“Розвиток пізнавального інтересуособистості учня під час навчально-виховного процесу”
Номер слайду 2
Якщо хочеш виховувати в дітях сміливість розуму, інтерес до серйозної інтелектуальної роботи,самостійність, як особисту рису,вселити в них радість творчості,то створюй такі умови,щоб іскорки їхніх думок утворили царство думки,дай їм можливість відчути себе в ньому володарями. Ш. Амонашвілі
Номер слайду 3
Учитель - це
Номер слайду 4
- висока майстерність,професіоналізм
Номер слайду 5
творець “школи радості”
Номер слайду 6
творець своєї “ педагічної поеми”
Номер слайду 7
носій інноваційних ідей
Номер слайду 8
людина творча вдіяльності й толерантна в спілкуванні
Номер слайду 9
актор на сцені педагорічного і життєвого театру
Номер слайду 10
майстер слова і думки,людина з широкою ерудицією й глибокими знаннями
Номер слайду 11
Якості якими повинен володіти вчитель,щоб його відносини з учнями сприяли появі цікавості до предмету:1. Ерудиція вчителя, вміння пред’явити учням необхідні вимоги і послідовно ускладнювати пізнавальні інтереси2. Захопленість предметом,досконале його знання, любов до роботи,уміння спонукати до пошуку різних рішень пізнавальних завдань
Номер слайду 12
3. Доброзичливе відношення до учнів,що створює атмосферу повної довіри,щирості4. Педагогічний оптимізм – віра в учня,в його пізнавальні сили та бажання вчитися
Номер слайду 13
Дивергентний спосіб мисленя характеризується такими основними особливостями: ШВИДКІСТЬ- здатність висловити максимальну кількість ідей. ГНУЧКІСТЬ – здатність висловлювати широке розмаїття ідей. ОРИГІНАЛЬНІСТЬ – спроможність породжувати нові нестандартні ідеїЗАКІНЧЕНІСТЬ – здадність удосконалювати свій “ продукт” або надавати йому довершеного вигляду
Номер слайду 14
Вітчизняним дослідником творчості А. Луком визначено такі творчі здібності:1. Здатність бачити проблему там,де її не бачать інші;2. Здатність під час розмовної операції заміняти кілька понять одним;3. Здібність застосовувати навички,набуті під час вирішення одного завдання з метою вірішення іншого ;4 . Спроможність сприймати дійсність цілісно не поділяючи її на частини ;5 . Здатність пам’яті видавати потрібну інформацію в потрібну хвилину;6. Гнучкість мислення ; 7. Здатність бачити речітакими ,як вони є;8. Легкість сприймання ідей ;9. Творча уява ; 10. Здатність доводити деталі первинного задуму до вдовсконалення .
Номер слайду 15
Рекомендації з підготовки до уроку1. Вчитайся в розділ програми, який потрібно вивчати на певному уроці2. Сформуй задум уроку , його мету ( навчальну, виховну,розвивальну) і завдання уроку3. Вибери найоптимальніші методичні прийоми та методи4. Продумай структуру та зміст уроку і все зафіксуй в плані-конспекті
Номер слайду 16
5. Підготуй наочні і навчальні посібники, не забудь підготувати ТЗН, ком‘ютерну техніку6. Раціонально використовуй кожну хвилину уроку7. Обов’язково спитай себе: “ Ти готовий до уроку?”
Номер слайду 17
Читання з розумінням;Уміння висловлювати свою думку усно і письмово;Критичне та системне мислення;Здатність логічно обгрунтовувати позицію;Творчість, ініціативність;Вміння конструктивно керувати емоціями;Оцінювати ризики;Приймати рішення;Розв’язувати проблеми; - Здатність співпрацювати з іншими людьми. Навчати дітей за діяльнісним підходом, що дасть можливість їм мати наскрізні вміння:
Номер слайду 18
РОЗШИФРОВКА АНКЕТИ Яких “ +” у вас більше:на парних або непарних номерах?Якщо на парних – вітаємо вас ви “НЕСТАНДАРТНИЙ ВЧИТЕЛЬ”що буває нечасто!