Відкритий урок з англійської мови
у 6 класі на тему
“Правильне харчування”
Виконав: Вчитель англійської мови
Швед Тетяна Олександрівна
План-конспект уроку на тему:
“Right Food”
Мета:
• Практична: повторити вивчені у попередніх класах назви продуктів та ввести нові лексичні одиниці до теми, формувати навички читання з повним розумінням прочитаного;
• Освітня: поглибити знання учнів про класифікацію продуктів харчування;
• Розвиваюча: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію; ·Виховна : виховувати культуру спілкування , усвідомлення важливості правильного харчування.
Обладнання:Підручник, ноутбук, мультімедійний проектор, лексичні картки до теми, картки для індивідуальної роботи.
Хід уроку
1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
• Привітання:
Good morning children! Nice to see you today! How are you? (I am fine, thank you. And you?) Who is on duty today? Who is absent today? What day is it today?
• Повідомлення теми та мети уроку:
Today we are going to speak about food. We'll discuss why you need food and which food is good for health and which is not very good. You'll revise the vocabulary on the topic and learn some new words. So let's start our lesson! (слайд 1)
• Уведення в іншомовну атмосферу:
Фонетична зарядка (слайд 2) Let's train our tongues:
[i:] – sweet, tea, meat, cheese, beef
[i]- biscuit, , tin, chips
[ai]- pie, slice, kind, type, like, rice
[æ]- sandwich, salad, have, apple
[ei] – cake, break, plate, table
[λ]- bun, others, lunch, butter
[o:] – salt, water, more, before
[u:] – juice, food, too
Повторення слів за темою (слайди 3,4):
And now look at these words. Some of them you have already learned. Let's read them repeat after me: yoghurt, sausage, peas, cheese, rice, mayounnaise, porridge, sugar, pepper, omelette, jam, cabbage, sweets, chocolate, cake, butter, cottage cheese, flour, bread, hamburger, egg, nuts, pasta, sour cream.
Виконання завдання з лексичними одиницями уроку (слайд 5): Look at the words and divide these products into two groups: those which come from plants and those which come from animals:
Ice cream, sugar, milk, banana, rice, cheese, sausage, pizza, chips, potato, omelette, meat, fruit salad, coffee, butter, eggs, porridge, youghurt, mayonnaise, pepper, peas, jam
2. Основна частина уроку
Читання тексту:
• Етап підготовки до читання тексту
-Бесіда за малюнками
Look at the pictures Which of them do you like to eat? Are all of them good for health? Which are not very healthy? What do you like to eat? (слайд 6)
Учні, користуючись мовленнєвими зразками вправи, обговорюють в парах, які з продуктів харчування, зображених на малюнках, слід обрати для правильного харчування.
-Презентація нового лексичного матеріалу теми.
Учні отримують картки, на яких подані нові слова тексту та їхній переклад. Завдання учнів-дібрати українські еквіваленти до цих слів. Read the words. Guess their meaning and match them with their Ukrainian equivalents.
табл№1
1. cournflakes |
a) важливий |
2. bones |
b) багатство |
3. important |
c) кістки |
4. wealth |
d) також ( у заперечних реченнях) |
5. either |
e) кукурудзяні пластівці |
Now write these words down into your vocabularies
• Фізкультхвилинка (слайд 7)
Hands up! Clap! Clap! Clap!
Hands down! Shake! Shake! Shake!
Hands on hips! Jump! Jump! Jump! Hop! Hop! Hop! Stand still!
• Етап читання
Let's read the text.( Учні читають текст по черзі текст вправи 6 на стор. 57)
• Етап перевірки розуміння змісту тексту
-Вправа 6, стор. 57
Answer these questions, please.
-Робота з таблицею
Please read the text again and complete the table.
табл.№2
Food That...
Makes you strong and gives energy |
Help you to grow |
Makes your bones and teeth strong |
Has a lot of vitamins |
|
|
|
|
Учні самостійно читають текст і заповнюють таблицю на картках.
3. Заключна частина уроку.
• Підведення підсумків уроку
Бесіда в режимі вчитель-учні
What topic were we discussing today? What did you learn about food? Let's remember and name as many healthy products as we can.
Our lesson is over. You have worked very well. I give you good marks
1. cournflakes |
a) важливий |
2. bones |
b) багатство |
3. important |
c) кістки |
4. wealth |
d) також ( у заперечних реченнях) |
5. either |
e) кукурудзяні пластівці |
1. cournflakes |
a) важливий |
2. bones |
b) багатство |
3. important |
c) кістки |
4. wealth |
d) також ( у заперечних реченнях) |
5. either |
e) кукурудзяні пластівці |
1. cournflakes |
a) важливий |
2. bones |
b) багатство |
3. important |
c) кістки |
4. wealth |
d) також ( у заперечних реченнях) |
5. either |
e) кукурудзяні пластівці |
1. cournflakes |
a) важливий |
2. bones |
b) багатство |
3. important |
c) кістки |
4. wealth |
d) також ( у заперечних реченнях) |
5. either |
e) кукурудзяні пластівці |
1. cournflakes |
a) важливий |
2. bones |
b) багатство |
3. important |
c) кістки |
4. wealth |
d) також ( у заперечних реченнях) |
5. either |
e) кукурудзяні пластівці |
1. cournflakes |
a) важливий |
2. bones |
b) багатство |
3. important |
c) кістки |
4. wealth |
d) також ( у заперечних реченнях) |
5. either |
e) кукурудзяні пластівці |
Makes you strong and gives energy |
Help you to grow |
Makes your bones and teeth strong |
Has a lot of vitamins |
|
|
|
|
Makes you strong and gives energy |
Help you to grow |
Makes your bones and teeth strong |
Has a lot of vitamins |
|
|
|
|
Makes you strong and gives energy |
Help you to grow |
Makes your bones and teeth strong |
Has a lot of vitamins |
|
|
|
|