18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Тема: «Навколишній світ та інформація. Поняття про інформацію. Кодування інформації кольорами»

Про матеріал
Тема: «Навколишній світ та інформація. Поняття про інформацію. Кодування інформації кольорами» Мета: розширити знання дітей стосовно того, що таке інформація, як людина сприймає інформацію її властивості; як можна кодувати інформацію за допомогою кольорів; повторити правила безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою. Виховувати бажання вчитися.
Перегляд файлу

Тема: «Навколишній світ та інформація. Поняття про інформацію. Кодування інформації кольорами»

Мета: розширити знання дітей стосовно того, що таке інформація, як людина сприймає інформацію її властивості; як можна кодувати інформацію за допомогою кольорів; повторити правила безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою. Виховувати бажання вчитися.

Обладнання та наочність: презентація, телевізор.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку:

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

Створення атмосфери психологічного комфорту.

ІІ. Актуалізація опорних знань.  Мотивація навчальної діяльності.

Для того, щоб почати наш урок та дізнатися про, що піде мова, я вам пропоную розв’язати ребуси.

ЛЮДИНА

ВІДЧУТТЯ

ІНФОРМАЦІЯ

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Любі дітки, ми з вами живемо у світі інформації, вона нас оточує повсюди. Де б ми не були, куди б не йшли, ми з вами завжди отримуємо інформацію. Сьогодні на уроці ми взнаємо:

  • Що таке інформація
  • Як людина її отримує
  • Та передає
  • Як можна закодувати інформацію за допомогою кольорів.

А перш ніж почати, давайте згадаємо правила поведінки та техніки безпеки.

Правила:

  1. Заходити до комп’ютерного класу тільки з дозволу вчителя.
  2. Коли заходите до комп’ютерного класу, треба поводитися спокійно, не можна бігати та бешкетувати.
  3. В комп’ютерному класі не можна вживати їжу та напої.
  4. Класти речі на клавіатуру та системний блок.
  5. Торкатися монітора.
  6. Треба сидіти рівно. Відстань між монітором та очима повинна бути не менше 50 см.
  7. Без дозволу вчителя не можна вмикати та вимикати пристрої комп’ютера.
  8. Не можна торкатися руками кабелів, шнурів, розеток.
  9. Не ремонтувати комп’ютер самотужки, треба негайно покликати вчителя.
  10. Працювати за комп’ютером не більше 15-20 хвилин.
  11. Після закінчення роботи треба прибрати своє робоче місце.

ІНФОРМАЦІЯ- це відомості та знання про навколишній світ. Інформацію з оточуючого світу ми отримуємо повсякчас за допомогою ПОВІДОМЛЕНЬ.

Повідомлення – це звуки, жести, умовні знаки.

ПОВІДОМЛЕННЯ за формою подання бувають:

  • Текстові – твори, статті, книги, смс…
  • Графічні – малюнки, картини, фотографії, умовні знаки…
  • Числові – вся інформація, яка подається за допомогою чисел: температура тіла людини, температура воздуха…
  • Звукові – музика, сигнал автомобіля, розмова по телефону…
  • Умовні жести – це світлофор, мова глухонімих людей, кивання головою в знак згоди або ні…
  • Комбіновані – це коли поєднується декілька форм.

 А зараз давайте спробуємо розібрати спосіб кодування інформації, на прикладі світлофора.

                       Подивіться і скажіть, який це колір та про що він нам           

                       повідомляє:

  • Про щось застерігає
  • Про щось приємне
  • Про щось небезпечне

                   Подивіться і скажіть, який це колір та про що він нам                        

                     повідомляє:

  • Про щось застерігає
  • Про щось приємне
  • Про щось небезпечне

 

                  Подивіться і скажіть, який це колір та про що він нам                        

                     повідомляє:

  • Про щось застерігає
  • Про щось приємне
  • Про щось небезпечне

Ось, як ви побачили, як світлофор передає інформацію людям умовними жестами ( кольорами).

IV. Усвідомлення набутих знань

V. Фізкультхвилинка

VІ. Формування вмінь та навичок

Релаксація

Гімнастика для очей

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Рефлексія.

Прошу учнів підняти смайлики: засвоїв урок- зелений, не засвоїв – червоний смайлик.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 червня 2020
Переглядів
1163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку