Тема. Іменник як частина мови. Істоти, неістоти.

Про матеріал
Тема. Іменник як частина мови. Істоти, неістоти. Мета: формувати поняття про іменник як частину мови; удосконалювати вміння розпізнавати іменники в тексті та самостійно ставити питання до іменників, вчити будувати сполучення іменників з іншими словами; розвивати вміння розрізняти іменники – назви істот і неістот, розвивати уважність,спритність, наполегливість; виховувати бажання пізнавати нове. Обладнання: робочий зошит, підручник, предметні малюнки, цеглинки LEGO Хід уроку І.Організаційний момент. Створення позитивного настрою. ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Робота із « Чарівним мішечком» 1. Які частини мови ви вже знаєте? 2. Що таке префікс? 3. З яких частин складається слово? 4. Які слова називають спільнокореневими? 5. Які службові частини мови ви знаєте? 2. Каліграфічна хвилинка Учні записують число і класна робота. Б біб тек р ліо кр бібліотекар 3. Вправа «Склади речення» ( скласти речення із словом бібліотекар) ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку У нашій українській мові є дуже багато різних слів,одні слова нам допомагають називати предмети, інші допомагають називати дію,яку виконують ці предмети, а інші називають ознаки предметів. Сьогодні на уроці ми поговоримо про частинку мови, яка допомагає нам називати усі предмети. І ця частина мови є ІМЕННИК. А ще будемо вчитися розпізнавати назви істот та неістот. ІV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота з мовним матеріалом (на дошці малюнки різних предметів) - Діти, назвіть предмети зображені на дошці? - Діти, яка частина мови допомагає називати нам ці предмети? - Чому цю частину мови назвали іменником? - На які питання відповідає іменник? В нашій мові є іменники ,які називають живі предмети-істоти і вони відповідають на питання хто? і є іменники ,які називають неживі предмети- неістоти і відповідають на питання що? Робота в групах Зараз ми будемо ділити слова на групи істоти і неістоти.(Виконують завдання біля дошки) НЕЙРОХВИЛИНКА 2. Робота у підручнику с. 97,вправа 1. 3. Робота у парах Випиши іменники – назви неістот. Доброта, ромашка, слон, олень, шофер, програма, флешка, дизайнерка, фермер, чесність, ожеледь, оповідання, крапка. V. Підсумок уроку Гра- онлайн. Рефлексія - Що таке іменник? На які питають іменники, що є назвами істот (неістот)? Самооцінка кубики LEGO - мені було легко - були труднощі було складно VІ.Домашнє завдання . С. 98, виконати письмово вправу 5.
Перегляд файлу

Тема. Іменник як частина мови. Істоти неістоти.

Мета: формувати поняття про іменник як частину мови; удосконалювати вміння розпізнавати іменники в тексті та самостійно  ставити питання до іменників, вчити будувати сполучення іменників з іншими словами; розвивати вміння розрізняти іменники – назви істот і неістот, розвивати уважність,спритність, наполегливість; виховувати бажання пізнавати нове.

Обладнання: робочий зошит, підручник, предметні малюнки, цеглинки LEGO

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Створення позитивного настрою.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Робота із « Чарівним мішечком»
  1. Які частини мови ви вже знаєте?
  2. Що таке префікс?
  3. З яких частин складається слово?
  4. Які слова називають спільнокореневими?
  5. Які службові частини мови ви знаєте?
  1. Каліграфічна хвилинка

Учні записують число і класна робота.

Б біб тек р ліо кр  бібліотекар

  1. Вправа «Склади речення» ( скласти речення із словом бібліотекар)

ІІІ.  Повідомлення теми і мети уроку

У нашій  українській мові є дуже багато різних слів,одні слова нам допомагають називати предмети, інші допомагають називати дію,яку виконують ці предмети, а інші називають ознаки предметів. Сьогодні  на уроці ми поговоримо  про частинку мови, яка допомагає нам називати усі предмети. І ця частина мови є ІМЕННИК.  А ще будемо вчитися розпізнавати назви істот та  неістот.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з мовним матеріалом

(на дошці малюнки різних предметів)

  •          Діти, назвіть предмети зображені на дошці?
  •          Діти, яка частина мови допомагає називати нам ці предмети?
  •          Чому цю частину мови назвали іменником?
  •          На які питання відповідає іменник?

В нашій мові є іменники ,які називають живі предмети-істоти і вони відповідають на питання хто? і є іменники ,які називають неживі предмети- неістоти і відповідають на питання що?

Робота в групах

 Зараз ми будемо ділити слова на групи істоти і неістоти.(Виконують завдання біля дошки)

НЕЙРОХВИЛИНКА

  1. Робота у підручнику с. 97,вправа 1.
  2. Робота у парах

Випиши іменники – назви неістот.

Доброта, ромашка, слон, олень, шофер, програма, флешка, дизайнерка, фермер, чесність, ожеледь, оповідання, крапка.

V. Підсумок уроку

 Гра- онлайн.

Рефлексія

- Що таке іменник? На які питають іменники, що є назвами істот (неістот)?

Самооцінка кубики LEGO

  •          C:\Users\User\Desktop\240-0.pngмені було легко
     
  •          C:\Users\User\Desktop\45155622.jpg  були труднощі
     

C:\Users\User\Desktop\Без названия.jfif    було складно
 

 

VІ.Домашнє завдання .

С. 98, виконати письмово вправу 5.

 

 

 

docx
Додано
1 грудня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку