Тема. Морфологічна будова видової різноманітності рослинного світу С-У Інтегрований урок –проект в межах проведення інженерного тижня

Про матеріал
Мета. Виявити практичний інтелект учнівської молоді: діагностувати обдарованість, впроваджуючи методику створення навчальних проектів під час проведення STEM-уроків. Закріпити сформовані компетентності про особливості процесів життєдіяльності представників рослинного світу в залежності від їх умов існування. Формувати практичні навички дослідницького характеру по конструюванню моделей видової різноманітності рослин, їх типових форм. Розвивати творчі нахили школярів, інженерне мислення, мовлення під час презентації робіт.
Перегляд файлу

 

 

C:\Анютка 2\Волонтери\images (14).jpg  C:\Анютка 2\Волонтери\Без названия.jpg

 

 

Тема. Морфологічна будова

          видової різноманітності

               рослинного світу

.

           (С-У Інтегрований урок –проект  в межах  

               проведення  інженерного тижня)

 

                                                Автор:

Пантелей Г.Г.,вчитель біології

Нижньосірогозького закладу

 ПЗСО

 

                                                       Нижні Сіроози-2020

Інженерний тиждень 6 клас

Тема. Морфологічна будова  представників рослинного  світу

Мета. Виявити  практичний інтелект учнівської молоді: діагностувати  обдарованість, впроваджуючи методику створення навчальних проектів під час проведення STEM-уроків.

Закріпити сформовані компетентності про особливості процесів життєдіяльності  представників рослинного світу в залежності від їх умов існування.

Формувати практичні  навички дослідницького характеру по конструюванню

моделей видової різноманітності рослин, їх типових форм.

Розвивати  творчі нахили школярів, інженерне мислення,  мовлення під час презентації робіт.

Тип уроку . Навчальний проект практичного спрямування

Методи навчання. Дослідницький практикум

Обладнання: Ноутбук, схеми підручника, конструктори «LEGO»та пластиліну

                                        План і хід уроку.

1. Орг. момент

2.Мотивація навчальної діяльності.

Слово вчителя .Вперше термін морфологія ввів у науку німецький поет і натураліст І.Гете (1817). Морфологія (від гр. morphe — форма, logos — учення)   це наука, що вивчає форму і будову живих організмів.  Предметом вивчення морфології  рослин  як науки є зовнішня будова, типова форма, їхніх органів в звязку з умовами життя.

 

Обєктами вивчення морфології  є дикорослі та культурні рослини.

Морфологія рослин є частиною біології  науки про життя. Вона тісно повязана з іншими біологічними науками і насамперед з фізіологією, зоологією та екологією. Ось чому завданням навчального проекту буде сконструювати зовнішній вигляд рослини в залежності від умов їх зростання та  існування. . Описати зовнішній вигляд рослини можна словом, зобразити схемою. Сконструювати модель рослинного обєкту за допомогою LEGO, пластиліну та ін.

Ви будете виступати в ролі Інженерів-практиків, обізнаний принципом роботи наших пальців.

 Тому дослідницький практикум будете виконувати за допомогою ігрових наборів LEGO(хлопчики), пластиліну(дівчатка)  та використовуючи навчальний матеріал схем та тексту підручника із Біології рослин.

Завдання: Довести, що Рука людини-маніпулятор і може виконати будь-яку роботу за поставленою метою: сконструювати модель рослини за допомогою конструкторів «LEGO»та пластиліну. Хто зна, можливо, у житті ця практика поєднання ручного маніпулятора та теоретичних знань про рослинні об»єкти допоможе у житті по вибору професії майбутнього.

 Використовуючи  популярну методику для гри в парах « Рослина-живий організм», виконати завдання.                                                          C:\Анютка 2\Волонтери\Без названия (2).jpg

Час виконання: 10-20 хвилин

Діти вчаться:

домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під час практичної діяльності і під час  презентації роботи

Основні завдання:1. Діти отримують завдання не розмовляючи створити (збудувати) будь-яку типову форму рослини, використовуючи два набори цеглинок, та підготувати невелику розповідь про неї. C:\Анютка 2\Волонтери\Без названия (1).jpg

Запитання до дітей:

• Як вдалося створити таку рослинку?

• Що було найважчим? C:\Анютка 2\Волонтери\images (18).jpg    

• Що ще можна створити в парі? C:\Анютка 2\Волонтери\images (16).jpg

 

Завдання -2.Створи-домалюй!

Час виконання: 10-20 хвилин

Діти вчаться

творчо мислити, експериментувати, домовлятися, поважати думку інших

Основні завдання:

1. Діти створюють будь-яку фігуру за заданою темою (рослини).

2. Далі діти прикладають створену модель на аркуш формату А4 і обводять її.

3. Педагог пропонує домалювати олівцями чи фломастерами деталі/частини органів рослини та умови довкілля, в яких вона існує.

4. Діти презентують свою роботу.

Запитання до дітей:

• Чому ви вирішили створити саме цю рослинку ?

• Що було найцікавішим під час виконання цієї вправи?

C:\Анютка 2\Волонтери\images (17).jpg      C:\Анютка 2\Волонтери\images (21).jpg

Завдання-3: Будуємо разом

Час виконання:-20 хвилин наступного уроку.

Основні завдання:

Запропонувати створити спільно уявний сквер певної місцевості та презентувати її.

Запитання до дітей:

• Якими словами можна описати вашу модель сквера?

• Чи могла б ваша модель будь-якої рослини  бути героєм казки чи мультфільму? Якого саме?

• Чи була б потрібна ваша уявна рослинка  на вашій вулиці? Чому?

• Чи є в інших командах   моделі, схожі на вашу? Якщо є, то чим саме?

    

C:\Анютка 2\Волонтери\Без названия.jpg  C:\Анютка 2\Волонтери\images (15).jpg

 

Вправа « Прощання»

Побажаємо один одному успіхів у вивченні біології: працювати індивідуально та в команді , спілкуватись  за правилами,  творчо мислити,  створюємо мальовничі куточки , збагачувати, примножувати рослинне багатство рідного краю .

 

C:\Анютка 2\Волонтери\images (20).jpg     C:\Анютка 2\Волонтери\images (13).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Анютка 2\Волонтери\images (15).jpg

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 березня 2020
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку