26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

Тема. Народна легенда . «Кам`яна голова» (українська народна легенда )(продовження) О.р: Взаємодіємо усно - обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргум

Про матеріал
Тема. Народна легенда . «Кам`яна голова» (українська народна легенда )(продовження) О.р: Взаємодіємо усно - обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених ; - передає зміст повідомлення за допомогою запитань; - читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою ; - розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті ; - ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача ; - знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання .
Перегляд файлу

Тема. Народна легенда . «Кам`яна голова»

(українська народна легенда )(продовження)

О.р: Взаємодіємо усно - обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених ;

- передає зміст повідомлення за допомогою  запитань;

- читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою ;

 - розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті ;

- ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача ;

 - знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання .

Засоби навчання: лего, підручник, капелюшки, аркуші паперу.

 

       1.Рушаємо в подорож ми за знаннями.

         Візьмемо кмітливість в дорогу із нами.

        Фантазія, вигадка стануть в пригоді.

        Отож,вирушаймо! Лінитися годі!

Діти,чи знаєте ви який рекорд з швидкості читання встановила 16 – річна дівчинка з міста Києва Ірина Іванченко вона читає за хвилину 163 333 слова з повним розумінням прочитаного.

  • Діти, що потрібно робити. Щоб гарно читати?
  • А що ви полюбляєте читати найбільше ?

ІІІ. Мовленнєва розминка

 А щоб ми гарно читали нам допомагають наші оченятка. Давайте підготуємо їх за допомогою гри «Блискавка».

Веселі читайлики.

1. Гра «Блискавка»

 

 

 

 

 

 

 

2.Робота над скоромовкою

Гра « Хто?Що?»

Складання речень.

2.. Читання вірша

1-й ряд;

2-й ряд;

3-й ряд.

Як хочеться, щоб у світі було більше добрих людей!

  • Як ви думаєте, діти, чого більше на землі – добра чи зла?
  • В чому воно проявляються?

Робота у зошиті.

  • Каліграфічна хвилинка.
  • Запис слів.

- Сьогодні за допомогою капелюшок ми  прочитаємо, проаналізуємо нашу легенду..

Зараз ми пригадаємо , як повинні працювати з ними.

Починаємо працювати?

Я одягаю білий капелюшок. І так відкрили підручник   на с.58-59

Будьте уважні, бо білий капелюшок може перейти до вас.

Готові? Слідкуємо!

-Отже , ми з вами прочитали легенду.

Як називається наша легенда?

Пояснення значення цього слова.

Що таке легенда?

-Хто головний герой легенди?

_ Як звали хлопчика? Архип

  • Чому Архип залишив своє село села?
  •  – Молодці, білий капелюшок справився зі своїм завданням
  • А зараз ми попрацюємо у групах. Але пригадаємо іх.
  1. Ми працюємо разом.
  2. Говорити коротко і чітко не перебиваючи інших.
  3. Працюють всі.
  4. Критикуй не товариша, а не ідею.
  5. Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати.

-Ото ж ми дотримуємось правил.

-У кожного з вас є конверти. У них є завдання. Починаємо працювати.(діти працюють)

Тож слово надається чорному капелюхові. нн

1. Тож, розкажіть, будь-ласка, що найнеприємніше в цій казці.

2.Як вчинив Архип?

3.Що сталося з його матір`ю?

_ Тепер час надати слово жовтому капелюху.

Жовтий – всі позитивні сторони.

1.Що хорошого в цій казці відбулося?

2. Чим хотілося б вам , щоб казка закінчилася б?

Червоний    капелюх.

1. Які почуття й емоції у вас виникли під час слухання легенди?

2.Як ви вважаєте, які емоції були у Архипа коли він почув голос ?

3.Прослухайте музику, який уривок з легенди він вам нагадує?

Зелений капелюх.

1.Скласти продовження легенди.

Синій капелюх.

1.Який життєвий урок ви отримали?

2.Що ви порадили б своїм друзям ,щоб воно не повторили помилок  Архипа?

3. Яке прислів’я найбільше відображає зміст легенди?

1. Брехав би, та міру знав би.

2.З добрим серцем жити весело.

Робота у зошиті.Запис прислів’я.

– Ви просто молодці! Дуже гарно сьогодні попрацювали.

РЕФЛЕКСІЯ

docx
Додано
8 листопада 2020
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку