1 клас ___________________
Тема. Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби , бігові вправи. Вправи з великим м’яча. Рухлива гра,естафета.
Мета:удосконалити навички виконувати бігові та стрибкові вправи ;закріпити вміння виконувати вправи для розвитку координації;розвивати гнучкість, силу, спритність, відчуття ритму ; виховувати зацікавленість грою, увагу , вміння концентрувати.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,аркуші паперу.
№ |
Зміст уроку |
|
Організаційно-методичні вказівки |
I
|
Підготовча частина ( 12хв.) 1.Організовучні вправи. Загальнорозвивальні вправи. 4. Чергування ходьби та бігу. Ходьба: - звичайна; - навшпиньки; -на п’ятках ; -на зовнішній та внутрішній частині стопи; - звичайна. 5. Біг та його різновиди: -звичайний;-приставними кроками; -спиною вперед;-з високим підніманням стегна; -з закиданням гомілки назад; -по купинах;-з прискоренням 6.Дихальні вправи: « Лісоруби», « Квітка» |
|
Фронтальний метод організації діяльності. Звернути увагу на спортивний одяг і взуття. Чіткість виконання. Стежити за інтервалом. Біг по «діагоналі». Середній темп. Кількість повторів кожної вправи: 2 рази. Руки за спиною. Руки на поясі.Голову тримаємо рівно Слідкую за правильністю виконання. Повільний темп. Діти рубають дрова( хлопчики), а дівчатка вдихають аромат квітів |
II
|
Основна частина( 24хв.)
-------- пояснення правил гри; ------ підсумок гри. |
|
Фронтально-потоковий метод організації діяльності. Допомога учням. Стежити за поставою. Стежити за правильним виконанням пояснити, показати. Змагальний метод.
|
III
|
Заключна частина (4хв.) 1.Шикування в одну шеренгу. 2. - вправа на відновлення дихання «Насос» 1-2-вдих носом,руки вгору; 3-4- видих ротом,вимовляємо «пш-ш-ш»
3.Підсумок уроку |
|
Імітація положень руками темп повільний, вдих носом,видих ротом.
|
1 клас ___________________
Тема. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами.підтягування у висі лежачи та у висі.Танцювальні кроки.Рухлива гра.
Мета: засвоїти і вдосконалити рухові навички виконувати вправив з гімнастичною палицею; виховання в учнях потреби до систематичних занять фізичною культурою, турботи про власне здоров’я;сприяння гармонійному фізичному розвитку, оволодіння життєво необхідними руховими діями та навичками, розвиток творчості, допитливості, колективізму.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,аркуші паперу.
№ |
Зміст уроку |
|
Організаційно-методичні вказівки |
I
|
Підготовча частина ( 12хв.) 1.Організовучні вправи. Загальнорозвивальні вправи. 4. Чергування ходьби та бігу. Ходьба: - звичайна; - навшпиньки; -на п’ятках ; -на зовнішній та внутрішній частині стопи; - звичайна. 5. Біг та його різновиди: -звичайний; -приставними кроками; -спиною вперед; -з закиданням гомілки назад; з прискоренням 6.Дихальні вправи: « Зайці», « Лисичка» |
|
Фронтальний метод організації діяльності. Звернути увагу на спортивний одяг і взуття. Стежити за інтервалом. Біг по «діагоналі». Середній темп. Кількість повторів кожної вправи: 2 рази. Руки за спиною. Руки на поясі.Голову тримаємо рівно Слідкую за правильністю виконання. Повільний темп.
|
II
|
Основна частина( 24хв.) 1. Підтягування у висі лежачи та у висі. Танцювальні кроки. 2.Вправи для розвитку витривалості. 3.Вправи з м’ячем . 4.Рухлива гра. -------- пояснення правил гри; ------ підсумок гри. |
|
Фронтально-потоковий метод організації діяльності. Допомога учням. Стежити за поставою. Стежити за правильним виконанням пояснити, показати. Змагальний метод.
|
III
|
Заключна частина (4хв.) 1. Вправа на відновлення дихання «Аромат» 1-2-вдих носом,руки вгору; 3-4- видих ротом,вимовляємо «м-м-м-м»
2.Підсумок уроку |
|
Імітація положень руками темп повільний, вдих носом,видих ротом.
|