Тема: Крокодилів урок. Звуки (к),(к’), буква К. к. Письмо малої букви к, складів із нею.
Мета: познайомити учнів із звуками (к), (к’), буквою к, вчити писати малу букву к;
розвивати вміння читати і писати слова з буквою к;
виховувати любов до тварин
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Повідомлення теми уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
-
Повторення вивчених літер.
-
Читання складових таблиць.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
-
Виділення звуків (к),(к’) зі слів котик, кіт.
-
Знайомство із літерою к.
-
Складання із лего літери к.
Робота в парах.
-
Друкування літери к.
-
Робота в групах .
Складання на магнітних дощечках слів із літерою к.
Коза, корова, кавун, наука, вікно.
-
Робота за «Букварем».
Читання складів.
-
Читання слів у стовпчиках.
-
Логічна вправа «Складання слова крокодил».
-
Фізкультхвилинка.
-
Читання вірша про крокодила.
-
Читання слів з буквою к з таблиці.
-
Диференційне читання за папками складів, слів, текстів з буквою к.
-
Бесіда про дикі і свійські тварини.
-
Що таке природа?
-
Хто належить до живої природи?
-
Які бувають тварини?
-
Яких ви знаєте свійських тварин?
-
Читання тексту «Корова».
-
Фізкультхвилинка.
-
Читання віршу «Чарівна корова».
-
Написання маленької букви к.
-
Написання складів ка, ко .
-
Написання складу ок.
V. Підсумок уроку.
- З якою буквою познайомились на уроці?
- Які звуки вона позначає?
- Доберіть слова із цими звуками.