Текст "Реклама та вплив реклами на людину".

Про матеріал

Вдалий матеріал до тижня початкових класів

Мета. Сформувати в учнів уявлення про рекламу як про одне з найвпливовіших джерел інформації, познайомити з видами реклами, способами поширення реклами, її перевагами та недоліками, пояснити , як реклама може вплинути на рішення і поведінку людини. Вчити критично ставитися до реклами, ухвалювати правильні самостійні рішення. Розвивати уважність, мислення, вміння аналізувати, робити висновки. Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я.

Перегляд файлу

Тема. Реклама та вплив реклами на рішення людини.

Мета. Сформувати в учнів уявлення про рекламу як про одне з найвпливовіших джерел інформації, познайомити з видами реклами, способами  поширення реклами, її перевагами та недоліками, пояснити , як  реклама може  вплинути на рішення і поведінку людини. Вчити критично ставитися до реклами, ухвалювати правильні самостійні рішення. Розвивати  уважність, мислення, вміння аналізувати, робити висновки. Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я.

Обладнання: презентація, дитячі вироби.

 

Доброго дня, любі діти! Слайд 1

Тиждень початкових класів продовжується і сьогодні темою нашої зустрічі є «Реклама та  вплив реклами на рішення людини»

Девіз. Слайд 2

Видумуй, пробуй і твори

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь!

І про кмітливість не забудь!

 

  • Ми будемо вести розмову про рекламу, як про одне з найвпливовіших джерел інформації;                                                                                                
  •     познайомимося з історією виникнення реклами,  з її видами, способами  поширення реклами, її перевагами та недоліками;                                                                                                    
  •     дізнаємося , як реклама може вплинути на рішення і поведінку людини;
  • навчимося критично ставитися до реклами, а особливо до реклами шкідливих товарів;
  • покажемо рекламу своїх виробів.
  1. Гра « Шифрувальник». Слайд  3

– Спершу давайте дізнаємось, що ж таке реклама.

– Розшифруйте за допомогою підказки.

А -1          О -2       Л -3

Рек31м1 – це п2пу3яриз1ція  т2в1рів,  п2с3уг, вид2вищ з мет2ю привернути  ув1гу п2купців, з1м2вників,  г3яд1чів. Слайд 4

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ФОТО НА ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\IMG_4710.JPGІІ. Історія виникнення реклами ( повідомлення І групи) Слайд 5

– Щоб більше дізнатися про рекламу, три групи учнів « Історики», « Експерти» та  « Журналісти» підготували нам цікавий матеріал.

  Коли ж виникла перша реклама  і де саме?  

Про це повідомлять нам  учні І групи  «Історики».

 

1 учень. Перші рекламні повідомлення з’явилися в Стародавньому  Єгипті. Археологи виявили папірус, залишений господарем якогось раба. Документ розхвалював фізичну витривалість, відмінне здоров’я та інші якості невільника, щоб для нього швидше знайшовся покупець.

 

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ВІДЕО ЧЕТВЕР\IMG_4792.JPG2 учень Перші «рекламщики» з’явилися пізніше – в епоху Стародавньої Греції. Вже тоді по міських вулицях і площах бродили глашатаї, які співали та закликали народ щось купити або скористатися якоюсь послугою.

 

3 учень Перші рекламні оголошення народилися в Стародавньому Римі. Їх писали прямо на стінах будинків. Переходячи від споруди до споруди, городяни могли дізнатися про місце і час гладіаторських боїв, про продаж  домашньої худоби та різних товарів.

 

4 учень Винахід друкарського верстата ознаменував новий період в розвитку реклами. Вважається, що першу офіційну рекламу випустила лондонська газета, яка пообіцяла нагороду за повернення 12 вкрадених коней.

Вчитель.

– Дякуємо «Історикам» за цікаву інформацію.

– Діти, а де ви бачили чи чули  рекламу?

   Щодня ми бачимо десятки рекламних повідомлень і ви створювали свою  рекламу товарів. Мета комерційної реклами – продати більше товару. Недарма рекламу називають «двигуном» торгівлі. Марк Твен, відомий американський письменник, гуморист, сатирик, публіцист, який є автором твору «Пригоди Тома Сойєра» писав: «Багато дрібниць стали важливими речами лише завдяки рекламі». Слайд 10

 Як ви розумієте слова Марка Твена про рекламу?

