Тема: Порівняння двох або більше предметів.
Мета:
Тип уроку: формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
На попередніх уроках ми з вами працювали у сходинках а саме із програмою садівник. Давайте пригадаємо які команди нам потрібно було задати щоб виконавець виконав даний алгоритм? А які дії нам потрібно було повторити щоб посадити дерева?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Як ви думаєте що таке об’єкт? ( Об’єкт це явища природи, живі істоти та предмети).
Чи можемо ми відрізнити один предмет від іншого?
Отже тема сьогоднішнього уроку: Порівняння двох або більше предметів.
IV. Вивчення нового матеріалу
Подивіться у важно на ці два малюнка, чим вони відрізняються?
Отже на перший погляд два схожих малюнки мають свої відмінності за допомогою яких ми можем відрізнити їх.
Чи схожі між собою ці всі предмети? А чи можемо ми їх обєднати в одну групу? В яку ? А чим вони відрізняються? А який предмет зайвий?
А що є спільного в цьому малюнку, а в яку категорію ми можемо об’єднати?
Отже кожен об’єкт має свої властивості за допомогою яких ми можемо їх відрізняти, і в той же час ми може певні предмети об’єднати в конкретну групу.
V. Усвідомлення набутих знань
Робота з зошитом
Робота за комп’ютером
VII. Підведення підсумків уроку
Які алгоритми ви виконуєте в своєму житті?
Отже що таке властивості?