Тема: КОРИСТУВАННЯ ТЕЛЕВІЗОРОМ, КОМП'ЮТЕРОМ, МОБІЛЬНИМ ТЕЛЕФОНОМ

Про матеріал

Мета: формувати в учнів уявлення про вплив телевізорів, комп'ютерів, мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров'я; ознайомити з правилами користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном, спонукати школярів до виконан­ня цих правил; виховувати сталі навички безпечної для власного здоров'я поведінки.

Перегляд файлу

Основи здоров’я

Урок 15.

 

Тема: КОРИСТУВАННЯ ТЕЛЕВІЗОРОМ, КОМП'ЮТЕРОМ, МОБІЛЬНИМ ТЕЛЕФОНОМ

Мета: формувати в учнів уявлення про вплив телевізорів, комп'ютерів, мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров'я; ознайомити з правилами користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном, спонукати школярів до виконан­ня цих правил; виховувати сталі навички безпечної для власного здоров'я поведінки.

Обладнання: зелені та червоні кружечки.

Попередня робота.

  • Підготувати зелені та червоні кружечки кожному учневі.
  • Підготувати загадки і вірші до теми.

Ключові поняття: телевізор, комп'ютер, мобільний теле­фон, правила користування телевізором, комп'ютером, мобіль­ним телефоном.

Хід уроку

 

І. Повторення вивченого.

1. Гра «Світлофор».

Учитель називає різні звички, а учні сигналізують кру­жечками: зелений - корисно для здоров'я, червоний - шкід­ливо.

- Що корисно для здоров'я, а що - шкідливо?

Робити зарядку; курити; загартовуватися; гризти нігті; вжива­ти алкоголь; займатися спортом; дотримуватися режиму дня; не мити руки перед їдою; грати в рухливі ігри; вживати наркотики; їсти овочі та фрукти; бути «пасивним» курцем; провітрювати при­міщення.

2. Перевірка домашнього завдання.
Завдання 6 на с. 77 підручника.

- У чому полягає небезпека куріння, вживання алкоголю, наркотиків і токсичних речовин?

II. Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні на уроці ми поговоримо про те, як користувати­ся телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном та інши­ми електронними засобами, про їхній вплив на здоров'я.

III. Актуалізація опорних знань.

Учитель проводить бесіду про те, що учні знають про ко­ристування телевізором, комп'ютером, мобільним телефо­ном та іншими електронними засобами, про їхній вплив на здоров'я людини.

IV. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь учителя про правила користування телевізо­ром, комп'ютером, мобільним телефоном та іншими електрон­ними засобами.

  1. Робота за підручником на с. 78-81. Опрацювання тексту і бесіда за малюнками.
  2. Фізкультхвилинка. (За вибором учителя).

V. Закріплення матеріалу.

1. Робота за підручником на с. 81, 82.

  • Відгадування загадок.
  • Відповіді на запитання і виконання завдань 1-3.
  • Гра «Так чи ні?».

2. Робота в зошиті на с. 29-31.

  • Розгадування ребусів і запис відповідей (завдання 1).
  • Самостійне виконання завдання 2 з подальшою перевіркою.
  • Обговорення і виконання завдання 3.

3. Опрацювання загадок.

1) Через поле і лісок подається голосок,
Він біжить по проводах,

Скажеш тут, а чути там. (Телефон).

2) Є у мене помічник, справжнє диво, чарівник.
Тільки кнопку натискаю - і говорить він, і грає.

Де   що   робиться,   все   знає,   і   мені   повідомляє,   і   розкаже,

і покаже... Як він зветься, хто нам скаже? (Телевізор).

3) Може він порахувати,
Малювати і писати.
Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати. Що це? (Комп’ютер).

4. Робота над віршем.

 Слухання   і   опрацювання   вірша   Лесі   Вознюк   «Розмова
комп’ютера з друкарською машинкою».

РОЗМОВА КОМП’ЮТЕРА З ДРУКАРСЬКОЮ МАШИНКОЮ

Казав комп’ютер до друкарської машинки:

- Які ж ви архаїчно-несучасні!
Принишкла літня пані на хвилинку,
сльозу змахнули спогади прекрасні…
Поета руки в тиші вечоровій

на клавішах вистукували вірші –

такі дотепні, радісні, чудові,

від сьогочасних аж ніяк не гірші.

Зухвальця присоромила машинка:

- Відома, друже, істина така,
що люди пам’ятатимуть поета,

а не комп’ютер чи перо від гусака.

Леся Вознюк

  • Про що йшла розмова комп’ютера з друкарською ма­шинкою?
  • Який висновок зробила друкарська машинка?

5. Робота в групах.

Складання правил користування телевізором, комп’юте­ром, мобільним телефоном.

  1. група складає правила користування телевізором.
  2. група складає правила користування комп’ютером.
  3. група складає правила користування мобільним телефоном.

6. Гра «Друзі чи вороги?».

Учні об’єднуються у дві команди. Перша команда має на­вести аргументи про те, що телевізор, комп’ютер, мобільний телефон - це наші друзі й помічники. Друга команда має на­вести аргументи про їхню шкоду для здоров’я (якщо ними користуватися неправильно).

7. ПРАКТИЧНА РОБОТА.

- Покажіть, які вправи для очей ви виконуєте, працюючи за комп'ютером. (Учні показують).

VI. Підсумок уроку.

  • Який вплив мають телевізор, комп'ютер, мобільний те­лефон на здоров'я дітей?
  • Скільки часу можна проводити біля телевізора? Комп'ю­тера?
  • Які програми ви дивитеся?
  • З якою метою використовуєте комп'ютер?
  • Чи дотримуєтеся ви правил перегляду телепрограм, ко­ристування комп'ютером, мобільним телефоном?

- Як ви користуєтеся вдома телевізором? Комп'ютером?
Завдання: виконайте завдання 4 на с. 82 підручника.

1

 

doc
Додано
16 листопада 2018
Переглядів
2233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку