Тема:Конспект уроку. Плем’я масаї.

Про матеріал
конспект уроку з предмету я досліджую світ, для учнів початкових класів за підручником Воронцової
Перегляд файлу

Тема: Плем’я масаї.

Мета: ознайомити дітей з африканськими племенами, зокрема, племенем масаї,його звичаями, традиціями та обрядами.

Очікувані результати:

  • пояснюють, чому деякі кенійці живуть в племенах;
  • описують звичаї та традиції племені масаї;
  • розповідають про життя та побут масаїв.

Обладнання : класна дошка і кольорова крейда або фліпчарт і фломастери;

комп’ютер, колонки, доступ до інтернету, мультимедійний проектор.

Хід уроку

І.Оранізація класу.

1.Ранкове коло. Вітання

- Щоб наша робота була успішною, маю для вас сюрприз. Відгадайте, що лежить у мене в долоні. Це є в кожного. Це нічого не коштує, але дає нам так багато. Це те, без чого вихована людина не може обійтися. Вона приносить щастя в дім, від неї стає всім тепліше. Її не можна купити. Вона забирає в нас лише одну мить, але залишається в пам’яті назавжди. Це ….(усмішка).

- Тож усміхнімося: це принесе щастя, удачу. Усмішка зігріє нас своїм теплом.

2.Гра «Передай м’яч другові». Передаючі м’яч сусіду, ви повинні відповісти на питання :

- Про що ми говорили  на минулому уроці?(слухаю відповіді дітей)

- Так,дійсно, ми продовжили свою подорож Африкою та вирушили до Кенії.

- А що ж саме ми про неї дізнались?»

3. Знайомство.

- Назвіть будь ласка своє ім’я  та ім’я учня з яким ви б хотіли вирушити у подорож і чому.

Наприклад: «Мене звати Альонка, я би вирушила в подорож разом зі Світланкою, адже ми гарно дружимо і нам всюди буде

весело»

II.Повідомлення теми та завдань  уроку.

-         Сьогодні ми познайомимось з одним  із найпопулярніших племен Кенії —масаї

 

III.Робота над темою уроку.

1.Бесіда «Плем’я масаї»

- Прочитайте текст та ознайомтесь  із зображеннями у  підручнику на с. 64.

2. Запитання для обговорення:

• Який одяг носять масаї?

• Яку мову вивчають молоді масаї?

-         Давайте з вами позмагаємось  в стрибках у висоту так, як це роблять

масаї в своїх традиційних танцях.

-         Можна зробити висновок, що Масаї — закрите, аледуже цікаве плем’я. Тому пропоную

більше дізнатися про них за допомогою  відео.

 

3. Перегляд відео «Плем’я масаї»

https://www.youtube.com/watch?v=uckpWEjmr4g&t=36s (посилання на відео)

1.Обговорення.

- Пропуную вам переглянути відео про плем’я масаї та прослухати цікаву інформацію.

1.Обговорення.

- Про ,що розповідають в цьому відео?(відповіді дітей)

- Правильно , у відео розповідається про країну  про найбільше плем’я Кенії – масаї .

- Зараз я перевірю чи були ви уважними при перегляді.

Дайте відповіді на питання,але для цього нам знадобляться кубики лего «синього», «жовтого» та «червоного кольору», пояснюю детально що учням потрібно робити.

Руханка «Танець масаї»

https://tinyurl.com/y4zzsldv (посилання)

-          Погляньте на екран,зараз ми з вами подумки перенесемось до племені масаї та виконаємо їх танець.

-           

IV.Закріплення вивченого.

1.Робота з підручником.

- Відкрийте підручники на с.65, ми з вами  прочитаємо текст про день дівчинки з племені масаї.

2.Читання вчителем.

- Ознайомлюю учнів з текстом, пояснюю не зрозумілі слова. Другий раз учні читають самостійно.

3. Запитання для обговорення:

- Опишіть житло Нарісі.

- Що робить дівчинка після школи?

-  Назвіть тварин, що живуть довкола селища?-

-  Опишіть клас Нарісі. Ким вона хоче

стати, коли виросте?

-          Життя дітей у племені масаї дуже не просте. Але вони із задоволенням допомагають рідним і ходять до школи.

4.Робота в зошиті с.29

- Відкрийте свої зошити на с.29. Нам пропонують завдання для закріплення знань які ви отримали.

- Розбираємо ,що саме потрібно виконати. Діти працюють самостійно, контролюю роботу класу, здійснюю індивідуальний підхід до слабших учнів.

 

V.Практична робота.

1. Практична робота «Виготовляємо маску»

Сьогодні ми дізналися про плем’я масаї. Ми вже знаємо, що це африканське плем’я. А африканських племенах завжди були популярними маски. Їх використовували під час святкувань та різних обрядів,наприклад, щоб попросити дощу у богів. Давайте і ми виготовимо маску.

-          Роздаю учням ножиці, різнокольорові олівці та фломастери, стрічки, цупкий

картон та шаблони масок, на вибір.Додаток 1

 

VI.Підсумок уроку.

1.Я хотіла би ,що б ви самостійно оцінили себе та свою роботу на уроці,а зробите це за допомогою стрибка у вистоту,тільки будьте чесні та справедливі оцінюючи себе.

2. Пригадайте,що найбільше сподобалось або здивувало вас . Наприклад «Мені сьогодні найбільше  сподобалось виготовляти маску, я  тепер справжній африканець».

3. Станьте в коло, простягніть обидві руки всередину, нахиляючи туловище за руками. Тупаючи ногами на місці та рухаючи руками вгору-вниз гучно промовте: «Ура! Ми впорались із всіма завданнями.». Обійміть один з одним  та поаплодуйте собі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 вересня 2023
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку