17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Тема №2:"Мої улюблені іграшки"

Про матеріал

Мета:закріпити вживання лексичного матеріалу, повторити дні тижні, формувати граматичну навичку на вживання теперішнього недоконаного часу (заперечення).

Завдання:

Освітнє: ознайомити учнів з особливістю вживання часової форми дієслова в теперішньому часі в англійській мові;

Розвиваюче: розвивати пам'ять, увагу, уяву учнів, логічне мислення, розвивати фонематичний слух учнів, наочно-образне мислення;

Виховне: виховувати любов до іноземної мови, виховувати бажання до покращення своїх знань з предмету, виховувати вміння поводитися під час гри та поважати своїх однокласників;

Мовне: автоматизувати лексичну навичку, формувати граматичну навичку вживання заперечної форми дієслова в теперішньому недоконаному часі, розвивати вміння діалогічного мовлення.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови у 2 класі

Тема 2: Мої іграшки

Урок 7: На вихідних.

Мета:закріпити вживання лексичного матеріалу, повторити дні тижні, формувати граматичну навичку на вживання теперішнього недоконаного часу (заперечення).

Завдання:

Освітнє: ознайомити учнів з особливістю вживання часової форми дієслова в теперішньому часі в англійській мові;

Розвиваюче: розвивати пам’ять, увагу, уяву учнів, логічне мислення, розвивати фонематичний слух учнів, наочно-образне мислення;

Виховне: виховувати любов до іноземної мови, виховувати бажання до покращення своїх знань з предмету, виховувати вміння поводитися під час гри та поважати своїх однокласників;

Мовне: автоматизувати лексичну навичку, формувати граматичну навичку вживання заперечної форми дієслова в теперішньому недоконаному часі, розвивати вміння діалогічного мовлення.

Обладнання та матеріали:малюнки, м’які іграшки, картки для читання, граматичні таблиці, м’ячик, комп’ютер, DVD- диск, мультимедійна дошка.

Дата проведення:10.11.14

ХІД УРОКУ

 

ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП УРОКУ

1. Привітання

Good morning! Sit down, please!

2. Пояснення теми і мети уроку

Today at our lesson we continue learning our topic which is called “My toys”. And we’ll revise the words, work with pictures, learn new grammar rule, work in pairs, read the text, play some games and revise the days of the week.

ОСНОВНИЙ ЕТАП УРОКУ

3. Фонетична зарядка. Вірш

Sport is health,

Sport is cool!

Tennis and football

Both are good.

4. Повторення вивчених слів.

Look at the pictures and name the kind of sport.

Tennis

Football

Volleyball

Swimming

Aerobics

Basketball

Hockey

5. Гра«Пантоміми»

Let’s play pantomimes. Look at me and guess the word I will show you.

6. Робота на закріплення вживання лексичних одиниць в мовленні

Let’s play with the ball. “I like football”. “He/she likes football” and so on.

7. Повторення днів тижня

Let’s revise the days of the week.


Sunday

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday


8. Закріплення вживання стверджувальної форми в теперішньому недоконаному часі у мовленні.

Make sentences about sports in your family.

I play football on Sunday.

My mum plays tennis on Monday.

My dad plays hockey on Tuesday.

9. Фізкультхвилинка

I see that you are a little bit tired, so it’s time for exercises. Please, stand up!

We are going to revise the song “I can run” (виконання вправ, переглядаючи відео презентацію пісні).

I can run.

I can run. I can run. I can run and run and I am having lots of fun.

I can run. I can run. Can you?

I can jump. I can jump. I can jump and run and I am having lots of fun.

I can jump. I can jump. Can you?

I can swim. I can swim. I can swim and run and I am having lots of fun.

I can swim. I can swim. Can you?

I can hop. I can hop. I can hop and run and I am having lots of fun.

I can hop. I can hop. Can you?

I can skip. I can skip. I can skip and run and I am having lots of fun.

I can skip. I can skip. Canyou?

10. Пояснення нового граматичного матеріалу (утворення заперечної форми дієслова в теперішньому недоконаному часі)

Жила колись англійська дівчинка і не любила вона спорт. І вчитися вона теж не любила, тому й не знала, як сказати «Я не люблю». Отже доводилося їй грати і в футбол, і в волейбол, і в теніс.

А ми з вами вивчимо, як правильно сказати, коли нам щось не подобається, щоб, коли ми поїдемо до Англії, то нам не довелося грати в ті ігри, які нам не подобаються, або їсти ту їжу, яку ми не любимо. А в цьому нам допоможуть два чарівних слова: dontіdoesnt.

I don’t like basketball.

He/she doesn’t like basketball.

11. Гра на закріплення граматичного матеріалу в мовленні.

Let’s play with Tiger. Listen to him and tell me what sports he doesn’t like.

Tiger: “I don’t like swimming”.

Children: “He doesn’t like swimming”.

Tiger: “I don’t like basketball (tennis, hockey, football, aerobics, volleyball)”

12. Робота в парах.

Tell your partner what sport you don’t like and your partner has to remember it.

E.g.:

Pupil 1. “I don’t like hockey.”

Pupil 2. “He/she doesn’t like hockey.”

13. Робота в робочих зошитах.

Let’s do some grammar exercises in the work-books.

14. Розвиток вміння читання

We are going to read a little bit. Be attentive and you will be able to play with a tiger.

Text for reading.

Hello! My name is Max. I am from Great Britain. I am 7. I go to school. I like sport. Football is my favourite game. But I don’t like tennis. It’s boring for me.

15. Відповіді на запитання до тексту

Answer the questions to the text.

What is the boy’s name?

How old is he?

Where is he from?

What does he like?

Do you know what sport he doesn’t like?

ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП УРОКУ

16. Підведення підсумків уроку

What new did we learn at the lesson?

Was the lesson interesting?

17. Самооцінювання учнями своєї роботи на уроці

Tell me how you worked at the lesson?Were you active?

18. Прощання

Thankyou for your work! You were very active today! Your homework for the next lesson will be to tell about your likes and dislikes in sport and do some grammar exercises from the workbook.Good bye! See you on Wednesday!


Pictures to the topic “Sport”


 

http://kpfu.ru/portal/docs/F432099184/%EF%EB%E0%E2%E0%ED%E8%E5.jpeg

Swimming

 

http://masters.donntu.edu.ua/2010/fkita/zhoga/ind/190808_galda_teniss2.jpg

Tennis

http://static.freepik.com/free-photo/children-s-basketball-vector-material_15-6156.jpg

Basketball

http://3.bp.blogspot.com/-BWr8bx6M7Bc/T97qdLQZUkI/AAAAAAAACL4/izTJSdYgj9Y/s1600/children-playing-football-motion-vector-material_15-5906.jpg

Football

http://www.sport-vlg.ru/wp-content/uploads/2010/09/GUL_4626.jpg

Hockey

http://www.clubmango.ru/images/stories/aerobika.jpg

Aerobics



Grammar rules


I

You

We

They

 

 

Don’t


 

I don’t like basketball.

 

Я не люблю баскетбол.


 

He

She

It

 

 

Doesn’t


 

He doesn’t like basketball.

 

Він не любить баскетбол.


 

Text for reading.

Hello! My name is Max. I am from Great Britain. I am 7. I go to school. I like sport. Football is my favourite game. I play football on Saturday and Sunday. But I don’t like tennis. It’s boring for me.

docx
Додав(-ла)
Литовець Анна
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 2 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку