Тема. Народна легенда . «Кам`яна голова»
(українська народна легенда )(продовження)
О.р: Взаємодіємо усно - обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених ;
- передає зміст повідомлення за допомогою запитань;
- читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою ;
- розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті ;
- ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача ;
- знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання .
Засоби навчання: лего, підручник, капелюшки, аркуші паперу.
1.Рушаємо в подорож ми за знаннями.
Візьмемо кмітливість в дорогу із нами.
Фантазія, вигадка стануть в пригоді.
Отож,вирушаймо! Лінитися годі!
Діти,чи знаєте ви який рекорд з швидкості читання встановила 16 – річна дівчинка з міста Києва Ірина Іванченко вона читає за хвилину 163 333 слова з повним розумінням прочитаного.
ІІІ. Мовленнєва розминка
А щоб ми гарно читали нам допомагають наші оченятка. Давайте підготуємо їх за допомогою гри «Блискавка».
Веселі читайлики.
1. Гра «Блискавка»
2.Робота над скоромовкою
Гра « Хто?Що?»
Складання речень.
2.. Читання вірша
1-й ряд;
2-й ряд;
3-й ряд.
Як хочеться, щоб у світі було більше добрих людей!
Робота у зошиті.
- Сьогодні за допомогою капелюшок ми прочитаємо, проаналізуємо нашу легенду..
Зараз ми пригадаємо , як повинні працювати з ними.
Починаємо працювати?
Я одягаю білий капелюшок. І так відкрили підручник на с.58-59
Будьте уважні, бо білий капелюшок може перейти до вас.
Готові? Слідкуємо!
-Отже , ми з вами прочитали легенду.
Як називається наша легенда?
Пояснення значення цього слова.
Що таке легенда?
-Хто головний герой легенди?
_ Як звали хлопчика? Архип
-Ото ж ми дотримуємось правил.
-У кожного з вас є конверти. У них є завдання. Починаємо працювати.(діти працюють)
Тож слово надається чорному капелюхові. нн
1. Тож, розкажіть, будь-ласка, що найнеприємніше в цій казці.
2.Як вчинив Архип?
3.Що сталося з його матір`ю?
_ Тепер час надати слово жовтому капелюху.
Жовтий – всі позитивні сторони.
1.Що хорошого в цій казці відбулося?
2. Чим хотілося б вам , щоб казка закінчилася б?
Червоний капелюх.
1. Які почуття й емоції у вас виникли під час слухання легенди?
2.Як ви вважаєте, які емоції були у Архипа коли він почув голос ?
3.Прослухайте музику, який уривок з легенди він вам нагадує?
Зелений капелюх.
1.Скласти продовження легенди.
Синій капелюх.
1.Який життєвий урок ви отримали?
2.Що ви порадили б своїм друзям ,щоб воно не повторили помилок Архипа?
3. Яке прислів’я найбільше відображає зміст легенди?
1. Брехав би, та міру знав би.
2.З добрим серцем жити весело.
Робота у зошиті.Запис прислів’я.
– Ви просто молодці! Дуже гарно сьогодні попрацювали.
РЕФЛЕКСІЯ