 Здійснюючи покупку, ми мимоволі звертаємо увагу на розрекламовані товари. Але чи справді вони кращі за ті, які не рекламують? На це питання шукали відповідь учні 2 групи «Експерти».

 

Учні ІІ групи відвідали магазин «Продуктовий рай» . Слайд 6

 

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ВІДЕО ЧЕТВЕР\IMG_4791.JPGВчитель. Наші експерти досліджували йогурти різних виробників. Звернули увагу на колір, запах, смак, густоту та на ціну товару. Дівчатка оцінювали у 12 балів найсмачніший йогурт, у 9 балів – найсмачніший із тих, що залишилися, у 6 балів – кращий із двох і в 3 бали – останній зразок.

А зараз ми послухаємо результати дослідження

 

Результати дослідження 

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ФОТО НА ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\IMG_4702.JPG

1 учень Після підрахунків маємо такі результати.

Йогурт « Машенька»  – 9 балів,

йогурт «Растишка» – 3 балів,

йогурт «Фанні»  – 6 балів,

йогурт «Дольче»    – 12 балів.

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ФОТО НА ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\IMG_4719.JPG

2 учень. А потім ми порівняли, який продукт дорожчий : той, що найсмачніший, чи той, який найбільше розрекламований.

 

3 учень. Отже, йогурт «Растишка», який найрозрекламованіший, не є найсмачнішим, а також він дорожчий за інші йогурти.

Наша група зробила висновок : «Розрекламовані товари зазвичай не кращі за ті, які не рекламують і крім того дорожчі.»

Вчитель –  Діти,  поясніть,  а чому рекламовані товари дорожчі?

  • Так, тому, що до ціни товару зараховують і витрати на рекламу. А реклама, зокрема на телебаченні коштує дуже дорого.
  • Тож поміркуйте, чи варто переплачувати? Адже ми можемо заощадити, купуючи такі ж продукти іншого виробника.

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ВІДЕО ЧЕТВЕР\IMG_4793.JPGІІІ. « Рекламні хитрощі» ( 3 група « Журналісти») . Слайд 7

Вчитель. Дуже часто в рекламі перебільшують позитивні якості товару і нічого не говорять про негативні. Ми з вами споживачі, повинні навчитися критично ставитися до всього, про що говорять і показують у рекламі. Щоб протистояти впливу реклами на наше рішення і не купувати непотрібне. Ми повинні добре знати деякі рекламні хитрощі. А познайомлять нас із ними учні 3 групи, «Журналісти».  Дамо їм слово.

1 учень.  Перша рекламна хитрість називається «Ефект зірки». Відомі актори, співаки, спортсмени розказують, що вони користуються цим товаром.

 Слайд 8

2 учень.  Друга хитрість має назву «Ефект експерта». Актори в ролі лікарів розповідають про ефективність ліків чи зубної пасти. Слайд 9

3 учень . Наступна хитрість «Ефект популярності». В рекламі переконують, що з цим товаром ти станеш набагато популярнішим у своєму колі. Слайд 10

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ФОТО НА ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\IMG_4715.JPG

4 учень . Дуже часто в рекламах використовується  хитрість «Ефект розпродажу». Оголошують останній день акції, що кількість товару обмежена, а знижка діє лише декілька днів, купиш товар – отримаєш подарунок, першим п’ятьом покупцям подарунки.

 Слайд 11

 

5 учень. Щоб  не купувати те, що тобі не потрібно, або не підходить,чи навіть те, що для тебе небезпечне, треба навчитися розпізнавати правдиву і неправдиву інформацію, а також рекламні хитрощі.

 

– Що з рекламних хитрощів на вас найбільше діє?

– Дякуємо учням, які познайомили нас із рекламними хитрощами. Ми візьмемо цю інформацію до уваги і будемо критично ставитися до реклами.

VІ. «Комерційна реклама і здоров’я» Слайд 12

– Чи завжди рекламований товар приносить користь здоров’ю?

