Тема Додавання та віднімання нуля. Складання і розв’язування прикладів на додавання та віднімання 0 та 1.

Про матеріал
Тема Додавання та віднімання нуля. Складання і розв’язування прикладів на додавання та віднімання 0 та 1.
Перегляд файлу

Тема: Додавання та віднімання нуля. Складання і розв’язування прикладів  на додавання  та віднімання 0 та 1.

 

Мета: На основі практичних вправ розглянути випадки додавання і віднімання нуля.

Закріпити вміння складати та розв’язувати вирази на додавання  і віднімання за малюнками і на основі практичних дій.

Розвивати увагу, мислення.

Виховувати старанність, уважність.

 

І. Організаційний момент

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Починати час настав.

                                     (Перевірка готовності до уроку)

Успіхів бажаєм вам,

За роботу, в добрий час.

 

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

  1.  У нас  сьогодні подорож  до  лісу , де живуть різні казкові герої.

Білочка пропонує розпочати  з веселого рахунку

  • Від 1-10;
  • Від 10-1;
  • Від 3 -7;
  • Від 5-0;
  • Склад числа 6, 8;
  • Ланцюжок прикладів – 5+5, 6-6, 4+2, 2-0, ...

 

  1.  Математичний диктант

 У лісі на поляні розцвіли ромашки.

  • Прочитайте числа; 3  0  5  9  7
  •  Запишіть найбільше,
  • Запишіть число, яке не значить нічогісінько,
  • Запишіть число, яке слідує за 7,
  • Як називаються числа при додаванні?
  • Як називається число, яке утворюється при додаванні?
  • Запишіть суму 0 і 7     0+7
  • Запишіть другий доданок,
  • Запишіть перший доданок.

 

  • Запишіть числа І варіант – в порядку зростання.

                                ІІ варіант – в порядку спадання.

Взаємоперевірка

                                   Фізкультхвилинка

  1. Цікаві задачі
  • До лісової школи  ішло 3 білочки, одна поверталася назад.

      Скільки білочок іде до школи?

  •  У зайчика було 9 морквин. Він з’їв всі  крім третьої.

Скільки морквин залишилось?

  • На сосні виросло 5 груш, одна впала. Скільки груш залишилося?
  • Скільки крил у карася?
  • Скільки ластівок  стрибає в небесах?

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Закріплення вивченого матеріалу

Ми сьогодні  продовжуємо розмову про число і цифру 0.

1.Каліграфічна хвилинка  0

                      Кругла наче буква о,

                      Цифра 0,     або ніщо.,

                      Як стоїть він сам самісінький,

                      то не значить нічогісінько.

2. Порівняння       (з картками) 0 і 5, 1 і 0, 0 і 10, 0і1  -  Назвати менше, більше, ……

 

                                                   Фізкультхвилинка

  1.  Робота з підручником (задачі)
  • Скільки грибів росло на галявині?
  • Скільки грибів виросло?
  • Скільки стало?

Складаємо задачу, записуємо приклад  0 + 3 = 3

 

  • Скільки сироїжок було?
  • Що зробили з грибами?
  • Постав запитання . ( Скільки залишилося?)
  • Щоб дізнатися скільки залишилося, ми виконуємо дію віднімання.    2 – 2= 0
  1.  Самостійне складання задач за прикладами  0  + 5 = 5, 6 – 6 = 0.

 

  1. Задачки з логічним навантаженням.

 

  • Я задумала число, додала до нього 7, стало 7. Яке число я задумала?
  • До числа 5 я додала якесь число, і отримала 5 . Яке число я додала?
  • Від числа я відніму теж саме число і отримаю ?

 

  1. Робота з геометричним матеріалом
  • Які фігури ви бачите на малюнку?
  • Побудуйте з набору геометричних фігур різних лісових мешканців.

 

ІІІІ. ПІдсумок

Ланцюжок прикладів – на дошці

0+5-5+7-0-7=0

6+0-6+8-0-8=0

9-0-9+4-4+0=0

Є число що зветься 0,

нають його всюди,

Відніми його  додай –

Що було те й буде.

 

docx
Додано
4 травня 2021
Переглядів
702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку