Тема: Робота з природніми матеріалами. Аплікація "Соняшник".

Про матеріал
Мета: навчити послідовності дій під час виготовлення виробів з природнього матеріалу; розвивати охайність, самостійність, взаємодопомогу; виховувати бережливе ставлення до матеріалу, економне використання матеріалів. Тип уроку: комбінований.
Перегляд файлу

Мета: навчити послідовності дій під час виготовлення виробів з природнього матеріалу; розвивати охайність, самостійність, взаємодопомогу; виховувати бережливе ставлення до матеріалу, економне використання матеріалів.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми:

  •                   За джерелом передачі та сприймання навчальної інформації: словесні (вступна бесіда, пояснення), наочні (ілюстрування), практичні (самостійна робота);
  •                   За характером пізнавальної діяльності учнів – пояснювально-ілюстративний, репродуктивний;
  •                   Залежно від основної дидактичної мети і завдань: методи оволодіння новими знаннями формування умінь і навичок;
  •                   Класифікація з точки зору цілісного підходу до діяльності у процесі навчання: методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності.

Інтегровані методи: «Ланцюжок запитань».

Здоров’язберігаючі  технології: пальчикова гімнастика, фізкультхвилинка.

Обладнання: клей, шаблони, лист картону, крупа, простий олівець, пензлик, зразок виробу.

Матеріали, інструменти: картон, пензлик, клей, олівець, серветка, гумка, фарби.

Література:

1.Сидоренко В.К. Трудове навчання [Текст]: підр./ В.К.Сидоренко, Н.В.Котелянець, Сиция.:,2012.-128, [1]с. : іл..

2.Інформ.ресурси.: «Освітній портал» [Електронний ресурс]-Режим доступу:http//osvitaportal/com.ua.

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

1.Привітання.

Дзінь-дзелень, дінь-дзелень!

Починаймо новий день!

Сядьте рівно, посміхніться,

До сусіда поверніться.

Спинку гарно порівняйте

І урок розпочинайте.

 

2.Перевірка готовності до уроку.

-  Для сьогоднішнього уроку вам знадобляться такі інструменти як: клей, чорна фарба, простий олівець, лист картону, серветка, пензлик, рис, кукурудзяна крупа, сушена м’ята, гумка.

- Діти, ви все приготували до уроку? Всі інструменти із перелічених лежать у вас на парті? Добре.

 

3.Упорядкування робочих місць.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  •                   Діти, послухайте загадку:

На городі в нас росте

Сонце ясне, золоте,

Жовте око, жовті вії

Та чомусь воно не гріє.

                                       (Соняшник)

 

  •                   Ви напевно зрозуміли, що ми будемо виготовляти соняшник із природніх матеріалів.

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  •                   Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти аплікацію з крупів «Соняшник»

Вступна бесіда

Соняшник – один із символів України. Який гарний він на тлі ясно-блакитного неба поряд із золотом пшениць! Яка розкішна золота його голова, що не стомлюється радісно кивати сонечку з ранку до вечора!Соняшник – уособлення нестримного потягу українців до сонячного світла й тепла.

    Природа подарувала нам багато матеріалів з яких ми навчилися виготовляти гарні та корисні речі. Влітку та восени у рослин дозріває насіння, в полі колоситься ячмінь. Збирають урожай овочів та фруктів.

  •                   Які крупи ви знаєте? (пшенична, кукурудзяна, гречана)
  •                   Яку кашу з них варять?
  •                   Яку кашу ви любите їсти на сніданок?
  •                   Фізкультхвилинка (музична)

 

IV. Аналіз зразка виробу і його графічного зображення.

  •                   Діти, ось погляньте саме цю аплікацію, ми з вами і зробимо. Скажіть, а що саме знаходиться на даній аплікації? (кукурудзяна крупа, рис, сушені листочки з м’яти). Так правильно.

 

C:\Users\Viktoria\Desktop\Ivjnxp-CpDM.jpg

V. Конструювання виробу.

- Діти, подивіться уважно на аплікацію, і скажіть, яку геометричну фігуру використали для побудови квітки? (кружечок, овали). З яких круп вона зроблена? (серединка - з рису, пелюстки – з кукурудзяної крупи). А скажіть з чого зроблений стовбур і листочки (з сушеної м’яти). Так правильно молодці.

 

VІ. Повторення правил з техніки безпеки.

  •                   Перед тим як почати роботу, ми з вами повторимо як потрібно правильно користуватися інструментами, які лежать у вас на парті. 

Клей

  •                   не залишайте відкритим;
  •                   наносимо клей щіточкою або папером;
  •                   пам’ятаємо, якщо ми приклеюємо маленький елемент, то клей наносимо на всю поверхню цього елементу, а якщо ми приклеюємо великий елемент, то клей наносимо лише по краю.

 

VІІ. Планування трудового процесу.

  •                   А зараз ми з вами перейдемо до роботи.
  •                   Для початку, візьміть у ліву руку шаблон кружечка, прикладіть його до поверхні картону на основу; в праву руку візьміть простий олівець тримаючи шаблон обведіть його; шаблон пелюстки, прикладаємо до кружечка, обводимо; утворюємо квітку. Потім  малюємо стовбур квітки, та за допомогою шаблону малюємо листочки.

Після того, як ми намалювали квітку, то починаємо наносити клей на її деталі та присипаємо відповідною крупою (пелюстки-кукурудзяною крупою, серединку-рисом, стовбур та листочки – сушеною м’ятою), зайву крупу обережно струшуємо  з аркуша. Потім чекаємо декілька хвилин і за допомогою чорної фарби, зафарбовуємо серединку. Витираємо руки серветкою.

 

VІІІ. Пальчикова гімнастика.

Вже стемніло на дворі,

Засвітились ліхтарі.

Хай ліхтарики горять,

Підуть дітлахи гулять.

F:\конспекти НУШ\Крок до майстерності\Новая папка\image.jpg

ІХ. Підсумок уроку

  1.               «Ланцюжок запитань»
  •                   З якими матеріалами ми сьогодні працювали на уроці?
  •                   Чи сподобався вам урок?
  •                   Кому ви подаруєте свій виріб?
  •                   Молодці. Ви гарно всі сьогодні попрацювали. А зараз приберіть свої робочі місця.

 

docx
Додано
18 березня 2021
Переглядів
967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку