Тема. Повторення та узагальнення, систематизація знань з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами». Цілі уроку:

Про матеріал
Цілі уроку: Дидактична: - повторити, узагальнити та систематизувати знання учнів про кількість речовини, молярну масу, молярний об’єм, відносну густину газів; - удосконалити уміння та навички у розв’язанні розрахункових задач за хімічними формулами; - підготувати учнів до контролю знань з теми «Кількість речовини». Формування ключових компетеностей: - спілкування державною мовою; - математична компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; - розвивати вміння логічно мислити, аналізувати, порівнювати і прогнозувати; - виховувати в учнів допитливістьі самовдосконалення; - виховувати прагнення працювати самостійно. Формування предметних компетентностей: - розвивати вміння розв’язувати задачі, визначати формули, хімічні символи елементів та записи речовин; - називати хімічні речовини, знає їхні хімічні символи; - використовувати Періодичну систему як довідкову, - обираєти і обґрунтовувати способи розв’язання питань; - виробляти власні ставлення до природи як найвищої цінності; - робитти висновки на основі спостережень теми (за допомогою вчителя); - виховувати самостійність, вміння працювати у колективі, дисциплінованість, раціональність у часі.
Перегляд файлу

Тема. Повторення та узагальнення, систематизація знань з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами».

Цілі уроку:

Дидактична:

  • повторити,  узагальнити та систематизувати знання учнів про кількість речовини, молярну масу, молярний об’єм, відносну густину газів;
  • удосконалити уміння та навички у розв’язанні розрахункових задач за хімічними формулами;
  • підготувати учнів до контролю знань з теми «Кількість речовини».

Формування  ключових  компетеностей:

  • спілкування державною мовою;
  • математична компетентність;
  • уміння вчитися впродовж життя;
  • розвивати вміння логічно мислити, аналізувати, порівнювати і прогнозувати;
  • виховувати в учнів допитливістьі самовдосконалення;
  • виховувати прагнення працювати самостійно.

Формування  предметних  компетентностей:

  • розвивати вміння розв’язувати задачі, визначати формули, хімічні символи елементів та записи речовин;
  • називати хімічні речовини, знає їхні хімічні символи;
  • використовувати Періодичну систему як довідкову,
  • обираєти і обґрунтовувати способи розв’язання питань;
  •  виробляти власні ставлення до природи як найвищої цінності;
  • робитти висновки на основі спостережень теми (за допомогою вчителя);
  •  виховувати самостійність, вміння працювати у колективі, дисциплінованість, раціональність у часі.

Очікувані результати навчальної діяльності: учні повинні знати, що означають поняття «кількість речовини», «молярна маса», «молярний об’єм», «відносна густина газів»; повинні вміти  розв’язувати розрахункові задачі за хімічними формулами.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок.

Обладнання та матеріали: таблиці «Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва», картки із завданнями, презентація, мультимедійна дошка.

Форми і методи роботи: пізнавально-пошуковий, творчий,  індивідуальна та колективна робота

Струтура уроку:

І. Організаційний етап.

ІІ  Мотивація навчальної діяльності оголошеня теми і мети уроку.

IІI. Узагальнення та систематизація знань.

  1. Узагальнення та систематизація теоретичних знань.

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ  МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1. Оголошеня теми і мети уроку.

IІI. УЗАГАЛЬНЕНЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Узагальнення та систематизація теоретичних знань.

2. Узагальнення та систематизація практичних знань умінь та навичок.

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

1. Рефлексія.

V. ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ

Дати відповідь на запитання. Одне запитання - 05 балів.

Вправа»Мікрофон»

Вчитель задає питання учневі. Учень відповідає на питання і задає своє питання наступному учневі.

1. Дай визначення поняттю «кількість речовини». (Кількість речовини – це фізична величина, яка визначається кількістю найменших частинок речовини в певній її порції)

2. Які одиниці вимірювання кількості речовини?  (Кількість речовини вимірюється в молях)

3. Чому дорівнює значення сталої Авогадро?  (Значення сталої Авогадро дорівнює 6,02•1023моль-1)

4. Дай визначення молярній масі. (Молярна маса – це фізична величина, яка дорівнює відношенню маси речовини до її кількості. Молярна маса – це маса 1 моль)

5. Дай визначення молярному об’єму. (Молярним об’ємом називають об’єм 1 моль речовини.)

6. В яких одиницях вимірюється молярна маса та молярний об’єм? (Молярна маса вимірюється в г/моль, молярний об’єм – л/моль)

7. Що спільного між поняттями «молярна маса» і «відносна молекулярна маса»? (Молярна маса і відносна молекулярна маса мають однакове чисельне значення, яке знаходимо за допомогою таблиці Д.І.Менделєєва)

8. Чим відрізняються між собою поняття «молярна маса» і «відносна молекулярна маса»? (Молярна маса вимірюється в одиницях - г/моль, а відносна молекулярна маса безрозмірна величина)

9. Чому дорівнює молярний об’єм газу за нормальних умов? (Молярний об’єм газу за нормальних умов займає об’єм 22, 4 л/моль)

10. Сформулюй закон Авогадро. (В однакових об’ємах різних газів за однакових температури і тиску міститься однакова кількість молекул)

11. Скільки молекул міститься в 1 моль будь якого газу за нормальних умов? (В 1 моль будь-якого газу за нормальних умовах міститься 6,021023молекул)

12. Які умови називають нормальні умови? (Нормальні умови – це температура 273 К, або 0 С і атмосферний тиск 101,3 кПа, або 760 мм рт. ст.(1 атм).

13. Як позначається і яку розмірність має така величина, як відносна густина газів?

(Відносна густина газів позначається буквою Д і це безрозмірна величина)

14. Який фізичний зміст має значення відносної густини газів? (Відносна густина газу за іншим газом – це відношення маси певного об’єму газу до маси такого самого об’єму іншого газу (за однакових температури і тиску)

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку