6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Тема Алгоритми з розгалуженням.

Про матеріал
Цілі:  навчальна: навчити виконувати, створювати та записувати алгоритми з розгалуженням;  розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;  виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальне відео. Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор. Хід уроку І. Організаційний етап • привітання; • перевірка присутніх; • перевірка готовності учнів до уроку. ІІ. Актуалізація опорних знань.
Перегляд файлу

Урок 20

Тема Алгоритми з розгалуженням.

Цілі:

  • навчальна: навчити виконувати, створювати та записувати алгоритми з розгалуженням;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальне відео.

Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

  • Що таке блок-схема? (Графічне зображення алгоритму).
  • Які геометричні фігури використовують при складанні блок-схеми?(прямокутник, ромб);
  • Що означають стрілки на блок-cxeмi? (порядок виконання команд).

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування

V. Фізкультхвилинка

Діти, ви втомились, пора відпочити. Станьте біля парт, виконаємо декілька вправ.

1-2 – Bci пірнають;

3-4 – виринають;

5-6 – на воді

кріпнуть крильця молоді,

7-8 – що є сили

вci до берега поплили;

9-10 – обтрусились

i за комп’ютери присіли.

VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя.

3) Вправи для очей.

Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший. Повторити 3 рази.

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

1. Що вивчили на уроці?

2. З якими командами Рудого кота ви ознайомились?

3. Чого навчились під час роботи за комп’ютером?

4. Що сподобалось на уроці?

5. Що було важко на уроці?

doc
Додано
18 квітня 2020
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку