Тема: Лялькові настрої

Про матеріал
Тема: Лялькові настрої. Урок з Образотворчого мистецтва Нова українська школа
Перегляд файлу

Тема: Лялькові настрої

Мета: ознайомити учнів з поняттям: настрої в музиці;

формувати креативні, комунікативні якості особистості учнів;

виховувати усвідомлення власної причетності до української культурної спадщини, виховувати вміння естетично оцінювати твори мистецтва.

Формувати на уроці ключові компетентності Нової Української Школи

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Обладнання: підручник Л. М. Масол, О. В. Гайдамака. О. М. Колотило;

Київ «Генеза» 2018, робочий зошит-альбом інтегрованого курсу для 1 класу, автори: Л. М. Масол, О. В. Гайдамака. О. М. Колотило; ноутбук з колонками,

дитячі музичні інструменти.

Хід уроку

І Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності.

1.Привітання

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Тож і ми часу не гаймо,

Наш урок розпочинаймо.

 

2. Перевірка готовності до уроку.

Подивіться чи у вас є все необхідне до уроку та чи є порядок на ваших партах.

3. Емоційне налаштування на урок.

-Чи всі сьогодні прийшли з гарним настроєм?(діти піднімають зелений круг, якщо гарний настрій, червони- якщо сумний)

ІІ.Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.Повідомлення теми і мети уроку.

 (Лялька  зображена на слайді презентації).

Діти, сьогодні у нас в гостях лялька Галина. Подивиться, будь ласка, яка вона гарна наша Галина!( обговорення з учнями вигляду ляльки). Дівчата, я впевнена, що і у вас вдома теж є ляльки. (Бесіда з дівчатами про їхні ляльки.) Звичайно, хлопці в ляльки не грають, але ви, хлопці, мені сьогодні допоможете.

По-перше, хто з вас нагадає мені що таке форте і що таке піано, як у нотах виглядає знак повторення.

 Дякую, справа в тому, що все це нам сьогодні знадобиться на уроці.

По-друге, питання до всіх: Що будь-яка дівчина думає про настрій своєї ляльки, коли вона, наприклад , їй одягає нову сукню?

 А коли її лялька приймає гіркі ліки? Так, настрої різні.

 

  1. Зараз, відкрийте свої зошити-альбоми на стр.10. У вправі 1 ви можете побачити два зображення.
  2. Обговорюємо зображення. А зараз ви послухаєте два твори П. Чайковського. Після прослуховування музичних творів, будь ласка, поєднайте настрої в музиці й зображення. Після прослуховування учні виконують завдання учителя. Учитель повідомляє учням назви п`єс. Всі погоджуються з тим, що зображення, настрої у творах та їх назви відповідають один одному.

 

2. Лялька Галина має подруг. Зараз, діти, ви їх побачите у відеоролику до п`єси Л. Колодуба «Лялька співає».

 Який настрій панує в музиці?

Чи відповідають лялькові персонажі у відеоролику настрою п`єси Л.  Колодуба?

 

3. А зараз ви можете взяти олівці та намалювати веселку. Тільки ця веселка буде непроста. Вона в нас буде веселкою настроїв в музиці. Ви сьогодні почули три музичні твори. А веселка, як ви знаєте, має сім кольорів. Вам треба знайти та показати  мені ті кольори, які відповідають настроям в п`єсах П. Чайковського і Л. Колодуба.

IV. Засвоєння нових знань.

4. Руханка «Ти щасливий». Гурт «Малдіви».

 

5. Виконання пісні «Бідолашна Маша».

Гра «Ми веселі, ми сумні».

Група «сумних» виконує слова р: Бідолашна Маша вчилась їсти кашу;

                                          Тільки в рота Маші не попало каші.

Виконують пісню на f :

Група «веселих» виконує слова: Щоки Маші в каші, носик Маші в каші;

                                                      Ну й смачненьку кашу з`їла наша Маша.

 

 

6. Діти, подивиться, будь ласка, в підручники, на стр. 21 ви бачите ноти і знак.

Що він означає? – Повторення.

( Вчитель співає поспівку про бичка. Слова: « Іде бичок, хитається, зітхає на ходу» вчитель співає на р, а слова: «Ох, кладочка кінчається, я зараз упаду» вчитель співає на f. )

 Музику можна характеризувати не тільки словами «весело-сумно». В музиці можна почути багато відтінків настрою. Наприклад, настрій бичка можна охарактеризувати як тривожний, неспокійний, збентежений.

 

7. Різні настрої твоїх улюблених іграшок ми можемо побачити в мультфільмах.(показ фрагменту мультфільма «Незнайко в Сонячному місті»)

Діти поміркуйте які характери героїв в казці.

Давайте зараз намалюємо святковий феєрверк у ляльковому місті для цього вам потрібно використати акварельні фарби.

Але спочатку розглянемо малюнок святкового феєрверку на сторінці підручника 23.

(Малювання)

-Як на малюнку можна відтворити веселий святковий настрій?

ІІІ Заключна частина уроку.

Діти сьогодні ми усі переконалися в тому, що в музиці можуть панувати різні настрої, ми послухали твори з різними настроями.

Давайте з вами згадаємо настрої, які ми сьогодні почули на уроці. Твір буває веселий, сумний, в нього може бути неспокійний характер…

 Хто бажає може знову відкрити вже дома свої робочі зошити-альбоми та зробити з Барвиком завдання 2 на стр 10

. Сьогодні ви були активні. Усі молодці! Зустрінемося наступного тижня                                

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 2 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
2439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку