Тема : Рівняння . Розв’язуємо рівняння.

Про матеріал
Рівняння . Розв’язуємо рівняння. Проблемне запитання + зв’язок з життям Діти, а як ви гадаєте, навіщо нам вчити математику? Де в житті вона нам стане корисною? А що буде з людиною яка буде погано вчитися в школі? Чи це зможе вплинути на її подальше життя?
Перегляд файлу

Четверте ( 04 ) листопада

Класна робота

Тема : Рівняння . Розв’язуємо рівняння.

Зараз урок математика

Хід уроку

 

І. Організація класу

Привітання

 

Проблемне запитання + зв’язок з життям

  • Діти, а як ви гадаєте, навіщо нам вчити математику? Де в житті вона нам стане корисною?
  • А що буде з людиною яка буде погано вчитися в школі? Чи це зможе вплинути на її подальше життя?

 

Актуалізація знань

 

  1. Вправа «Веселі задачі»
  • Будьмо уважними і розв’яжемо веселі задачі(усно).

• Сім стручків гороху взяли,

По сім зернин ми з них дістали.

Усі міркуйте, як один,

Скільки буде горошин? (7x7)

 

              2.Хвилина каліграфії

- Записати числа, що не діляться на 4.

12, 14, 15,  20, 21, 26, 28, 30, 36.

  • Назвіть, які ще числа не діляться на 4?

 

Мотивація навчальної діяльності.

Гра «Шифрувальник»

89 23 79 66 10 66 66 10

89 – 49 – 30

я

Викторина по математике с ответами для школьников 1, 2, 3, 4 класса65 + 11 + 13

р

55 + 33 – 22

н

28 + 28 – 33

і

64 – 23 + 38

в

 

 

(учні розв’язують приклади та отримують кодове слово – рівняння)

  • Хто здогадається, якою буде тема нашого уроку?

 

Повідомлення теми і мети уроку

 

  • На попередніх уроках ми познайомилися з поняттям «рівняння». Сьогодні також будемо узагальнювати це поняття, практично вправлятися.
  • Сприймання і усвідомлення матеріалу

 Підготовча робота

Пояснення вчителя

  • Рівності зі змінною (з невідомим) називаються рівнянням. Свою назву рів­няння отримало тому, що обидві частини виразу ліворуч і праворуч від знака «дорівнює» мають один і той самий результат. У кожному рівнянні невідоме дорівнює 3. Це розв'язок кожного з даних рівнянь, або його корінь.

 

Ознайомлення з алгоритмом розв'язання рівняння

  • Згадаємо з вами алгоритм розв’язання рівнянь:
  1. Читаю рівняння з назвами компонентів.
  2. Визначаю ,який компонент невідомий.
  3. Згадую, як знайти невідомий компонент.
  4. Виконую відповідну арифметичну дію.
  5. Виконую перевірку : підставляю знайдене значення замість змінної та визначаю, чи буде при цьому рівність істинною.
  6. Роблю висновок про те, чи правильно розв’язано рівняння.

 

Первинне закріплення

Виконайте рівняння :                       

 

                                        


Розв’яжи рівняння, дібравши їх корені з поданих чисел.

6,7,9,32.

45:b =5     y+ 7=13       k:4=8     9+y=16

 

 

 

 

 


 

 

- Творче завдання :

- Скласти рівняння за схемою і розв’язати його.

 

3* x=31

X=31:3

Стоковые векторные изображения Дерево совы | Depositphotos®X=7

 

K*5-35

K=35:5

K=7

Y+29=45

Y=45+29

Стоковые векторные изображения Дерево совы | Depositphotos®Y=74

 

B*4=22

B=22:4

B=6

-Перевірка робіт учнів.

 

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

  1. Творча робота . (Міжпредметний зв’язок з курсу «ЯДС»)
  • Склади та розв’яжи рівняння за текстом задач із записом у зошит.

Довжина тіла тюленя- самця – 30 дм. Самка менша від самця. Яка довжина тіла самки ,якщо різниця між їхніми довжинами – 4дм?

ᐈ Тюлень рисунок фото, рисунки тюлень мультяшный | скачать на Depositphotos®

Скільки рибин утекло від тюленя, якщо він упіймав 15 рибин ,а вдалося з’їсти лише 9?

Уроки рисования

 

Маса новонародженого тюленя становить 25 кг. Скільки кг набрало дитинча тюленя, якщо через певний час його маса становить 52 кг?
Кошелек «Милый тюлень», купить в интернет-магазине в Москве, автор: Полина  Харитонова, цена: 2500 рублей, 10916.70268.583982.1512887 

Наприкінці осені тюлені роблять продушини в кризі, через які дихають усю зиму. Першого дня тюлені зробили 8 продушин. Скільки продуши вони зробили другого дня, якщо всього за два дні ними було зроблено 13 продушин?

ДЕТИ ЗВЕРЕЙ: ГРЕНЛАНДСКИЙ ТЮЛЕНЬ И БЕЛЬКИ: sergeyshu — LiveJournal

 

  • Яку цікаву інформацію дізналися?
  • Які рівняння отримали?

 

Розв'язування  рівнянь –С.р.

  • А зараз перевіримо ваші знання, яке ви вправляєтесь з рівняннями.

             3 • х =27              16 : х =2             х : 3 = 6

           

 

Завдання з логічним навантаженням (за часом)

  • Побудуйте геометричні фігури так, щоб зелений трикутник був першим зліва, а квадрат був розташований між п’ятикутником та кругом, жовта фігура – між зеленою та червоною, а п’ятикутник був синього кольору. Назвіть фігури зліва направо. Назвіть колір кожної фігури.

  • Перевірка виконаної вправи.

 

Підсумок уроку

  1. Бесіда
  • Що таке рівняння?
  • Назвіть основні моменти як розв’язувати рівняння.
  1. Рефлексія
  • Оберіть колір і скажіть що вам було легко ,складно на уроці

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
6 грудня 2022
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку