Текстове поле, перемикачі та прапорці мовою програмування Python

Про матеріал
Матеріал за темою "Графічний інфтерфейс" мовою програмування Python. Пояснення створення елементів керування вікна, кнопки та текстового поля у програмному вікні мовою програмування Python. На прикладі готових програмних проектів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Текстове поле, його функції та властивості. Перемикачі та прапорці. Вчитель інформатики Карпова Ганна Володимирівна

Номер слайду 2

Все, що ми робили до цього, було націлене лише на створення об'єктів, надання їм властивостей та їх зміну. Тепер же ми почнемо працювати із даними та способами їх отримання. Для введення даних в командному режимі використовується функція іnput(), а у модуль tkinter() існують спеціальні об'єкти для введення даних, такі як текстове поле, прапорець та перемикачі. Текстове поле - це об'єкт, шо використовується при побудові графічного інтерфейсу користувача. Мета текстового поля – дозволити користувачеві ввести текстову інформацію, яка буде використовуватися програмою. Модуль tkіnter має можливість створити текстове поле у програмі на мові Python за допомогою функції Entry():назва_поля= Entry(назва_вікна, aтрибут1...)

Номер слайду 3

До текстового поля застосовуються наступні атрибути:· bg = ”колір” – колір поля;· fg = ”колір” – колір тексту поля;· font ==”шрифт та розмір шрифту” – шрифт тексту (встановлює висоту поля);· width = число – ширина, зазначається у кількості знаків;· bd = число – ширина контуру поля, зазначається у пікселях.

Номер слайду 4

Наприклад, маємо вікно Window1, розміри вікна 370x300, колір нехай буде чорний. Створимо в ньому текстове поле білого кольору з шириною у 30 знаків, а шрифтом Times 13. Розмістимо його в 50 пікселів від лівого краю та в 100 від верхнього краю. Програмний код:from tkinter import *window1=Tk()window1.geometry("370x300")window1["bg"]="black"entry1=Entry(window1, bg="white", width=30, font="Times 13")entry1.place(x=50, y=100) window1.mainloop()

Номер слайду 5

Отримання даних та створення повноцінних програм. Саме по cобі текстове поле не може використовуватися для отримання даних, поле — лише допоміжний об’єкт. Тобто, entry1 – це лише назва об’єкта, а не назва змінної, яка містить дані введені ц це поле. Для отримання даних з поля вивористовується спеціальний метод get(). Застосовується він так:назва_поля/прапорця/перемикача.get()Тобто, entry1 — це назва поля а entry1.get() – це значення цього подя.

Номер слайду 6

Нехай ми маємо те ж вікно і те ж поле. Тепер створимо кнопку з текстом “Start" та розмістимо її в 170 пікселях від лівого краю та в 130 від верхнього. Присвоїмо їй подію Button-l, при виконанні якої буде створюватися вікно повідомлення із даними, які ввів користувач. Заголовком вікна повідомлення зробимо “Дані користувача".

Номер слайду 7

В даному випадку ми плануємо вносити заміну тексту напису. Зміна, або присвоєння одного атрибуту об’єкту застосовується так:Ім’я_об’єкта[“назва_атрибуту”]=значення. Отже, після натискання кнопки, текст напису буде дорівнювати даним отриманим з текстового поля. Для прикладу запустимо програму і введемо "Привіт всім!":

Номер слайду 8

Отже, після натискання кнопки, текст напису буде дорівнювати даним отриманим з текстового поля. Для прикладу запустимо програму і введемо "Привіт всім!":

Номер слайду 9

Домашнє завдання: виконати проект, який поданий на слайді 7.

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
30 березня 2023
Переглядів
1339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку