Тема: Кодування інформації. Інформаційні технології та інформаційні системи.

Про матеріал

Мета.

Навчальна. Ввести поняття коду, кодування інформації, системи числення. Навчитися обчислювати об'єм закодованої інформації. Ввести поняття інформаційних технологій та інформаційних систем; поняття інформаційної культури та інформатичної компетентності.

Розвиваюча. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, математичний апарат.

Виховна. Виховувати відповідальність та наполегливість при виконанні поставленої мети.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Перегляд файлу

 

 2 Урок

Тема: Кодування інформації. Інформаційні технології та інформаційні системи.

Мета.

        Навчальна. Ввести поняття коду, кодування інформації, системи числення. Навчитися обчислювати об’єм закодованої інформації. Ввести поняття інформаційних технологій та інформаційних систем; поняття інформаційної культури та інформатичної компетентності.

        Розвиваюча. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, математичний апарат.

        Виховна. Виховувати відповідальність та наполегливість при виконанні поставленої мети.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Хід роботи:

I. Актуалізація опорних знань.

Тестування "Інформація. Інформаційні процеси”

II. Кодування інформації. Інформаційні технології та інформаційні системи.

 

 

III. Відпрацювання практичних навичок роботи з ПК.

Задача 1.  Скільки місця в памяті потрібно виділити для зберігання речення:Урок інформатики.

Задача 2.  Скільки шкільних підручників ємністю 350 Кбайт можна розмістити на трьохдюймовій дискеті, якщо її об’єм – 1,44 Мбайт.

Задача 3. Скільки інформаційних повідомлень можна закодувати за допомогою 7 бітів?

Задача 4. У потязі 12 вагонів. У кожному з них - 9 купе, а в кожному купе - 4 місця. Якої найменшої кількості бітів достатньо для збереження інформації про те, в якому вагоні, купе та на якому місці розмістився пасажир?

IV. Типові запитання до уроку.

Що таке кодування повідомлень? Наведіть приклади.

Що таке двійкове кодування повідомлень?

Що таке біт? Чому дорівнює 1 байт, 1 кілобайт, 1 мегабайт?

Як кодується графічна інформація?

Що таке інформаційна технологія?

Назвіть етапи розвитку інформаційних технологій. Наведіть приклади носіїв даних на кожному з етапів.

Що таке інформаційна культура людини?Що передбачає інформатична компетентність?

Дайте визначення інформаційної системи. З яких складових вона складається?

Що таке інформатика?

V. Домашнє завдання  

Опрацювати с.12-23.

 

docx
Додано
3 травня 2018
Переглядів
1074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку