Текстові задачі на рух

Про матеріал
Модельна програма: «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.) НУШ Роздiл I. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ Тема: Текстові задачі на рух. (Фрагмент уроку)
Перегляд файлу

Змістова лінія: «Рух, швидкість, відстань, час, задачі.»

Модельна програма: «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.)

Роздiл I. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ Тема: Текстові задачі на рух.

Слухач - Михалко Ольга Іванівна вчитель математики

Тереблянського опорного ліцею

Буштинської селищної ради

Тячівського району

Види навчальної           Технології:

діяльності:

групова

індивідуальна

творча

ігрова

дослідницько-

цифрові платформи

інтерактивні карти

онлайн-тести

онлайн-вікторина

Google Форма

imageimage                             image                                                    image      пошукова        моделювання

imageimageІнтерактивні методи Розв’яжіть ребус Вікторина «Так або ні» в Kahoot

https://create.kahoot.it/details/54ff6fac-f2ff-4ad4-a61e-a3db453e5772

https://create.kahoot.it/details/54ff6fac-f2ff-

4ad4-a61e-a3db453e5772

Коло ідей

image Де в побуті ми зустрічаємо відстань, швидкість і час.

Тести

Колективна робота з таблицею          https://matematikatests.in.ua/tekstovi-

zadachi-na-ruh-test-12-5-klas/

image

imageОбміркуємо:

              Як знайти відстань, знаючи швидкість і час руху?

              Як знайти швидкість, знаючи відстань і час на її подолання?

              Як знайти час руху, знаючи відстань і швидкість руху?

              Як знайти швидкість руху човна за течією і проти течії, знаючи власну швидкість човна та швидкість течії?

При розв’язуванні текстових задач на рух використовують Discover relationships between angles. 03 схематичні малюнки для складання короткої умови задач.

image                                                                                                                                                                                                                               За течією                                                Проти течії

image                                           Якщо, наприклад, жук                      Наприклад:

                                за 5 хв проповзає 10 м, то                 Власна швидкість

                      його швидкість вимірюємо в                   човна 15 км/год,

                                                                                                      м/хв:       а швидкість течії -

                                                                 10 : 5 = 2 (м/хв).                   2 км/год. Тоді:                        Vкор = Vвлас + Vтеч           Vкор = Vвлас - Vтеч

15 + 2 = 17 (км/год) - швидкість човна за течією.

15-2 = 13 (км/год) - швидкість човна проти течії.

Робота в групах


Задача про пересування фігурок

На дошці зображено фігурки пішохода, велосипедиста та автобуса. Позначено стартову та кінцеву точки. Пішохід рухається зі швидкістю 5 км/год, велосипедист - 15 км/год, а автобус - 30 км/год.

Запитання:

image

Який час потрібно кожній фігурці для пересування від стартової до кінцевої точки?

image

Створення власних моделей

Учні створюють моделі свого міста або маршруту з використанням картону та інших матеріалів. Вони можуть зробити маршрути, додати зупинки транспорту та інші деталі. Обчислюють відстані між об’єктами і час у дорозі для різних видів транспортів. Учні можуть представляти свої моделі класу і пояснити свої розрахунки.

image


image


image

Життєві ситуації

imageЩоденне

планування    

маршруту до  школи


Учні можуть використовувати знання з задач на рух, щоб

оптимізувати свій щоденний

маршрут до школи, обираючи

imageнайбільш швидкий або економний шлях.  Вони можуть оцінювати, як зміна швидкості або вибір іншого транспорту впливають на час прибуття.

Організація сімейних поїздок.

Плануючи подорож, учні можуть розраховувати загальний час у

дорозі, враховуючи зупинки, вибір

транспорту і можливості затримки.

Вони можуть порівнювати варіанти, щоб знайти найкраший маршрут з точки зору та витрат.


image

image image Фimage Еimage image imageЯ

Цей урок познайомив мене….

Цей урок навчив мене… Цей урок допоміг мені… Цей урок сприяв розвитку…

pdf
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
21 червня
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку