Тема. Іменник як частина мови. Істоти неістоти.
Мета: формувати поняття про іменник як частину мови; удосконалювати вміння розпізнавати іменники в тексті та самостійно ставити питання до іменників, вчити будувати сполучення іменників з іншими словами; розвивати вміння розрізняти іменники – назви істот і неістот, розвивати уважність,спритність, наполегливість; виховувати бажання пізнавати нове.
Обладнання: робочий зошит, підручник, предметні малюнки, цеглинки LEGO
Хід уроку
І.Організаційний момент.
Створення позитивного настрою.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Учні записують число і класна робота.
Б біб тек р ліо кр бібліотекар
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
У нашій українській мові є дуже багато різних слів,одні слова нам допомагають називати предмети, інші допомагають називати дію,яку виконують ці предмети, а інші називають ознаки предметів. Сьогодні на уроці ми поговоримо про частинку мови, яка допомагає нам називати усі предмети. І ця частина мови є ІМЕННИК. А ще будемо вчитися розпізнавати назви істот та неістот.
ІV. Вивчення нового матеріалу
(на дошці малюнки різних предметів)
В нашій мові є іменники ,які називають живі предмети-істоти і вони відповідають на питання хто? і є іменники ,які називають неживі предмети- неістоти і відповідають на питання що?
Робота в групах
Зараз ми будемо ділити слова на групи істоти і неістоти.(Виконують завдання біля дошки)
НЕЙРОХВИЛИНКА
Випиши іменники – назви неістот.
Доброта, ромашка, слон, олень, шофер, програма, флешка, дизайнерка, фермер, чесність, ожеледь, оповідання, крапка.
V. Підсумок уроку
Гра- онлайн.
Рефлексія
- Що таке іменник? На які питають іменники, що є назвами істот (неістот)?
Самооцінка кубики LEGO
було складно
VІ.Домашнє завдання .
С. 98, виконати письмово вправу 5.