч-о-пліч. Перед вами буде виникати безліч проблем, але сподіваюсь, що ви пронесете у своїх серцях віру до людей, добро, вміння дорожити дружбою.
Запам’ятай ці правила спілкування
Ви, діти – дивні квіти,
Зросли у світлу днину.
Як же серцем не радіти:
З’єднались ви в одну родину.
У класі творимо шкільну сім’ю,
З якою вам 12 років крокувати.
Вчимося разом "біди" лікувати
І добре слово вчасно проказати.
І говорити другу:
Ти – хороший!
Ти – мій товариш, друг…
І я тебе люблю!
Закони шкільної родини
для української дитини
.
.
Як зробити день веселим?
Треба слову радощів додати,
Щоб уміло душу звеселяти.
Треба слову мудрості додати,
Щоб уміло друзів пригортати.
Треба ясним сонечком стати,
Щоби друзям життя зігрівати.
Розкажи мені люба дитино,
Чим ти можеш зігріти людину?
А від кого залежить, щоб у школі було весело, цікаво, щоби те, що відбувається у школі, ніколи-ніколи не забувалося?
Так, від нас з вами: від учнів і вчителів, від тебе і мене…
МИ – яке це чудове слово! Тільки тоді, коли ми разом, коли ми вболіваємо один за одного, тоді кожному затишно і легко в класі, в школі. Я знаю, що ти вмієш говорити гарні слова, красиво, широко усміхатися, вмієш будь-якій людині зробити приємне, піднести невеличкий сюрпризи.
Пам’ятаєш?
«Ти – ще маленька людина, але сонце у тобі може жити дуже велике!». Сонце – це символ добра, життя. Сонечко – це яскрава усмішка радісного дня. Хто, на твій погляд, вміє зробити наш день радісним? Кого б ти нагородив за це «Орденом усмішки»?
Напиши і намалюй! Орден вручи достойному.
|
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Наповнення розділів може бути наступним:
Тут можна помістити будь-яку інформацію, яка цікава і важлива для дитини.