Тема: «Навколишній світ та інформація. Поняття про інформацію. Кодування інформації кольорами»
Мета: розширити знання дітей стосовно того, що таке інформація, як людина сприймає інформацію її властивості; як можна кодувати інформацію за допомогою кольорів; повторити правила безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою. Виховувати бажання вчитися.
Обладнання та наочність: презентація, телевізор.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку:
І. Організаційний етап
Створення атмосфери психологічного комфорту.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
Для того, щоб почати наш урок та дізнатися про, що піде мова, я вам пропоную розв’язати ребуси.
ЛЮДИНА
ВІДЧУТТЯ
ІНФОРМАЦІЯ
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Любі дітки, ми з вами живемо у світі інформації, вона нас оточує повсюди. Де б ми не були, куди б не йшли, ми з вами завжди отримуємо інформацію. Сьогодні на уроці ми взнаємо:
А перш ніж почати, давайте згадаємо правила поведінки та техніки безпеки.
Правила:
ІНФОРМАЦІЯ- це відомості та знання про навколишній світ. Інформацію з оточуючого світу ми отримуємо повсякчас за допомогою ПОВІДОМЛЕНЬ.
Повідомлення – це звуки, жести, умовні знаки.
ПОВІДОМЛЕННЯ за формою подання бувають:
А зараз давайте спробуємо розібрати спосіб кодування інформації, на прикладі світлофора.
Подивіться і скажіть, який це колір та про що він нам
повідомляє:
Подивіться і скажіть, який це колір та про що він нам
повідомляє:
Подивіться і скажіть, який це колір та про що він нам
повідомляє:
Ось, як ви побачили, як світлофор передає інформацію людям умовними жестами ( кольорами).
IV. Усвідомлення набутих знань
V. Фізкультхвилинка
VІ. Формування вмінь та навичок
Релаксація
Гімнастика для очей
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Рефлексія.
Прошу учнів підняти смайлики: засвоїв урок- зелений, не засвоїв – червоний смайлик.