Тема. Мова скульптури, архітектури та декоративно-прикладного мистецтва Тема. Підводне царство.

Про матеріал
Очікувані результати: - учні знатимуть які кольори використовувати для малювання водного простору та мешканців підводного царства; - ознайомляться з творчістю художника І. К. Айвазовського;
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Урок

з образотворчого мистецтва

у 2 класі

на тему

 «Підводне царство»

 

 

 

З досвіду роботи

вчителя початкових класів

Срібненького НВК

Єрмоленко С. І.

 

 

 

                                                 2019 р.

2 клас. Мова образотворчого мистецтва

 

Тема 2.  Мова скульптури, архітектури та декоративно-прикладного мистецтва

Тема. Підводне царство.

Мета:

  • вчити учнів передавати на малюнку чарівний світ природи засобами кольору і техніки; застосовувати  техніку малювання  «по сухому», «по вологому»;
  •  розвивати візуально-просторове мислення, спостережливість,творчу уяву;
  • розширювати уявлення учнів про різновиди природного пейзажу творчістю І. К. Айвазовського, про мешканців підводного царства;
  • формувати навички підбору кольору для передачі стану водного простору;
  • удосконалювати зорову пам’ять, образне мислення, фантазію;
  • виховувати самостійність в роботі, бажання створити прекрасне навколо себе.

Завдання:

  1. Познайомити учнів з творчістю художника-мариніста 

І. К. Айвазовського.

  1. Розвивати навички сприймання і розуміння творів мистецтва, вчити відображати свою уяву на площині аркуша мальовничо.
  2. Виховувати творчу активність, інтерес до мистецтва, акуратність в роботі.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Техніка малювання: Живопис «по сухому», «по вологому».

Обладнання: зразки дитячих робіт, репродукції картин І. Айвазовського, комп’ютер з проектною установкою, аудіо-відеозапис, фарби, пензлики, папір.

Очікувані результати:

  • учні знатимуть які кольори використовувати для малювання водного простору та мешканців підводного царства;
  • ознайомляться з творчістю художника І. К. Айвазовського;
  • володітимуть технікою малювання  «по сухому», «по вологому»;
  • володітимуть навичками підбору кольору ;

Хід уроку

  1. Організаційний момент та емоційне налаштування на урок.

Діти стоять у колі, тримаються за руки.

Сьогодні у нас незвичайний урок

У світ малювання ми зробимо крок.

Із творчістю ми зустрічались не раз,

І знову вона завітає до нас.

  • Діти, подивіться один на одного і посміхніться один одному. Я бажаю вам гарного настрою і натхнення.
  1. Актуалізація опорних знань.

- Ми сьогодні продовжимо роботу пензлями, навчимось зображувати водний простір та його мешканців.

- Для цього нам потрібно згадати, як правильно підбирати кольори, їх відтінки.

  1. Вправа «Мозковий штурм».
  • Назвіть теплі і холодні кольори.
  • Назвіть основні та похідні кольори .(Основні – червоний, жовтий, синій; похідні – зелений, фіолетовий, оранжевий).
  • Як отримати похідні кольори з основних? (Шляхом змішування фарб).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Тему сьогоднішнього уроку ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте ребус.

Описание: C:\Users\He4ist\Desktop\Безымянный.jpg    (море)

  • Так, діти, сьогодні на уроці ми з вами навчимось малювати море. А саме – підводне царство та їх мешканців.
  • Хто живе під водою?
  • Що ще може бути під водою крім його мешканців?

 

  1. Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ».
  • Що ви уявляєте, коли чуєте слово «море»?

 

 

 

 

 

4.Сприймання учнями творів мистецтва. (Розгляд репродукцій картин

І.К. Айвазовського)

Описание: C:\Users\He4ist\Desktop\Aivazovsky_Ivan_Konstantinovich_Night__Blue_Wave_art_print_posters_gallery_b.jpgОписание: C:\Users\He4ist\Desktop\r185_110.jpgОписание: C:\Users\He4ist\Desktop\Снимок.JPG

«Ночь. Голубая волна»    «Штиль»                           «Неаполитанский залив»

Перед вами репродукції картин Івана Костянтиновича Айвазовського.

В історію мистецтва він увійшов, як видатний мариніст, тобто художник, що малює морські пейзажи- марини. Художник неперевершено передавав прозору товщу води, гойдання  хвиль, штормову піняву, світлі сонячні промені, що пробиваються крізь товщу води.

 

5.Словникова робота.

Марина – картина, на якій зображено морський краєвид.

Маринист – художник, який малює марини.

- Які емоції у вас викликають його картини?

- За допомогою яких кольорів художник передав стихію води? Який колір переважає в картинах художника?(синій, фіолетовий, зелений, голубий)

6. Хвилинка-цікавинка. Підводнай світ надзвичайно красивий та різноманітний (перегляд відео про риб)  http://5fan.ru/wievjob.php?id=75034

 

- У глибинах океанів, морів, озер та річок живе безліч мешканців: риби, краби, раки, восьминоги, морські зірки та морські коники, молюски. Вони дуже різні: великі і маленькі, яскраві й непомітні, сміливі та боязкі.

  • Якого кольору бувають рибки?
  • Як називаються ці кольори? (теплі)

7.Об'єднання в групи .

У кожного учня на парті є елемент малюнка. Шукаючі відповідні елементи , вони складають пазл. Тим самим об'єднуються в групи.

8.Фізкультхвилинка «Черепаха Аха» https://www.youtube.com/watch?v=cpEAYxMUYNw

(або можна запропонувати дітям музичну фізкультхвилинку  пісня«Черепаха Аха» https://www.youtube.com/watch?v=7tdvrQiQroM

9.Практична діяльність учнів.

Завдання для груп:  створити композицію «Підводне царство»

10. Пояснення вчителя перед початком роботи.

  Учитель пропонує дітям намалювати підводне царство та його мешканців.

  Спочатку діти заповнюють лист малюнком (олівцем), учитель нагадує, що це зображення того, що є під водою . Після цього учні приступають до розфарбування водного простору.

   Перед початком роботи аркуш  великим пензлем, змоченим водою злегка зволожуємо. Це робимо обережно, ледь торкаючись пензлем аркуша, щоб не пошкодити поверхні паперу.

   Далі кожен учень працює самостійно (розфарбовую шаблони рибок та предмети, які можуть бути під водою), по закінченні усі шаблони розташовуються на одному аркуші  і утворюється композиція.

11. Інструктаж.

  Перед практичною роботою вчитель пояснює, що при виконанні завдання фарбою  пензель не треба сильно змочувати, кількість фарби на пензлі має бути помірною. Так само і води на пензлі не повинно бути багато або мало. Фарбу наносять на аркуш дуже акуратно, щільним шаром.

  При нанесенні клею на шаблони, треба змазати  тільки його край, щоб клей не виходив за його межі. Розташовувати готові шаблони на відстані один від одного по всій площині аркуша.

 (під музичний супровід учні створюють композицію https://www.youtube.com/watch?v=WoIBXpDctpc )

ІV.Підсумок уроку.

1.Виставка дитячих робіт «Вернісаж».

2. Прийом «мікрофон»

Закінчіть речення:

 

  «Сьогодні на уроці я дізнався »

  «Мене здивувало »

  «Сьогодні на уроці я навчився »

  «Ці знання я зможу використати »

 

 

 

 


 

1

 

docx
Додано
22 жовтня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку