. Тема. Моя сім’я. Урок для батьків і дітей.

Про матеріал
Формуємо в дітей поняття самого слова сім’я. Вчимо мислити критично, креативно, творчо. Будує родовідне дерево. Виховуємо любов, повагу, відчуття відповідальності за свою сім’ю.
Перегляд файлу

Урок. Світ навколо тебе. 4 клас .
Тема. Моя сім’я.
Мета. Формувати в дітей поняття самого слова сім’я. Вчити мислити критично, креативно, творчо. Навчити будувати родовідне дерево. Виховувати любов, повагу, відчуття відповідальності за свою сім’ю.
                               Хід уроку.
I. Організаційний момент. (проводить його мама одного з учнів).
- Станьмо в коло. Візьмемося за руки і передамо тепло своїх сердець по колу.
- А зараз скажіть, що в нас утворилося? ( кожен каже свою версію. Наприклад: сонечко, диня, огірок, коло, круг і т. д. )
- Всі Ви правильно сказали, а зараз оберніться один до другого спиною і простягніть праву руку вбік. Що ,ви зараз бачите? Так, а ми з вами всі промінці цього сонечка. Це наша класна сім’я.

II. Проблемна ситуація.
Дітям пропонується презентація - сюрприз, зроблена вчителем. Назва  її                           « Впізнай свою сім’ю».
- Як ви думаєте, про що буде наша тема уроку?
- Сьогодні ми з вами поговоримо про сім’ю. Про рідний куточок , домівку, де живемо ,ми.
Бесіда по презентації.
Приблизні запитання .
-Хто єдина дитина в сім’ї? З ким живуть бабусі, дідусі…? У кого є брат, сестра?
III.Вправа Чоловічок «Де моє місце»?
- Яке місце займає в мені мама, тато, бабця, дідусь.( діти малюють на чоловічку де є мама, тато, бабуся, дідусь. Це може бути область серця, голови, рук. І пояснення чому те ,чи інше місце).Діти разом з вчителем самі рвуть такгого чоловічка.
                                                                                                     

                                                          
Легко,чи важко було виконувати цю роботу?                                                                                                                                                                                                               
 


- А зараз мама одного з учнів розкаже, яке місце займає дитина в сім’ї.
IV.Дослідницька робота.
        ЛІНІЯ ЧАСУ МОЄЇ СІМ’Ї.

Креслимо через цілий листок пряму лінію з вектором в майбутнє…і перша поділка ,то рік знайомства баьків…І т.д.


  Діти разом з батьками працюють над нею вдома,а на уроці захищають.
1. В якому році познайомилися Ваші батьки? При яких обставинах ? Які в той час були улюблені їхні свята?
2. Коли одружилися ? Де було весілля ? (улюблені їхні свята вже сімейні).
3. В якому році в них появилася перша дитина, друга? Як назвали? (улюблені свята в цей час).
4. Коли пішла дитина в садочок?
5. В школу…
В всіх цих періодах прибавляється більше сімейних свят. Діти розповідають,  як вони їх святкують в сім’ї…
V.Гра « Сімейні речі» -проводить мама учня.
VI.Родинне дерево.
Ріка вмирає без джерел,       
Дерева сохнуть без коріння.                
У ріднім краї ти – орел,
Твій родовід тут, покоління.
Серія питань по вислову.
Діти складають свій родовід.
VI. Гра « Чия мама, чи тато написали листа»?
Батьки пишуть лист для дитини,але дитина цього не знає.На уроці одна мама зачитує листи, а діти відгадують ,чия мама писала.
VII. Релаксація.
Діти на готовій ромашці, яка є символом родини, пишуть побажання для батьків.     
 

docx
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
1203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку