Тема: Казкова зимонька

Про матеріал
Мета: Розвивати інтерес до занять, зв’язне мовлення, вміння асоціативно мислити. Виховувати любов до природи, до казки; повагу один до одного. Вчити чітко називати ознаки зими; осмислювати зміст казки, відповідати на запитання за змістом. Уточнити знання дітей про кольори; розвивати вміння асоціювати кольори з ознаками зими.
Перегляд файлу

  Конспект занять: «ЗИМА»

Тема: Казкова зимонька

Мета: Розвивати інтерес до занять, зв’язне мовлення, вміння асоціативно мислити. Виховувати любов до природи, до казки; повагу один до одного. Вчити чітко називати ознаки зими; осмислювати зміст казки, відповідати на запитання за змістом. Уточнити знання дітей про кольори; розвивати  вміння асоціювати кольори з ознаками зими.

Матеріал: різнокольорові смужки по кількості дітей,  «снігова куля» (м’яч).

Хід заняття:

- Діти,  яка  пора року заглядає до нас у вікно? ( Зима)

 Ось і настала зима,

  Такої, як вона, пори року нема!

 Сніг покриває ліси та поля,

 Білою ковдрою вкрита земля,

 Дуже радіє зимі дітвора!

- Це дійсно так чи ні? Доведіть свою думку. Ви дуже гарно висловлювали свої думки, за це я вам приготувала сюрприз - кольорові смужки. Візьміть смужку , яка вам подобається  (діти підходять до столу, беруть смужки). А тепер станьте в коло, порадіємо кожному кольору зими.

 Психогімнастика  «Усміхніться»:

  •                  Порадійте зимовому дереву! (Діти посміхаються і піднімають вгору смужку коричневого кольору).
  •                  Усміхніться небу! (Сірий, синій колір).
  •                  Усміхніться ялиночці! (Зелений колір).
  •                  Усміхніться снігу! (Білий колір).
  •                  Порадійте горобині! (Червоний колір).

Ось і пораділи кожному кольору зими. Ляжте на килимок та послухайте казочку про зиму, закрийте оченята і уявіть, що все це відбувається з вами.

      Казка.

 Жила собі Зима – біла, пухнаста, холодна, весела. Дуже любила пустувати,  веселитись, але в неї не було друзів. Вирішила Зима потоваришувати з людьми. Завітала вона до кожного двору.  Холодно стало на вулиці, поховались люди по домівках. Зима давай роздувати щічки та кликати всіх своїм свистом. Ще холодніше стало. Люди затопили печі, одягли зимовий одяг. Не бояться вони Зими,  живуть своїм життям,  працюють. Розлютилась біла красуня, покликала братів-вітрів. Дують вітри, а Зима все снігом посипає, тріскучими морозами людям погрожує. Так лютувала всю ніч, що і річки, і озера, і моря кригою вкрила. Вранці вибігли дітлахи з теплих домівок і давай на лижах, на ковзанах, на санчатах кататись.

 Зраділа зима, полюбила людей. З того часу кожного року до нас приходить.

  •                  Діти, скажіть,  будь ласка, про яку пору року йдеться у казці? (Про зиму).
  •                  Чи злякались люди зимових витівок? (Відповіді дітей).
  •                  Що люди почали робити? (Розтопили печі, одягли зимовий одяг).
  •                  Чи полюбила Зима людей? За що?
  •                  Чи любите ви Зиму?

Дізнаємось про це під час гри: «Яка Зима?».  У мене в руках «снігова куля» (м’яч), я по черзі кожному з вас буду кидати кулю і запитувати: «Яка зима?», а ви будете  називати ознаки Зими (біла, пухнаста, сніжна, морозна, тріскуча, святкова, весела, грайлива тощо). Молодці, діти, я задоволена вашими відповідями. Погляньте у віконце, Зима теж задоволена. На наступних  заняттях ми розглянемо кожен колір Зими. А зараз принесіть кольорові смужки до снігової кулі.

 На цьому заняття закінчено. Дякую за увагу та старанність.

 

docx
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку