Тема: Методичні рекомендації щодо
Виховання в учнів інтересу до занять фізичною культурою, як умова формування умінь та навичок самостійно займатися фізичними вправами.
Актуальність дослідження:
Об’єкт дослідження
Структура педагогічної технології виховання в учнів інтересу до занять фізичною культурою
Предмет дослідження
Форми, методи активізації педагогічної технології виховання інтересу до занять фізичною культурою
Мета дослідження
Науково обґрунтувати процес побудови педагогічної технології виховання інтересу в учнів до занять фізичною культурою
Методи дослідження:
Завдання дослідження
- вивчити та проаналізувати наукову педагогічну, психологічну та методичну літературу по даній темі, а також передовий досвід роботи вчителів-практиків у сучасній шкільній освіті в галузі фізичного виховання;
- визначити позитивні і негативні умови, що активізують чи гальмують вихованість в учнів інтересу до занять фізичними вправами, рухливими, спортивними іграми, улюбленими видами спорту;
- проаналізувати та узагальнити експериментальні дані щодо найбільш раціональних методів та прийомів виховання інтересу в учнів до занять фізичною культурою як на уроках, так і поза ними.
Теоретичне і практичне значення:
Науково-обґрунтований підхід до процесу побудови педагогічної технології виховання інтересу в учнів до занять фізичною культурою і спортом дає змогу вчителям фізичної культури всебічно зрозуміти суть і причини тих чи інших явищ і процесів у розвитку масового охоплення школярів оздоровчою і фізкультурно-спортивною діяльністю через заняття на уроках фізкультури в школі, самостійні заняття, відвідування спортивних секцій, участі у спортивних змаганнях.
Будую урок так, щоб кожен хто навчається, прагнув до самооцінки, самоаналізу, самовдосконалення своїх можливостей, а це дозволяє включати в активну діяльність на уроці не тільки сильних, але і більш слабких, а так само повільних учнів і сприяє підняттю на більш високий рівень рухових умінь і навичок, що мотивує учнів до занять ФК і спортом
Розвиваю самостійність учнів – один з основних напрямків моделі сучасної школи сприяння здоров’я
Вибираю форми, методи і засоби навчання, організовую рухову діяльність дитини на уроці з обліком її вікових, статевих особливостей, динаміки фізичної підготовленості й індивідуальних психофізіологічних особливостей що навчаються, з огляду на індивідуальні показники стану здоров’я
Використовую методи організації навчальної праці на уроці: індивідуальні завдання відстаючим учням, які виконуються ними на уроці самостійно, а також за допомогою більш підготовлених учнів. Це як показав досвід, винятково підвищує активність школярів: кожному хочеться скоріше наздогнати товаришів.
Деференційовані домашні завдання у зміст яких включаю:
Література: Круцевич Т.Ю. Теорія і методика фізичного виховання .
Використаний власний досвід