– На це питання дасте відповідь після перегляду відео-ролика. (сік і шоколад).

Скажіть, будь ласка,  кола, сік та шоколад справді корисні для здоровя, як їх розрекламували чи ні?

Так, насправді ці продукти не є корисними для здоров’я, адже містять багато цукру, а також штучні барвники, ароматизатори, підсилювачі смаку та інші шкідливі речовини.

  • Послухайте вірш Лесі Вознюк «Сергійко і реклама» і дайте відповідь на питання:
  • Чи піддався спокусливій рекламі Сергійко?

  Вірш Лесі  Вознюк «Сергійко і реклама».

Дивились чіпси на Сергійка із реклами

підсмажені, з рум’яними боками.

Хотілось бігти і одразу купувати,

та навіть дозволу у мами не спитати.

В рекламі дружно чипсами хрумтіли,

хвалили, насолоджуючись їли.

Із шинкою та сиром, із грибами

просили: «З’їж їх, не запитуй в мами!»

Але Сергійко впевнено тримався

і на спокуси чипсів не піддався.

Засвоїв, що навчають не реклами,

а в школі та поради тата й мами.

 

Перегляд відео та мультфільма «Корисне та шкідливе».

Вчитель. Харчові звички і уподобання формуються з дитинства. Той, хто звик харчуватися свіжими натуральними продуктами, зазвичай має краще самопочуття і здоров’я, ніж той, хто вживає  чіпси, сухарики,  солодкі газовані напої, солодощі.

VІІ.  Соціальна реклама .  Слайд 13

Вчитель.

Інколи на телебаченні або на вуличних щитах можна побачити рекламу, яка пропагує здоровий спосіб життя чи інші важливі цінності. Таку рекламу називають соціальною. Ось, своїми власними руками учні 2-Б класу зробили таку рекламу, яка пропагує, що здоровими бути модно.

  • Якщо хочеш бути здоровим , щоранку роби зарядку, багато рухайся, надавай перевагу активним видам відпочинку.
  • Давні греки казали : «Хочеш бути сильним – бігай, хочеш бути розумним – бігай, хочеш бути красивим – бігай!» Тому не менш важливо займатися спортом.
  • Щоб бути завжди бадьорим, мати гарний настрій і зміцнити свій імунітет, слід займатися загартовуванням.
  • Повітряні і сонячні ванни, обтирання мокрим рушником, обливання і контрастний душ, купання у водоймах і ходіння босоніж – все це процедури загартовування.
  • Вчитель. Молодці, діти.

VІІІ. Інтерактивна гра «ПЛЮС - МІНУС». Слайд 14

Підсумовуючи  все сказане про рекламу, давайте визначимо позитивний і негативний вплив реклами на дітей. Послухайте і визначте, це  позитивний чи негативний вплив.

  • Привчає до споживання некорисних продуктів (рекламування продуктів харчування, які протипоказані дітям: чіпси, газована вода, жуйка і так далі). НЕГАТИВНИЙ
  • Сприяє погіршенню здоров’я людини.  МІНУС           
  • Впливає на стосунки в сім’ї (конфлікти в сім’ї, образи, якщо дитині щось не купили з реклами). МІНУС
  • Пропонує прості методи розв’язання проблеми, які негативно відбиваються на інтелекті (не виходить зробити уроки  їж чіпси). МІНУС                                         
  • Чинить негативний вплив на особистість дитини (нав’язують ідеали краси: подорожі, одяг, автомобілі, які вкрай далекі від реальності). МІНУС                                                       
  •  Мигаючі картинки реклами негативно впливають на зоровий аппарат дитини в цілому (на очі, на роботу серця, на мозок), а часта зміна зображення послабляє увагу. МІНУС
  • Допомагає бути в курсі появи нових товарів. ПЛЮС
  • Допомагає дізнатися багато нового (чистити зуби двічі на день, регулярно відвідувати стоматолога тощо). ПЛЮС
  • Новинки реклами допомагають під час підготовки до уроків. МІНУС

– Зробимо висновок. Чого більше позитивного чи негативного має реклама?

