Тема: Чарівне дзеркало.

Про матеріал
Мета: учити дитину робити відкриття "Який я гарний". Привернути увагу дитини до себе, своїх однолітків, до свого тіла, з чого воно складається. Закріплювати знання про призначення окремих частин тіла. Розвивати активний словник, пам’ять, увагу. Виховати бережне ставлення до свого здоров'я та здоров’я своїх однолітків.
Перегляд файлу

Тема: Чарівне дзеркало

Мета: учити дитину робити відкриття "Який я гарний". Привернути увагу дитини до себе, своїх однолітків, до свого тіла, з чого воно складається. Закріплювати знання про призначення окремих частин тіла. Розвивати активний словник,  пам’ять, увагу. Виховати  бережне ставлення до свого здоров'я та здоров’я своїх однолітків.

Матеріал: велике та маленькі дзеркальця, картинки з зображенням предметів, голоси тварин і птахів (записані на плівку), фрукти й предмети, що пахнуть.

Хід заняття

Вихователь пропонує дітям велике чарівне дзеркало:  Подивіться,  будь ласка, у це дзеркало. Що ви там бачите?

(Діти дивляться, милуються собою, розглядають своїх товаришів, називають усіх, кого бачать у дзеркалі.)

Вихователь:  Які ви всі гарні, радісні, веселі! Ви подобаєтеся собі?

(Вихователь пропонує кожній дитині маленьке дзеркальце.)

Вихователь: Подивіться у дзеркальця. Кого ви там бачите? (Себе.) Які ви? (Гарні.)

Що нам допомагає бачити себе у дзеркалі? (Очі.) Які у вас очі? (Гарні, снні: зелені, круглі, веселі, сумні.) (Вихователь пропонує дітям заплющити очі.)

Вихователь: Що ви зараз бачите? (Нічого.)

Чи можна бачити без очей? (Не можна.)  Для чого нам потрібні очі? (Щоб усе бачити.) Що ми зараз з вами бачимо, розплющивши очі? (Діти називають.)

Вихователь.:Нам дуже необхідні очі, щоб усе навкруги бачити, розрізняти кольори, форму предметів, милуватися, визначати - далеко вони чи близько, гратися іграшками, вибираючи найкращі, розглядати дерева, кущі, квіти, травичку, небо, птахів, комашок, тварин, милуватися своїм та чужим одягом, взуттям. Без очей ми не могли б намалювати малюнок, подивитися цікаву книжечку, вчитися. Ось для чого нам потрібні очі. А ще очі допомагають нам грати цікаві ігри. Хочете, пограємо? (Дидактична гра «Відгадай, чого не стало?».)

 Вихователь: Що ще ви бачите у дзеркалі, крім очей? (Вуха.) Як ви думаєте,  нам потрібні вуха? Для чого нам потрібні вуха? (Щоб чути.) (Вихователь пропонує обома долонями закрити собі вуха.)

Вихователь: Як ви чуєте мене? (Погано.)

Чому ви мене погано чуєте? (Бо закриті вуха.)

Відкрийте вуха і уважно прислухайтеся до всього.

Що ви чуєте? (Шум листя, звуки машини, спів пташки, стукіт за дверима, брязкіт у коридорі.)

(Дидаїстична   гра   «Впізнай  за   голосом». Наслідування  звуків  тварин, відгадування звуків, почутих на магнітофонній плівці).

Вихователь: Ви зрозуміли,  що нам усім дуже потрібні вуха?  Ми чуємо всі звуки, які надходять з двору, чуємо тих, хто говорить до нас. Зараз ви чуєте своїми вушками мене. Коли дивитесь телевізор, то чуєте, про що там розповідається. Вушками ви чуєте, як гарно співають пташечки, як летить літак, як гуде машина, як розмовляють дітки в групі. Ви ростете, і ваші вушка теж ростуть і розвиваються.

А де знаходяться ваші очі і вуха? (На голові.) Що ще знаходиться на голові у нас? Давайте подивимося в дзеркало (Ніс, рот.)

Для чого нам носик? (Щоб дихати повітрям, щоб нюхати їжу, квіточку, парфуми.) (Дидактична гра «Що пахне?».Діти нюхають із заплющеними очима духи, мило, яблуко, лимон, апельсин, зубну пасту, хліб, булочку, цукерку.)

Вихователь: Покажіть, як ви вмієте гарненько посміхатися,(Діти посміхаються).

Мені дуже приємно бачити вас веселими, ваші усміхнені ротики. Для чого ще потрібний ротик? (Щоб говорити, їсти.)

Вихователь:  Наша голівка, на якій знаходиться ротик, носик, вушка, очі, з'єднана з нашим тулубом шиєю. Шия допомагає нам повертати голову в різні сторони. Давайте спробуємо зробити кілька вправ для голови. (Діти виконують 2-3 вправи за вихователем.)

Вихователь: Що це в мене таке? (Руки.) А чи маєте ви руки? Покажіть мені їх. (Діти показують.)

Для чого вам і мені потрібні руки?  (Щоб тримати ложку, хліб, іграшку,   працювати, переносити  предмети, одягатися та роздягатися, малювати.)

Що у вас є на руках? (Пальці.)

Вони допомагають нам тримати все міцно в руках.

Скільки у вас є пальчиків на руках? (Багато.)

(Музично-дидактична вправа «Наші ручки танцюють, наші ручки не сумують» з рухами руками під музику.)

Вихователь: А для чого нам ноги? (Щоб стояти, бігати, стрибати, повзати.)

Без рук та ніг дуже важко було б нам жити. Тому нам дуже треба їх берегти, щоб не вдарити, не порізати, не впасти і не зламати. Будьте обережні!

(Вихователь викликає до себе дитину, показуючи на окремі частини її тіла, а діти називають їх.)

Рухлива гра «Ведмідь і діти»

(В кінці заняття вихователь і діти виконують дихальну гімнастику з вдиханням парів лікарських рослин (ароматерапія) та п'ють вітамінний напій, приготовлений медсестрою.)

Виховател: .Сьогодні ви ще раз пригадали, з чого складається тіло кожного з нас, багато гралися, веселилися. Ви мені дуже сподобалися: гарно відповідали, були уважні й спостережливі. Я дуже вами задоволена й дякую вам за цікаві відповіді та за те, що ви такі розумні й дбаєте про своє здоров'ячко.

                             organizovannaya-obrazovatelnaya-deyatelnost-vo-vtoroj-mladshej-gruppe-v-gosti-k-smesharikam-puteshestvie-v-stranu-zdorovya-1-251x300

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаповал Тетяна Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 лютого 2021
Переглядів
1153
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку