Тема: « Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами».

Про матеріал
Ознайомити учнів з малою рукописною буквою р (ер); навчити правильно писати малу рукописну букву р та поєднувати її у буквосполучення та слова, тренувати в розрізненні друкованих і рукописних букв; удосконалювати правильну посадку під час письма, уміння правильно тримати ручку та розташовувати зошит на парті; розвивати зв'язне мовлення, уяву, дрібну моторику; виховувати любов до української мови, бажання навчитися каліграфічно писати, старанність, охайність.
Перегляд файлу

   Українська мова 1 клас

 Тема: « Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами».

Мета: ознайомити учнів з малою рукописною буквою р (ер); навчити правильно писати малу рукописну букву р та поєднувати її у буквосполучення  та слова, тренувати в розрізненні друкованих і рукописних букв; удосконалювати правильну посадку під час письма, уміння правильно тримати ручку та розташовувати зошит на парті; розвивати зв'язне мовлення, уяву, дрібну моторику; виховувати любов до української мови, бажання навчитися   каліграфічно писати, старанність, охайність.

Обладнання: набори цеглинок  LEGO,паперові планшети, кольорові прапорці, картки з розмальовками, картки з друкованими та рукописними буквами, портрет Ю.Гагаріна, Л. Каденюка, медіа «Написання букви ер».

                                                  Перебіг уроку

І. Самовизначення до навчальної діяльності.

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

І урок наш розпочинаймо.

  • Чого ми навчаємось у школі?
  • Для чого потрібно вміти писати?
  • Що вам найбільше подобається робити на уроках письма?

ІІ. Актуалізація знань і фіксування утруднення в діяльності.

  1. Гра « Знайди пару»

( На дошці розташовані друковані і рукописні букви). Треба поєднати букви.

А  М  Н  К  В  П

  1. – Пригадайте, яку букву досліджували на уроці читання? ( ер)
  2. Робота в групах.

Об'єднання в групи LEGO (діти обирають цеглинку и по кольору об'єднуються у групи).

Кожна група отримує завдання. Знайти букву р ( ер), розмалювати всі частини малюнку, де є буква р, впізнати малюнок, зробити звукову схему цього слова.  

Р А К Е Т А   - • - • - •

  • А що таке ракета?
  • Хто перша людина, яка полетіла в космос?
  • Як звати першого українського космонавта?
  1. Презентація робіт груп.
  2. Постановка проблеми
  • А ми зможемо це слово зараз записати прописними буквами?

ІІІ. Виявлення причини утруднення й постановка навчального завдання.

Повідомлення теми і мети уроку.

  1. Аналіз малої букви р
  • З яких елементів вона складається?
  1. Демонстрація зразка букви р.
  2. Пояснення написання букви.( Довга пряма похила лінія, коротка пряма похила лінія із заокругленнями угорі ліворуч та внизу праворуч. РАХУНОК: РАЗ – І – ДВА – І).
  3. Медіа.
  4. Письмо у повітрі.
  5. Письмо на планшетах.
  6. Фізхвилинка.
  7. Робота у прописах
  • Яких правил потрібно дотримуватись під час письма?

Зошит свій я відкриваю.

Навкоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно.

До роботи вже берусь.

ІV. Первинне закріплення.

  1. Письмо елементів, з'єднань р з іншими буквами.
  2. Письмо слів з р.
  3. Пальчикова гімнастика.
  4. Самостійне письмо.

V.  Рефлексія.

- Оцініть свою роботу на уроці.

- Назвіть 3 моменти, які запам'ятались на уроці?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 січня 2020
Переглядів
2004
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку