Малюнок танцю
Малюнок танцю – це розміщення і переміщення танцюриста по сценічній площадці . Якщо слідкувати за ними не звиртаючи увагу на рухи ,але ще на переміщення по сценічній площадці це і буде малюнок танцю.
Малюнок як і вся композиція повинна підкорятися основній ідеї хореографічної постановки ,емоційному стані героїв , які проявляються в діях і вчинках при складані малюнків . Балетмейстер повинен використовувати всі можливості для того щоб досягти найбільшої виразності повністю розкрити образ характер настрою героїв.
Малюнок повинен розвиватися логічно бути тісно пов’язаним з хореографічною лексикою . Залежності від завдань танцювального номеру. Балетмейстер може будувати малюнок симетрично і асеметрично . Різноманітні побудови чинять на глядача певний психологічний вплив ,і завдання балетмейстера досягти щоб малюнок більш повно виразив ідею номера. Наприклад : повільно розвиваючий малюнок, не швидкі рухи, відповідність музики, невидимі малюнки ніг, які нібито пливуть по сцені народжуючи перед глядачами образ лебіток . В хороводі «Берізка» використовуються в основному малюнок , який розкриває образ стрункої як берізка російської дівчини , а також образ природи.
Різноманітність і багатство малюнків неповино бути самоцілю важливо ,щоб він невідволікав глядача своєю оригінальністю , а своєю виразністю давав можливість розуміти основну ідею постановки її образів розумінню задому балетмейстера.
Драматургія номера розкривається через композицію танцю , а також через малюнок . Драматургія вимагає , щоб малюнок розвивався від простого до складного.