26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Тема: Анімація. Створення переміщення об’єктів в презентації.

Про матеріал
Мета:Навчальна: Продовжити вивчення програми Power Point.Ознайомити з новими можливостями програми. Розвивальна:Розвиток інтересу до предмета інформатика. Розвивати здатності працювати в парі. Виховна: Виховувати посидючість, терплячість, вміння слухати товаришів. Обладнання: проектор, екран, комп'ютери учнів. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Перегляд файлу

Тема: Анімація. Створення переміщення об’єктів в презентації.

Мета:Навчальна: Продовжити вивчення програми Power Point.Ознайомити з новими можливостями програми. Розвивальна:Розвиток інтересу до предмета інформатика. Розвивати здатності працювати в парі. Виховна: Виховувати посидючість, терплячість, вміння слухати товаришів.

Обладнання: проектор, екран, комп'ютери учнів.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Привітання учнів. Виконання організаційних дій.

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

На початку уроку давайте подивимося перший в світі мультиплікаційний фільм. Цей мультфільм називається «Фантасмагорія», він був створений в 1908 році французьким художником Емілем Коля.

Перегляд фільму.

Вам сподобався мультфільм?

Сучасні мультфільми звичайно яскравіші й цікавіші. І діти, й дорослі люблять дивитися мультиплікаційні фільми. Для їх створення автори вигадують героїв і сюжет, роблять ескізи, розробляють сценарій, де детально відображають всі події та структурують їх в певній послідовності. Мало хто знає, що для того щоб його улюблений мультиплікаційний герой «жив» на екрані впродовж однієї хвилини, потрібно близько 1500 малюнків. Раніше кожного з них доводилося малювати вручну на аркуші прозорої плівки, щоб його можна було накласти на фон. Неважко підрахувати, що 10-хвилинний мультфільм складається з 15 000 малюнків. Якщо припустити, що художник зможе виконувати в день по 50 малюнків, то на створення лише одного мультфільму піде близько року.

Комп'ютер істотно полегшує працю художника. Ми з вами в початкових класах познайомилися з програмою для малювання Paint. Що може ця програма?

Введене в комп'ютер зображення можна збільшувати, зменшувати або розмножувати. Для того щоб розфарбувати малюнок, художнику досить ввести в комп'ютер потрібний колір і вказати яку ділянку розфарбовувати. Якщо колір не сподобався, його можна тут же змінити. А раніше потрібно було спочатку очистити плівку від старої фарби і тільки потім нанести на неї нову.

IV. Вивчення нового матеріалу

1.Розповідь вчителя.

Мультфільми можуть створювати не тільки професійні художники. Будь-яка людина може самостійно створити свій власний мультфільм.

Як ви думаєте, з чим ми будемо займатися сьогодні на уроці?

Сьогодні ми продовжимо знайомитися з комп'ютерною програмою, яка дозволить вам створювати власні мультфільми. Ця програма називається Power Point.

Давайте відкриємо зошити і запишемо тему сьогоднішнього уроку: Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.

Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомство з інтерфейсом програми і створимо рухоме зображення.

Запишемо кілька основних понять:

Анімація - технологія, що дозволяє за допомогою неживих нерухомих об'єктів створювати ілюзію руху.
Мультиплікація - вид мистецтва, твори якого створюються методом покадрової зйомки послідовних фаз руху мальованих об'єктів.

Спеціальна анімація для одного об’єкта.
   У процесі роботи над презентацією досить часто виникає необхідність додати ефекти анімації до окремого об'єкта. Для цього слід:
1. Виділити об'єкт на слайді.
2. Вибрати команду Настройка анімації меню Показ слайдів.
3. У вікні області завдань Настройка анімації, що відкрилося, відкрити меню за допомогою кнопки, що розташована праворуч від кнопки Додати ефект  Додати ефект
4. У меню, що відкрилося, вибрати потрібну команду.
    Звертаємо вашу увагу: ефекти анімації розподілені на групи:
     ефекти групи Вхід  використовуються тоді, коли поява об'єкта повинна супроводжуватися візуальними ефектами;
ефекти групи Виділення використовуються, якщо об'єкт потрібно виділити серед решти об'єктів слайду;
   ефекти групи Вихід використовуються, якщо зникнення об'єкта
повинно супроводжуватися візуальними ефектами;
    ефекти групи Шляхи переміщення  використовуються, якщо об'єкт повинен переміщуватися в межах слайда за певним маршрутом.
5. У вікні, що відкрилося, вибрати у списку потрібний ефект. Якщо серед списку потрібного ефекту немає, слід вибрати команду Інші ефекти.
     Після того як ви встановили ефект анімації, він автоматично продемонструється на слайді для попереднього перегляду.
     Об'єкти слайда з ефектами анімації відображаються в області завдань Настройка . Порядок слідування елементів у списку відповідає порядку додавання ефектів на слайд. Об'єкти з ефектами анімації помічаються на слайді нумерованими маркерами, які відповідають нумерації елементів списку області завдань Настройка анімації.

 

2.Перегляд відео створення та управління анімаціями.

V. Фізкультхвилинка

Я пропоную вам створити сьогодні рухоме зображення, яке називається «Морське дно». Увімкніть моноблоки. На робочому столі знаходиться папка «Анімація». У ній розташовані малюнки, які знадобляться нам в роботі. Через кнопку ПУСК увійдіть в меню. Знайдіть програму Power Point і запустіть її.

Інтерфейс програми нагадує нам інтерфейс іншої офісної програми MS Word, з якою ми багато працювали в цьому році. Створювати «Морське дно» ми з вами почнемо разом, а потім ви продовжите самостійно.

Відкрийте програму Paint і створіть малюнок, який буде служити фоном для нашої анімації.

Перенесіть малюнок в програму PowerPoint і зробіть його фоном. Додайте на слайді малюнки з папки «Анімація» і задайте їм шляхи переміщення за допомогою панелі «Налаштування анімації».

А тепер на свій слайд помістіть ще один об'єкт і задайте йому шлях переміщення.

Внесіть інші зміни, які ви вважаєте за необхідне.

Збережіть свою роботу в папку «Анімація» під ім'ям «Морське дно».

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

VIІ. Підсумки уроку

Рефлексія
У вас були труднощі при роботі?

Як можна було вирішити цю проблему?

Де ми зможемо використовувати рух об'єкта крім мультфільму?

VІІI. Домашнє завдання

На наступному уроці ми з вами будемо створювати анімацію на вільну тему. Тому вдома ви обдумаєте сюжет власного мультфільму, придумаєте персонажів, підготуєте необхідні малюнки, картинки і принесете їх на наступний урок на будь-якому змінному носії.

ІХ Оцінювання роботи учнів

 

docx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
26 березня
Переглядів
118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку