Палички Кюїзенера Конспект заняття Тема: Фортеця лисички

Про матеріал
Програмовий зміст: Вправляти дітей у використанні математичних знань в ігровій ситуації. Завдання: - розвивати увагу, логічне мислення, мова. - продовжувати закріплювати назви основних кольорів; - розвивати вміння групувати (палички ) за кольором; - вправляти дітей орієнтуванню в просторі; учити узгоджувати слова – числівники «один», «багато» з іменником у роді та числі. - виконувати вказівку вихователя.
Перегляд файлу

Палички Кюїзенера

 

Конспект заняття   

Тема: Фортеця лисички

Програмовий зміст:

Вправляти дітей у використанні математичних знань в ігровій ситуації.

Завдання:

- розвивати увагу, логічне мислення, мова.

https://lh3.googleusercontent.com/KEMc_vwNTDOwkZ_iSIK_V-32bxpYCEuNM-1ZQXMoW4Fhs5mKarXoltP2dXIK4sZjuzaSwUkAdTQp8T5bcHzREVM6AMy4MOgs2iSOvd3MGiy9E7R8qPYJieMbHHOgfwfxKDBm5Ug- продовжувати закріплювати назви основних кольорів;

- розвивати вміння групувати (палички ) за кольором;

- вправляти дітей орієнтуванню в просторі;

учити узгоджувати слова – числівники «один», «багато» з іменником у роді та числі.

- виконувати вказівку вихователя.

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріал до заняття.

Демонстраційний: чудесний мішечок, палички Кюізенера; зразок будиночка, зроблений за допомогою аплікації; ігровий персонаж з казки - лисиця.

Роздатковий: палички Кюізенера, тарілочки  – різнокольорові будиночки для паличок, на кожну дитину аркуш А5.

    Хід заняття: 

- Діти, сьогодні до нас у гості повинна прийти лисичка. Ви її не бачили?... немає

Пропоную дітям пошукати. 

- Подивіться, під стіл... немає її там.

- Може вона біля шафи?... ні, і тут її.

- А, я знаю, вона на стільчику сидить! ... ой і тут її немає.

-  та, де ж вона?як нам ії знайти

Педагог повертається спиною до дітей, щоб вони могли побачити лисичку.

Діти знаходять лисичку.....  

- Ось вона!

- Так, де ж вона? Ах, ось ти де. Ух, ти, яка хитра лисичка, вирішила з нами в хованки пограти!

Лисичква – добрий день, малята

- Діти, привітайтеся з лисичкою

- Добрий день, лисичка…

- Дивиться, малята, що нам принесла лисичка

Діти ходять по групі і знаходять на столі мішечок. 

- Хлопці, дівчата подивіться, який гарний мішечок (беру мішечок).

- Цікаво, що ж у ньому? (пропоную помацати мішечок).

-  поторкай мішечок, що в ньому?.....

- Я зараз затрясу ось так. Якийсь звук не зрозумілий. Що ж може лежати в мішечку? (запитати 2 – 3 дітей).

- А ти, опусти руку в мішечок, може, ти нам скажеш, що там?..... (іграшки, кубики, палички...).

- Абсолютно вірно, там палички (висипаю).

- Та не прості, а різнокольорові.

- Скільки паличок на столі?.... багато паличок

- А, в мішечку? (показую)....  Одна

- А які палички за кольором?.....

- червоні, сині, жовті

- Чудово! А, ви знаєте, що кожна паличка живе у своєму будиночку і за кольором будиночки різні. А ось і будиночки! Давайте розкладемо палички по будиночках. Брати треба по одній паличці і класти в будиночок. Жовту паличку в жовтий будиночок, червону паличку в червоний будиночок і т. д. .... (діти розкладають)

- Скільки паличок в червоному (синьому, жовтому) будиночку?...

- багато паличок 

- Молодці допомогли паличкам знайти свої будиночки.

Лисичка плаче, у паличок є різнокольорові будиночки і у зайчика є будиночок, а мій будиночок крижаний, ось настане весна він і розтане.

- Не плач лисичка, ми твоїй біді допоможемо. Правда, діти!

- Але перед тим як побудувати будиночок для лисички нам треба свої ручки розігріти.

Вправа для рук

- Давайте закриємо очі, і сильно, сильно потремо наші ручки (повторити 2-3 рази).

Звертаю увагу дітей на мольберт. На мольберті будиночок. 

- Діти, я думаю що, лисичка хотіла ось такий будиночок, як цей (показую). У нього і стіни є, і дах. Якого кольору будиночок? ...

- червоного

- Ну, тоді, заходьте і сідайте за столи (лежать білі аркуші А5 , в тарілочках палички для будиночка).

- Перед вами засніжена галявина і на цій галявині ми будемо будувати для лисички будиночок з  красних паличок.

- З яких паличок будете будувати будинок?

-..... з червоних паличок

- скільки у тебе червоних паличок на тарілочці?

- ... багато паличок

-Якого кольору палички візьмемо для будиночка?

- Денис, скільки ти побудуєш будиночків?

... один будиночок

- Спочатку будемо будувати стіни, а потім дах, треба брати по одній паличці (діти будують будиночки).

- Побудували, молодці!

- Якого кольру палочки візьмем, щоб побудувати дах, а скільки

 - От лисичка, подивися, наших діток похвали!

Лисичка радіє, хвалить дітей.

- Ой, діточки, які ви, молодці! У вас чудові вийшли і будиночки.

Лисичка запрошує дітей пограти в гру.

- Діти, а я з вами хочу пограти, в моїй грі, ви будите зайчиками. Виходьте на галявину.

Р/г «Лисиця і зайці».

1. По лісовій галявині,

Розбіглися зайчика.

Ось які зайчика,

Зайчика - побегайки!

2. Сіли зайчики в гурток,

Риють лапкою корінець.

Ось які зайчика, 

Зайчика – побегайки!

3. Ось біжить лисичка

Руда сестричка,

Шукає, де ж зайчика,

Зайчика – побегайки!

- А! Ось ви де!... (лисичка наздоганяє дітей).

-Дякуєм лисичка, тобі с тобой деже весело і цікаво

- І мені дуже сподобалось у вас, до побачення, малята.

-Допобачення лисичка. Діти, а ми зараз підемо на музичне заняття!

 

docx
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку