Тема: Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів. Практична робота: «Вимірювання зросту і маси тіла»

Про матеріал
Тип уроку: засвоєння нових знань. 1. Організаційний момент 2. Актуалізація опорних знань учнів Бесіда. — Коли ви зустрілися після літніх канікул, чи одразу ви впізнали одне одного? Чому? Чи змінилися ви зовні? — Що сприяє фізичному росту і розвитку людини? — Що заважає людині розвиватися фізично? 3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку 3.1. Гра «Збери та поясни». Мета: формувати в учнів поняття про здоров’я як найцінніший
Перегляд файлу

Основи здоров’я

Урок 1

 Тема: Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів. Практична робота: «Вимірювання зросту і маси тіла»

Мета: формувати в учнів уявлення про те, як людина росте і розвивається, про особливості росту та розвитку дівчаток і хлопчиків; розвивати вміння практично визначати свій зріст і масу тіла; виховувати в учнів бажання дотримуватися здорового способу життя.

Очікувані результати: учні повинні знати й розуміти тлумачення поняття «фізичний розвиток людини»; учні повинні вміти порівнювати свої показники зросту й маси.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, фотографії із зображенням дітей до 6 років, плакат «Основні показники зросту, маси», сантиметрова стрічка, предметні малюнки для гри «Збери букет», аудіозапис пісні.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Бесіда.

 Коли ви зустрілися після літніх канікул, чи одразу ви впізнали одне одного? Чому? Чи змінилися ви зовні?

 Що сприяє фізичному росту і розвитку людини?

 Що заважає людині розвиватися фізично?

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

3.1. Гра «Збери та поясни».

Мета: формувати в учнів поняття про здоров’я як найцінніший скарб людини.

 Розташуйте слова так, щоб можна було прочитати прислів’я. Поясніть його зміст. (Слова записані на дошці.)

краще добре за найбільше здоров’я багатство

Висновок: Найдорожче у людини — це її здоров’я.

3.2. Бесіда.

 Що є найціннішим для кожної людини? (Життя та здоров’я.)

 Чому ви так вважаєте?

 Як почувається здорова людина?

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Розповідь учителя.

1) Розгляд та порівняння фотознімків із зображенням однорічних, дворічних малюків та шестирічних дітей.

2) Фізичний розвиток дитини.

3) Розумовий розвиток дитини.

4.2. Практична робота «Вимірювання зросту і маси тіла».

Перед учнями розкладені малюнки або предмети: лінійка, ручка, ваги, гребінець, сантиметрова стрічка.

 Оберіть і назвіть предмети, які допомагають визначити зріст і масу тіла.

1) Вимірювання зросту.

2) Порівняння з минулорічними показниками.

3) Підбиття підсумків.

Висновок: Протягом року у дитини змінюються показники росту та ваги. Люди ростуть приблизно до 25 років.

4.3. Робота в групах.

Мета: учити учнів виділяти відмінні риси хлопчиків і дівчаток.

1) Слухання запису пісні Є. Туманяна на слова С. Маршака «Из чего же, из чего же, из чего же сделаны наши мальчишки?».

2) Обговорення індивідуальних особливостей хлопчиків і дівчаток.

Кожна група отримує конверт з варіантами відповідей. Учні розподіляють їх на дві групи: ті, що притаманні дівчаткам, і ті — що  хлопчикам. (Запис слів на окремих аркушах).

Терплячі, сором’язливі, непосидючі, активні, тендітні, шумні, тихі, сміливі.

Висновок: Хлопчики та дівчатка мають як спільні, так і відмінні риси характеру.

4.4. Оздоровча хвилинка.

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота з підручником.

а) Розгляд та аналіз малюнків.

б) Читання та обговорення тексту підручника.

в) Відповіді на запитання.

5.2. Робота в зошиті.

5.3. Гра «Збери букет».

Мета: формувати в учнів уявлення про те, від чого залежить розвиток кожної людини.

 Від чого залежить ріст та розвиток кожної людини?

 Оберіть для дівчинки квіти, які допоможуть їй рости здоровою, правильно розвиватися. (На дошці прикріплено малюнок із зображенням дівчинки. На столі вчителя знаходяться квіти, на яких написані умови здорового росту та розвитку, шкідливі звички: чистота тіла, свіже повітря, фізичні вправи, часті хвороби, повноцінне харчування, міцний сон, куріння і вживання алкоголю, гарний настрій, правильна постава.)

Висновок: На розвиток людини впливають спосіб харчування, фізична активність, гігієнічні навички.

6. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна гра «Мікрофон».

Мета: узагальнити знання учнів, здобуті на уроці.

Ставити запитання учням, тримаючи уявний мікрофон.

 Що є найдорожчим скарбом людини?

 Що допомагає зростати здоровими?

 Від чого залежать особливості вашого росту та розвитку?

 Що слід робити, щоб зріст і маса тіла відповідали нормі?

Висновок: Здоров’я — запорука гарного росту й розвитку людини.

7. Домашнє завдання

1

 

docx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
1199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку