Четверте ( 04 ) листопада
Класна робота
Тема : Рівняння . Розв’язуємо рівняння.
Зараз урок математика
Хід уроку
І. Організація класу
Привітання
Проблемне запитання + зв’язок з життям
Актуалізація знань
• Сім стручків гороху взяли,
По сім зернин ми з них дістали.
Усі міркуйте, як один,
Скільки буде горошин? (7x7)
2.Хвилина каліграфії
- Записати числа, що не діляться на 4.
12, 14, 15, 20, 21, 26, 28, 30, 36.
Мотивація навчальної діяльності.
Гра «Шифрувальник»
89 23 79 66 10 66 66 10 89 – 49 – 30 я 65 + 11 + 13 р 55 + 33 – 22 н 28 + 28 – 33 і 64 – 23 + 38 в
|
(учні розв’язують приклади та отримують кодове слово – рівняння)
Повідомлення теми і мети уроку
Підготовча робота
Пояснення вчителя
Ознайомлення з алгоритмом розв'язання рівняння
Первинне закріплення
Виконайте рівняння :
Розв’яжи рівняння, дібравши їх корені з поданих чисел. 6,7,9,32. 45:b =5 y+ 7=13 k:4=8 9+y=16
|
- Творче завдання :
- Скласти рівняння за схемою і розв’язати його.
3* x=31 X=31:3 X=7
K*5-35 K=35:5 K=7 |
Y+29=45 Y=45+29 Y=74
B*4=22 B=22:4 B=6 |
-Перевірка робіт учнів.
Узагальнення і систематизація знань.
Довжина тіла тюленя- самця – 30 дм. Самка менша від самця. Яка довжина тіла самки ,якщо різниця між їхніми довжинами – 4дм?
|
Скільки рибин утекло від тюленя, якщо він упіймав 15 рибин ,а вдалося з’їсти лише 9?
|
Маса новонародженого тюленя становить 25 кг. Скільки кг набрало дитинча тюленя, якщо через певний час його маса становить 52 кг? |
Наприкінці осені тюлені роблять продушини в кризі, через які дихають усю зиму. Першого дня тюлені зробили 8 продушин. Скільки продуши вони зробили другого дня, якщо всього за два дні ними було зроблено 13 продушин?
|
Розв'язування рівнянь –С.р.
3 • х =27 16 : х =2 х : 3 = 6
Завдання з логічним навантаженням (за часом)
Підсумок уроку