Тема: «Подорож по казках»

Про матеріал
Мета:вправляти в умінні відповідати на запитання вихователя реченнями з 2 – 3 слів, вживати прикметники, дієслова. Закріпити знання про пору року –весну, назви геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник, куля, кубик), кольорів, вміння порівнюватипредмети за розміром(великий – маленький), за висотою(високий – низенький). Закріпити вміння визначати кількість предметів (1,2, багато), користуватись поняттям «один – багато», вправляти в умінні орієнтуватись у просторі, вживати узагальнюючі слова, закріпити назви домашніх і диких тварин, знання українських народних казок. Розвивати мовлення, мислення, пам ‘ять, увагу, дрібну моторику Виховувати любов до природи, до прекрасного, інтерес до казок, до заняття.
Перегляд файлу

Тема: «Подорож по казках»

Мета:  вправляти в умінні відповідати на запитання вихователя реченнями з 2 – 3 слів, вживати прикметники, дієслова. Закріпити знання про пору року –весну, назви  геометричних  фігур (круг, квадрат, трикутник, куля, кубик), кольорів, вміння  порівнювати предмети за розміром(великий – маленький), за висотою(високий – низенький).  Закріпити вміння визначати кількість предметів (1,2, багато), користуватись поняттям  «один – багато», вправляти в умінні  орієнтуватись у просторі, вживати узагальнюючі слова, закріпити назви домашніх і диких тварин, знання українських народних казок. Розвивати мовлення, мислення, пам ‘ять, увагу, дрібну моторику Виховувати любов до природи, до прекрасного, інтерес до казок, до заняття.

Матеріали: кольорові картонні квіти, метелики, геометричні фігури, ялинки(висока – низенька), іграшки тваринки, «Чарівна торбинка»,  предметні картинки, кулька повітряна, іграшка сонечко, індивідуальні картки з геометричними фігурами.

                                            Хід заняття

Вихователь: Добрий день, діти! Які ви всі гарні, веселі, дружні!  До нас завітали гості, давайте з ними привітаємось.

                                     Доброго ранку, сонце привітне!

                                     Доброго ранку, небо блакитне!

                                     Доброго ранку, у небі пташки!

                                     Доброго ранку, тобі і мені!

-Малята, а яка зараз у нас пора року?(Весна) . А яка весна?(Тепла, ніжна, квітуча, чарівна). А що світить на небі? (Сонечко). А яке воно?(Тепле, лагідне, гаряче, ласкаве). Давайте ми сонечку віршика розкажемо..

                                       Сонечко, сонечко!

                                       Заглянь у віконечко!

                                       Там дітки граються,

                                       Тебе дожидаються!

                                       Сонечко, сонечко, посвіти,

                                       Буду краще я рости!

-Діти, сонечко запрошує нас у подорож по казочках. А на чому ми можемо подорожувати?(відповіді  дітей). А сонечко принесло нам повітряну кульку, на якій ми «полетимо» у подорож. Ну що вирушаємо? Діти рухаються по кімнаті  з кулькою. Нас зустрічає казка, а яка ви здогадайтесь самі.

 «Жили – були дід та баба і була  у них …(Курочка Ряба). Так, а що знесла курочка для діда і баби? А хто його розбив? Молодці,  а курочка принесла нам картинки і хоче з нами пограти.

Д/г  «Скажи одним словом» (діти розглядають картинки «Овочі», «Фрукти», «Тварини»(дикі і домашні), «Птахи», «Меблі», «Посуд», «Одяг»)

-Молодці, гарно пограли. Але нам час рухатись далі. Давайте попрощаємось із казочкою «Курочка Ряба». Діти рухаються з кулькою по кімнаті. Нас зустрічає нова казка, вгадайте, яка?

«Ішов дід лісом і загубив …» (Рукавичку). Так, а хто перший знайшов рукавичку? Хто ще жив у рукавичці? Хто був самий маленький? А самий великий?(Мишка і ведмідь). Герої цієї казки принесли нам торбинку, а що в ній ми зараз побачимо.

Д/г «Чарівна торбинка»(Діти дістають геометричні фігури і називають їх: круг, квадрат, трикутник, куля, куб). Діти , а круг може котитись? (Так, у нього нема куточків). А квадратик і трикутник може котитись? (Ні, їм заважають куточки).  А тепер пограэмо ще в одну гру . Д/г «Закрий віконечко» (робота з індивідуальними картками, на яких зображені контури великих і маленьких геометричних фігур.)  Молодці, добре знаєте фігури. Ну що ж, нам слід рухатись далі.  Діти рухаються з кулькою по кімнаті. Нас зустрічає знов  казка.

«Пішла баба в комору , назмітала борошенця, замісила тісто і спекла…»(Колобка). Так, це колобок. А який він був?(Неслухняний). Чому? (Бо втік від діда і баби). І що ж з ним трапилось? Колобок запрошує нас пограти на галявині. Що тут росте?(Квіти). Вони однакові чи різні? (Різного кольору). Скільки їх? (Багато). А хто це тут сидить? (Метелик) Скільки метеликів? (Один). Казкова фея зачинила його друзів метеликів у скриньці, давайте їх випустимо і посадимо на квіточки.

Д/г «Знайди квітку для метелика»(діти розкладають метеликів певного кольору на таку саму квітку за кольором.) Молодці, скільки тепер метеликів?(Багато). Які гарні метелики – вони можуть літати з однієї квітки на іншу. Їм дуже весело. А ви б хотіли бути маленькими метеликами?

Фізкультхвилинка з елементами психогімнастики «Метелики»

1.Полетіли маленькі метелики до теплого сонця, погріли ноженята, крильця, щічки.

2.Полетіли, на квіточку сіли – аромат квітів вдихнули.

3.Полетіли до ставочка – крильця помили, ой яка холодна водичка!

4.Покружляли, крильця  посушили, посміхнулись сонечку:

 -Здрастуй, золоте!

  Посміхнулись квіточці:

 -Хай вона росте!

Посміхнулись друзям:

-Зичуть всім добра!

Вихователь: Ну що, малята , гарно пограли з метеликами, а нам час рухатись далі. Діти  рухаються  по кімнаті з кулькою. Малята, нас зустрічає нова казка. «Мишка за кішку, кішка за Жучку, Жучка за внучку, внучка за бабку, баба за діда, дід за…(Ріпку). Так це казка «Ріпка». Хто посадив ріпку? Яка виросла ріпка? Хто допомагав діду тягти ріпку?. Герої цієї казки так довго нас чекали , що вже почали грати у схованку. Пограємо з ними? Погляньте, що тут  росте? (Ялинки). Скільки їх?( Дві). Вони однакові чи різні? (Різні, одна висока, а друга низенька).

Д/г «Хто де заховався?»(орієнтування у просторі). Де сидить метелик?(На маленькій ялинці вгорі). А де сховалась киця? (Під великою ялинкою). Аде сховалась бабка?(За великою ялинкою). Де заховалась собачка?(Під маленькою ялинкою). А де сховався дід?(Біля великої ялинки). Молодці, усіх знайшли. Ось ми і побували у казочках. Нам час вертатись у садочок. Діти рухаються по кімнаті з кулькою.

Вихователь:Ось ми і в садочку. Вам сподобалась подорож, яку нам подарувало сонечко? (Так). А давайте і ми зробимо подарунок для сонечка. Ми намалюємо йому його портрет. Погляньте, у вас на столах є зображення сонечка, але щось там не вистачає. ? (Промінчиків). Давайте їх намалюємо, але спочатку  згадаємо, що треба зробити, щоб не забруднитись?(Закотити рукава). Діти сідають на свої місця і після пальчикової гімнастики, під спокійну мелодію  починають малювати промінчики пальчиком. Ой і гарні у нас вийшли сонечки. Сонечко дякує малятам за малюнки. Заняття закінчується.

docx
Додано
19 листопада 2021
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку