Історія України (9 клас)
Дата: 08.12.22 р.
Тема: Практичне заняття № 3. Тема: «Альманах «Русалка Дністровая». Галицько-руська матиця».
Мета: охарактеризувати діяльність «Руської Трійці» та Галицько-руської матиці, визначити основні важелі впливу їхньої діяльності на українців в Австро-угорській імперії, встановити наслідки цього впливу на соціально-політичне життя українців;
розвивати ключові історичні компетентності в міжпредметному просторі; стимулювати учнів до науково-дослідницької діяльності;
виховувати в здобувачів освіти національні морально-етичні цінності.
Тип уроку: урок розвитку ключових компетентностей.
Форма проведення: воркшоп (перетворення інформації на знання).
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення завдань уроку та критеріїв оцінювання.
Завдання уроку:
ІУ. Виконання практичних завдань уроку (завдання додому)
Використовуючи матеріал підручника параграф 12 (Варіант 1 – Альманах «Русалка Дністровая» та Варіант 2 «Галицько – Руська матиця» заповнити порівняльну тематичну таблицю.
«Діяльність «Руської трійці» та Галицько-руської матиці»
Критерії порівняння |
«Руська трійця» |
Галицько-руська матиця |
Характер організації, дата утворення та організатори |
|
|
Мета діяльності |
|
|
Діяльність |
|
|
Наслідки діяльності |
|
|
Висновки: встановити подібність та відмінність в діяльності, порівняти |
У. Закріплення: Колективна робота. Обговорення висновків.
Питання для аналізу документів:
УІІ. Домашнє завдання. Повторити параграфи 9, 10, 11. Опрацювати пар.12 (скласти таблицю). Ознайомитись з пар. 13 (Висновки) та із завданнями на ст. 97-98.