Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.

Про матеріал

Цілі:

  • навчальна: повторити правила поведінки в комп'ютерному кабінеті, пристрої комп'ютера;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять, словниковий запас учнів;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до оточуючих, їх думки, самостійність.

Тип уроку: повторення вивченого матеріалу, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення:GCompris.

Перегляд файлу

Урок 1.

Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.

Цілі:

  • навчальна: повторити правила поведінки в комп’ютерному кабінеті, пристрої комп’ютера;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас учнів;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до оточуючих, їх думки, самостійність.

Тип уроку: повторення вивченого матеріалу, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення:GCompris.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Учитель вітає учнів з початком навчального року.
  • Перевірка присутніх.

ІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Бесіда

Робота з комп’ютером досить цікава, і ви це вже знаєте. Завдяки комп’ютерам ви відкриваєте для себе не тільки нові ігри, розваги, але й вікно у величезний світ інтернету, у світ створення комп’ютерних зображень, текстів, різноманітних математичних обчислень. Також ви повинні розуміти, що комп’ютер – це не тільки цікава гра, а й необхідний інструмент працівника багатьох професій: наприклад, секретаря, діловода, бібліотекаря, видавця, модельєра, лікаря, продавця, дизайнера тощо. У наш час майже кожна професія потребує володіння комп’ютером.

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу.

Гра «так чи ні»

  • До комп’ютерного кабінету не можна приносити їжу, напої.
  • Можна розпочинати роботу за комп’ютером у будь-яку хвилину без дозволу вчителя.
  • Можна доторкнутися до розеток, кабелю та вмикачів.
  • Можна бігати та бавитися в кабінеті.
  • Руки мають бути брудними та вологими.
  • Відстань до екрана монітора має бути 50 см.
  • Щоб запустити програму, треба двічі клацнути лівою кнопкою миші, підвівши вказівник до ярлика.
  • Програми запускаються самі по собі

ІІІ. Повторення матеріалу.

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

IV. Усвідомлення набутих знань.

 

V. Фізкультхвилинка

Каченята

Раз, два — всі пірнають,

Три, чотири — виринають,

П’ять, шість — на воді

Кріпнуть крильця молоді,

Сім, вісім — що є сили

Всі до берега поплили,

Дев’ять, десять — обтрусились

І за парти опустились.

 

VІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

1) Інструктаж учителя.

Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.

2) Практична робота за комп’ютерами.

3) Вправи для очей.

 

СОВЕНЯТА

Сплять маленькі совенята.

Раз! — розкрили оченята.

Подивился навколо,

Потім вгору і додолу.

Оченята — блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будемо працювати!

 

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Запитання до теми

  • Поясніть, чому потрібно виконувати правила поведінки і безпечної роботи в комп’ютерному класі.
  • Назвіть основні правила поведінки і безпечної роботи в комп’ютерному класі.
doc
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
2155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку