Мета: повторити і закріпити матеріал попередніх розділів, ознайомити учнів зі змістом розділу III «Соціальна складова здоров'я»; ознайомити учнів із сімейними традиціями, що сприяють збереженню здоров'я; розвивати інтерес до пізнання і збереження сімейних традицій; виховувати дбайливе ставлення до здоров'я всіх членів родини, бажання підтримувати сімейні традиції збереження здоров'я. Обладнання: аркуші паперу, мікрофон. Попередня робота
Основи здоров’я
Урок 11.
Тема: ТРАДИЦІЇ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ'Я В РОДИНІ
Мета: повторити і закріпити матеріал попередніх розділів, ознайомити учнів зі змістом розділу III «Соціальна складова здоров'я»; ознайомити учнів із сімейними традиціями, що сприяють збереженню здоров'я; розвивати інтерес до пізнання і збереження сімейних традицій; виховувати дбайливе ставлення до здоров'я всіх членів родини, бажання підтримувати сімейні традиції збереження здоров'я.
Обладнання: аркуші паперу, мікрофон. Попередня робота.
Ключові поняття: традиція, сімейні традиції, традиції збереження здоров'я в родині.
Хід уроку
І. Повторення вивченого.
1. Бесіда.
- Ми закінчили вивчати два перших розділи. Зараз перевіримо, як ви їх засвоїли.
Дайте відповіді на запитання.
2. Перевірка домашнього завдання.
Завдання 3 на с. 21, 22 зошита (завдання 5 на с. 56 підручника).
- Скільки часу ви витрачаєте на виконання домашніх завдань?
II. Повідомлення теми уроку.
III. Актуалізація опорних знань.
Бесіда.
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь учителя з проведенням словникової роботи.
- В Україні говорять: «З родини йде життя людини». Саме
в сім’ї дитина робить свої перші кроки, навчається любові й
доброти, учиться шанувати свою родину, свій рід, продовжує
сімейні традиції.
Слово «традиція» походить з латинської мови й означає «передача».
Традиція - це звичаї, досвід, правила поведінки тощо, які передаються з покоління в покоління.
У багатьох родинах існують різні традиції, зокрема традиції, що сприяють збереженню і зміцненню здоров’я. Це - загартовування, участь у рухливих і спортивних іграх, туристичні походи тощо. У родинах, у яких ведуть здоровий спосіб життя, не мають шкідливих звичок, народжуються здорові діти, адже здоров’я дитини залежить і від спадковості, ви про це вже знаєте. Тому продовжуйте традиції зміцнення і збереження здоров’я, що були закладені у ваших родинах, та започатковуйте свої.
V . Закріплення матеріалу.
1. Робота за підручником на с. 59.
Відповіді на запитання і виконання завдань 1-3.
2. Робота в зошиті на с. 22, 23.
На дошці записано запитання та відповіді
Учитель роздає аркуші паперу кожному учневі. Вони мають прочитати запитання, записані на дошці, обрати і записати відповіді та доповнити свої варіанти відповідей.
- Як ви піклуєтеся про здоров’я своїх рідних і близьких? Виберіть відповіді та додайте свої. Запишіть їх на аркушах паперу.
5. Вправа «Мікрофон».
□ Завдання 1. Продовжити речення.
- У нашій родині є традиція... (Займатися спортом разом, зранку бігати і робити зарядку, подорожувати, ходити в турпоходи, обливатися водою на подвір’ї, купатися цілий рік у будь-яку погоду, не вживати спиртних напоїв, не курити тощо).
□ Завдання 2. Скласти словосполучення зі словом «сім’я».
Наприклад: сім’я велика, невелика, дружна, гарна, весела, красива, рідна, міцна, загартована, спортивна, щаслива, працьовита, ледача, багатодітна, малозабезпечена тощо.
6. Робота над текстом.
Слухання й обговорення тексту Олени Різник «Найкраща ага в світі сім’я».
VI. Підсумок уроку.
- Що таке традиція?
- Які традиції збереження здоров’я є у вашій родині?
Завдання:
На допомогу вчителю
АНКЕТА ДЛЯ БАТЬКІВ
1