– Отже, ви повинні навчитися вибирати товар не за рекламою, а за його необхідністю та користю. І взавтра у нас відбудеться цікава подія.

Реклама ярмарки. Слайд 15

Увага! Увага! Спішіть, поспішайте!

Господарі й гості — глядіть не минайте!

На ярмарку прошу гуртом поодинці!

Чекають на вас тут чудові гостинці!

На святі веселім, цікавім, багатім

Є чим дивуватись і є що придбати!

Тут гарні дарунки із кожного класу,

Тут пісня і жарти — усім в нагороду!

Тут речі умільців ні з чим не зрівняти —

Барвисті листівки, різні закладки!

Мерщій-бо до нас всі поспішайте!

Любуйтесь, дивуйтесь, танцюйте і грайте!

 

Вчитель. Ви також готували свої вироби і рекламу свого товару. Тож надаємо слово кожному класу.

Реклама виробів.

РЕКЛАМА 1-А КЛАС

Щоб у книжці без вагань

Швидко нам знайти сторінку, необхідну для читання.

Де чомусь зробить зупинку,

Щоб завдання памятати,

Сторінок не загинати,

Зайвий раз їх не гортати,

Щоб завжди книжки тримати

У належному порядку

Треба в них постійно мати

Отаку зручну закладку.

 

 

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ВІДЕО ЧЕТВЕР\IMG_4808.JPGРЕКЛАМА 1-Б КЛАС

Ось закладинка моя

Подивись, яка крута.

Супер-супер, ноу-хау

Чудо техніка нова

Вся вона така гарненька,

Модна, класна, прикольненька.

Ти її мерщій купуй,

Своїй книжці подаруй.

Як до рук її візьмеш

Враз чарівником стаєш.

Закладинка – на всі випадки життя.

 

2-А КЛАС

Автор

Не в тридевятому царстві,

Не в тридесятому государстві,

А недалечко коло нас

Жили баба Одарка і дід Панас.

 

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ВІДЕО ЧЕТВЕР\IMG_4810.JPGБаба

Що сидиш, сумуєш, діду?

 

Дід

Та щось настрою нема…

 

Баба

Може пісню заспіваєш?

 

Дід

Та співай її сама!

 

Баба

Щось я не можу тебе упізнати.

Може швидку треба викликати?

 

Дід

Яку швидку? Ти що, здуріла?

Ось моя торбинка з грошима геть спорожніла.

 

Баба

А ти що хотів?

Реформи пенсійні

І ще які високі ціни.

 

Дід

Так, так. Охо-хо…

А раніше як було:

За 10 копійок морозиво,

За 16-хлібина,

А за 2.10 смачна ковбасина.

 

Баба

Діду Панасе, не починай,

А краще щось приємне згадай.

 

Автор

Тут фірткою хтось грюкнув

І у двері хтось постукав.

 

Внучка

Привіт, бабуню!

Хелоу, дідусь!

Та підкрути жвавіше вус.

Я, онучка ваша, багато не граюсь,

А в школі бізнесу навчаюсь.

Абетку грошей вивчаю від А до Я

І бачу тут потрібна допомога моя.

 

Дід

Так, онученько.

Так, рідненька.

 

Баба

Пенсії не вистачає

І що робити ми не знаєм.

 

Внучка

Я скажу вам що робити,

Щоб грошеняток заробити.

Ми із друзями у класі

Пухнастиків накрутили

І рекламу ще й зробили.

 

 

Діти

РЕКЛАМА

Увага! Увага!

Спішіть, поспішайте!

Пухнастиків наших усіх розбирайте!

Для себе, для друзів,

Для мами й бабусі,

Для портфеля, для гаманця

І для телефону прикраса ця.

Настрій підніме, емоцій додасть-

Наші вироби просто клас1

Купуйте, купуйте!

Грошей не шкодуйте!

Дешеві, м’якенькі і кольорові

Будуть прикрасою вдома і в школі!

 

Дід

Так, молодці!

Затрат небагато і легко зробити.

То ж, грошеняток можна заробити.

 

Баба

Дякуємо, онученько!

Твоя ідея золота

І сподобалася нам вона.

Будемо пухнастиків робити,

Гроші заробляти і не тужити.

