26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

Тема. Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби , бігові вправи. Вправи з великим м’яча. Рухлива гра,естафета. Мета:удосконалити навички виконувати бігові та

Про матеріал
Тема. Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби , бігові вправи. Вправи з великим м’яча. Рухлива гра,естафета. Мета:удосконалити навички виконувати бігові та стрибкові вправи ;закріпити вміння виконувати вправи для розвитку координації;розвивати гнучкість, силу, спритність, відчуття ритму ; виховувати зацікавленість грою, увагу , вміння концентрувати. Місце проведення: спортивний зал. Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,аркуші паперу.
Перегляд файлу

 

1 клас ___________________

Тема. Організовуючі та загально розвивальні  вправи. Різновиди ходьби , бігові вправи. Вправи з великим м’яча. Рухлива гра,естафета.

Мета:удосконалити навички виконувати бігові та стрибкові вправи ;закріпити вміння виконувати  вправи для розвитку координації;розвивати гнучкість, силу, спритність, відчуття ритму  ; виховувати зацікавленість грою, увагу , вміння концентрувати.

Місце проведення: спортивний зал. 

Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,аркуші паперу.

  

Зміст уроку

 

Організаційно-методичні   вказівки

I

 

 

Підготовча частина ( 12хв.)

1.Організовучні вправи.

 Загальнорозвивальні вправи.

4. Чергування ходьби та бігу.

Ходьба:

- звичайна;

- навшпиньки;

-на п’ятках ;

-на зовнішній та внутрішній частині стопи;

- звичайна.

5. Біг та його різновиди:

-звичайний;-приставними кроками;

-спиною вперед;-з високим підніманням стегна;

-з закиданням гомілки назад;

-по купинах;-з прискоренням

6.Дихальні вправи: « Лісоруби», « Квітка»

 

Фронтальний метод організації діяльності.

Звернути увагу на спортивний одяг і взуття.

Чіткість виконання.

Стежити за інтервалом.

Біг  по «діагоналі».

 Середній темп.

Кількість повторів кожної вправи: 2 рази.

Руки за спиною.

Руки на поясі.Голову тримаємо рівно

Слідкую за правильністю виконання.

Повільний темп.

Діти рубають дрова( хлопчики), а дівчатка вдихають аромат квітів

II

 

 

 

Основна частина( 24хв.)

  1. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Передавання м’яча.
  2. Вправи для розвитку витривалості.
  3. Рухлива гра.

 -------- пояснення правил гри;

------ підсумок гри.

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності.

Допомога учням.

Стежити за поставою.

Стежити за правильним виконанням пояснити, показати.

Змагальний метод.

 

III

 

 

 

Заключна частина (4хв.)

1.Шикування в одну шеренгу.

2. -  вправа на відновлення дихання «Насос»

1-2-вдих носом,руки вгору;

3-4- видих ротом,вимовляємо «пш-ш-ш»

 

3.Підсумок уроку

 

Імітація положень руками

темп повільний,

вдих носом,видих ротом.

 

 

 

 

 

 

1 клас ___________________

Тема. Організовуючі вправи.  Загальнорозвивальні  вправи з  предметами.підтягування у висі лежачи та у висі.Танцювальні кроки.Рухлива гра.

Мета: засвоїти і вдосконалити рухові навички виконувати вправив з гімнастичною палицею; виховання в учнях потреби до систематичних занять фізичною культурою, турботи про власне здоров’я;сприяння гармонійному фізичному розвитку, оволодіння  життєво необхідними руховими діями та навичками, розвиток творчості, допитливості, колективізму.

Місце проведення: спортивний зал. 

Інвентар та обладнання: м’ячі,свисток,аркуші паперу.

  

Зміст уроку

 

Організаційно-методичні   вказівки

I

 

 

Підготовча частина ( 12хв.)

1.Організовучні вправи.

 Загальнорозвивальні вправи.

4. Чергування ходьби та бігу.

Ходьба:

- звичайна;

- навшпиньки;

-на п’ятках ;

-на зовнішній та внутрішній частині стопи;

- звичайна.

5. Біг та його різновиди:

-звичайний;

-приставними кроками;

-спиною вперед;

-з закиданням гомілки назад;

з прискоренням

6.Дихальні вправи: « Зайці», « Лисичка»

 

Фронтальний метод організації діяльності.

Звернути увагу на спортивний одяг і взуття.

Стежити за інтервалом.

Біг  по «діагоналі».

 Середній темп.

Кількість повторів кожної вправи: 2 рази.

Руки за спиною.

Руки на поясі.Голову тримаємо рівно

Слідкую за правильністю виконання.

Повільний темп.

 

II

 

 

 

Основна частина( 24хв.)

1. Підтягування у висі лежачи та у висі.

Танцювальні кроки.

2.Вправи для розвитку витривалості.

3.Вправи з м’ячем .

4.Рухлива гра.

 -------- пояснення правил гри;

------ підсумок гри.

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності.

Допомога учням.

Стежити за поставою.

Стежити за правильним виконанням пояснити, показати.

Змагальний метод.

 

III

 

 

 

Заключна частина (4хв.)

1. Вправа на відновлення дихання «Аромат»

1-2-вдих носом,руки вгору;

3-4- видих ротом,вимовляємо «м-м-м-м»

 

2.Підсумок уроку

 

Імітація положень руками

темп повільний,

вдих носом,видих ротом.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку