17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Тема: Підсумковий урок з розділу «Основи роботи з комп’ютером». Електронне тестування

Про матеріал

Мета:

навчальна: узагальнити, систематизувати та перевірити знання, уміння й навички учнів з теми «Основи роботи з комп'ютером. Електронне тестування»;

розвивальна: розвивати увагу, наполегливість, вміння аналізувати та спостерігати, інтерес до навчальної дисципліни «інформатика»;

виховна: виховувати обережність під час роботи з комп'ютерною технікою; сприяти дисциплінованій поведінці під час роботи, формувати вміння в учнів адаптуватися, шляхом їхнього знайомства з різними програмними засобами.

Перегляд файлу

Інформатика. 5 клас

Урок №14

Тема: Підсумковий урок з розділу «Основи роботи з комп’ютером». Електронне тестування.

Мета:

навчальна: узагальнити, систематизувати та перевірити знання, уміння й навички учнів з теми «Основи роботи з комп’ютером. Електронне тестування»;

розвивальна: розвивати увагу, наполегливість, вміння аналізувати та спостерігати, інтерес до навчальної дисципліни «інформатика»;

виховна: виховувати обережність під час роботи з комп’ютерною технікою; сприяти дисциплінованій поведінці під час роботи, формувати вміння в учнів адаптуватися, шляхом їхнього знайомства з різними програмними засобами.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь і навичок.

Обладнання: Підрчник Інформатика. 5 клас Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко,

Л.А. Чернікова, В. В. Шакотько, комп’ютерна програма MyTextXpro, робочий зошит до підручника автор Ривкінд Й. Я.

Перебіг уроку

  1. Організаційний момент.

     Перевірка присутніх, розсадка учнів.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності.

     Протягом останніх уроків ми з вами вивчали основи роботи з комп’ютером. Дізнались, що комп’ютер та його пристрої можуть бути корисними у будь-якій сфері людського життя. Тож сьогодні ми перевіримо ваші знання за пройденим навчальним матеріалом, а допоможе нам саме комп’ютер – кожен з вас пройде комп’ютерне тестування.

4. Перевірка знання фактичного матеріалу та основних понять (перевірка домашнього завдання).

     Перевіримо завдання, які я задавала додому. Р.з С.46 № 1,3. Коментована перевірка.

     А тепер пропоную розв’язати кросворд С. 49 №10.

     Гра «Який він, сучасний комп’ютер».

5. Фізкультхвилинка (учні разом з учителем промовляють вірш та виконують вправи)

Один, два, три, чотири –

До неба тягнемось щосили!

Підстрибнули догори,

й у долоньки плеснули всі!

А тепер очі заплющимо,

Втому з рук та ніг відпустимо.

Станемо рівненько, тихенько-тихенько…

І намалюємо сонце поглядом рідненьке.

     Дякую усім, посміхнулися до сусіда і сіли на місця.

6. Електронне тестування

Вчитель нагадує учням правила поведінки та роботи з комп’ютерною технікою,  інструктує, щодо основ роботи з програмою електронного тестування, вказує час та кількість завдань, запрошує учнів зайняти свої  робочі місця біля комп’ютерів та розпочати роботу.

7. Вправа для зняття зорової втоми   

     Вчитель запрошує всіх учнів зайняти свої місця за партами, та просить виконувати запропоновані ним дії. Відшукати в класі зображення «Об’єкта», «Папки», «Кнопки», тощо.

8. Підбиття підсумків уроку.

         Обговорення отриманих учнями оцінок, виставлення у журнал та щоденник. Роздати д/з відповідно до тих пунктів навчального матеріалу, який викликав найбільше труднощів.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку