Українська мова 1 клас
Тема: « Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами».
Мета: ознайомити учнів з малою рукописною буквою р (ер); навчити правильно писати малу рукописну букву р та поєднувати її у буквосполучення та слова, тренувати в розрізненні друкованих і рукописних букв; удосконалювати правильну посадку під час письма, уміння правильно тримати ручку та розташовувати зошит на парті; розвивати зв'язне мовлення, уяву, дрібну моторику; виховувати любов до української мови, бажання навчитися каліграфічно писати, старанність, охайність.
Обладнання: набори цеглинок LEGO,паперові планшети, кольорові прапорці, картки з розмальовками, картки з друкованими та рукописними буквами, портрет Ю.Гагаріна, Л. Каденюка, медіа «Написання букви ер».
Перебіг уроку
І. Самовизначення до навчальної діяльності.
Ось дзвінок сигнал нам дав,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо
І урок наш розпочинаймо.
ІІ. Актуалізація знань і фіксування утруднення в діяльності.
( На дошці розташовані друковані і рукописні букви). Треба поєднати букви.
А М Н К В П
Об'єднання в групи LEGO (діти обирають цеглинку и по кольору об'єднуються у групи).
Кожна група отримує завдання. Знайти букву р ( ер), розмалювати всі частини малюнку, де є буква р, впізнати малюнок, зробити звукову схему цього слова.
Р А К Е Т А - • - • - •
ІІІ. Виявлення причини утруднення й постановка навчального завдання.
Повідомлення теми і мети уроку.
Зошит свій я відкриваю.
Навкоси його кладу.
Ручку я ось так тримаю.
Сяду рівно, не зігнусь.
Буду я писати вправно.
До роботи вже берусь.
ІV. Первинне закріплення.
V. Рефлексія.
- Оцініть свою роботу на уроці.
- Назвіть 3 моменти, які запам'ятались на уроці?