 

Автор

Ось вам і казочка,

А нам пухнастиків вязочка.

Завтра на ярмарок

Кишенькові гроші візьміть

І кожен пухнастика купіть.

Ми робили-ви купуйте!

Тільки грошей не шкодуйте!

 

 

 

 

 

 

 

D:\ОБЩЕЕ\мама\ФОТО\діти\ДРУГИЙ КЛАС\ФОТО НА ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\IMG_4780.JPGРЕКЛАМА 2-Б КЛАС

 

Це витвір мистецтва

Ручна це робота

Придбайте листівку

Як грошей не шкода!

Листівочка, листівочка!

Найкраща річ у світі.

Без цієї речі не можна прожити.

І гарненька, і маленька,

Ніжна, різнокольорова.

Дуже суперова!

Як її придбаєте

Когось привітаєте.

Тож хутчіш, не волікайте,

Цю листівочку придбайте.

 

 

 

 

 

 

 

РЕКЛАМА 3-А КЛАС

 

 

КУПУЙТЕ ВСІ, НЕ ОМИНАЙТЕ,

F:\DSC05358.JPGНАЛІПКУ ДЛЯ ЩОДЕННИКА.

УСІ СОБІ ПРИДБАЙТЕ.

НАЛІПКА РОЗМАЛЬОВАНА, ЧУДОВА.

ЩОЙНО ЗРОБЛЕНА, ГЕТЬ НОВА.

ПРИКРАСЬТЕ СВІЙ ЩОДЕННИК

І ВІН У ВАС БУДЕ ГАРНИЙ,

НЕЗРІВНЯННИЙ, НЕПОВТОРНИЙ,

ВЗАГАЛІ ШИКАРНИЙ.

НАЛІПКА – ЦЕ РУЧНА РОБОТА

ПО-СУЧАСНОМУ «ХЕНД МЕЙ»

ДУЖЕ МОДНА І КРАСИВА

ДЛЯ «ПРОДВИНУТИХ» ЛЮДЕЙ.

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ВІДЕО ЧЕТВЕР\IMG_4812.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕКЛАМА 3-Б КЛАС

Як у школі бізнес свій зробити

Дамо поради, друзі, зараз вам

Та як з ним грошей легко заробити

F:\DSC05355.JPGМи свій секрет розкрити вам

Але спочатку разом з нами

Така улюблена реклама.

Коробка супер, просто клас!

Така потрібна річ для вас

Чи для монет, чи олівців.

Для бісеру і папірців.

Для намистинок і машинок,

Для гумок, ниток та резинок.

Для ручок, ножиць, гайок, палок,

Лінійок, лего, болтів, марок.

Ще й гудзиків та скакалок.

Для мух, жучків і павучків.

Для квіточок і червячків.

Ця річ вам просто необхідна.

Хутчіш купуйте ви у нас

Ось цю коробку – супер клас!

А на увазі друзі майте,

Пусті пляшки не викидайте!

Несіть всі баночки до нас

У нас веселий третій клас.

 

 

 

 

 

РЕКЛАМА 4 КЛАС

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ФОТО НА ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\IMG_4727.JPGВсім! Всім!  Всім!

Поспішаєм повідомить,

Що у нашій рідній школі

Працює чудовий гурток

Під назвою «Чарівний гачок».

Тут відбуваються дива,

А чарівниця тут одна – Світлана Федорівна.

Відвідують гурток

Хлопчики й дівчатка

Можуть на замовлення

Будь-що звязати:

Брелочки для хлопят,

Сумочки для дівчат,

Іграшки мякенькі

Для усіх малят.

Тож часу не гайте

Товар наш замовляйте

І на ярмарку шкільнім

Щось собі придбайте.

Бо товар наш креативний,

Незвичайний, ексклюзивний

Хто наші вироби схоче придбати

Буде настрій гарний мати.

 

D:\ОБЩЕЕ\мама\ШКОЛА\ТИЖДЕНЬ ПОЧ КЛАС\ВІДЕО ЧЕТВЕР\IMG_4815.JPG

 

docx
Додав(-ла)
чередник інна
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
8526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку