Інформатика 4 клас
Тема: Алгоритми з циклами
Цілі: ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ:
Спілкування державною мовою:
Уміння: створювати інформаційні продукти та грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою; висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології.
Основні компетентності у природничих науках і технологіях
Уміння: застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування проблемних ситуацій;
Уміння вчитися впродовж життя:
Уміння: організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму; самостійно опановувати нові технології та засоби діяльності.
Обізнаність та самовираження у сфері культури:
Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог.
Інформаційно- цифрова компетентність
опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні;
Ініціативність і підприємливість.
Здатність ефективно та безпечно використовувати сучасні цифрові технології в навчанні.
Соціальна та громадянська компетентності
Усвідомлення рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу
Екологічна грамотність і здорове життя.
Вміння організовувати власний робочий простір на фізичному та простому програмному рівні для збереження здоров’я, доброго самопочуття та ефективної діяльності учня/ учениці.
ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ: урок
ТИП УРОКУ: комбінований
ОБЛАДНАННЯ УРОКУ: мультимедійний проектор, комп'ютер, комп’ютерна презентація, відео
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: програма Scratch
Хід уроку:
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП:
ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. (індивідуальна форма навчання, фронтальне опитування, словесний метод)
Д/гра «Пригадаймо»
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ УЧНІВ
Циклічні процеси ми можемо спостерігати:
А, у нас сьогодні з вами не звичайний урок. Ми з вами вирушаємо у казку. Готові? Вперед!
IV. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ПОНЯТЬ ТА ЗАСОБІВ ДІЇ (словесний та наочний метод)
(розповідь вчителя з демонстрацією презентації)
Фізкультхвилинка.
V. ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ТА НАВИЧОК: (індивідуальна та парна форма навчання, практичний метод)
VІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ (фронтальне опитування, словесний метод навчання)
VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ
Молодці дітки. Ви були на уроці уважними та активними. До побачення.