Конспект заняття «Сходинки у казку»

Про матеріал
Програмовий зміст: - продовжувати вчити дітей співвідносити цифру із числом, виконувати завдання за наданим алгоритмом, вправляти в прямій та зворотній лічбі, закріпити назви цифр; - закріплювати назви цифр; словникова робота: нагору, долілиць, праворуч, ліворуч.
Перегляд файлу

«Сходинки у казку»

C:\Users\00820\Desktop\3.jpgПрограмовий зміст:

- продовжувати вчити дітей співвідносити цифру із числом, виконувати завдання за наданим алгоритмом, вправляти в прямій та зворотній лічбі, закріпити назви цифр;

-  закріплювати назви цифр; словникова робота: нагору, долілиць, праворуч, ліворуч.

Матеріал: Кубики й цеглинки «Лего»-конструктора, цифри.

Хід заняття:

Вихователь: Діти, сьогодні ми знову здійснимо подорож до чарівної країни «Лего», а разом із нами туди підуть і наші добрі друзі-цифри. Бере до рук цифри, просить їх назвати по порядку, а також кожну окремо і визначити її місце у числовому ряду. (Відповіді дітей). Зібрались? Ходімо. (Діти імітують рухи, які схожі на ходьбу під веселу мелодію).

Вихователь: Ось ми і прийшли. Подивіться, який гарний будиночок звели в країні «Лего», але біля нього ще немає сходів. Їх ще потрібно добудувати. Для цього треба порахувати сходинки та викласти матеріали відповідно до кількості сходинок, звести з них ганок. (Виконуючи завдання, діти викладають числовий ряд від 0 до 5 або від 5 до 10. Над кожною цифрою за пропозицією вихователя вони викладають число деталей (кубиків), що відповідає цифрі. Виходять сходи із чотирма сходинками. Далі вихователь дає дітям завдання побудувати такі ж сходи, щоб спускатися долілиць на протилежну сторону).

Після того, як діти звели ганок, вихователь пропонує їм наступні завдання:

Порахуйте, скільки сходів іде нагору, скільки сходів іде долілиць.

Порахуйте, скільки деталей у кожному ряді.

Пронумеруйте сходи знизу нагору й зверху долілиць.

Порахуйте, з якої сторони більше сходів.

docx
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку